Nisem šel velikokrat mimo, ampak nikdar nisem videl hude guzve z delavci oziroma delujočo mehanizacijo.
koliko je stal prvi tir, je povsem irelevantno, ker obstoječa trasa poteka preko vodovarstvenega območja in je danes na istem mestu ne bi mogli narediti. kar je tudi razlog, zakaj varianta z nadgraditvijo te trase v dvotirno ne pride v poštev.Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Bi bilo zanimivo izvedet, koliko je stal 1.tir?
Vlagali smo že mi, vlagali, žanjejo pa že sedaj drugi. Tako da- ali prodamo ali pa ne, za nas navadne smrtnike se ne spremeni nič. Bo pa velika razlika za dosedanje žanjce. Zaradi tega so si pa omislili drugi tir, da bodo tam poželi najmanj 500.000.000 € našega denarja.Citat:
Uporabnik Demz pravi:
- S tem naj se vlada postavi! Pa naj se tudi postavi ob prodaji NLB, ki jo pravkar prodaja nekemu tujcu, torej da bodo s tem naše davščine prav tako nekaj procentov nižje! Saj smo mi vlagali, in v Slo železnice in v NLB ! Želi bodo pa drugi?
Katero gradbeništvo? Vsi gradbeniki, kateri so gradili avtocestni križ so propadli, njihovi vodilni pa bili obsojeni. Nekateri so v zaporih drugim pa kljub obsodbi tja ni treba ( a to je druga zgodba). Sedaj se na razpise prijavljajo tujci- Avstrijci in Italijani.Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
telex a potem si ti proti 2. tiru? se ne sme razvijat infrastruktura itd? jao jao
2. tir nej čimprej začnejo gradit. da se požene gradbeništvo...