Drugi tir

I

Izbrisan uporabnik #9334

Ne vem, zakaj se ne razmišlja o drugi trasi, namreč že na začetku nekje sem nalimal članek nekega prometnega inženirja od SŽ, ki je lepo opisal, da je povprečna hitrost tovornega vlaka skozi Slo okoli 35 km/h.

Logistika je zanič. Pa ozko grlo skozi zasavje.
Naslednji podvig bi lahko bila nova trasa proti štajerski, danes tuneli niso več tako strašen podvig kot pred sto leti. Praktično vse kar imamo od železnice, je pa še od Franca Jožefa. :rolleyes: In to na roke skopano !
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Namen drugega tira ni toliko v povečanju hitrosti kot količine prevoza.
Namen drugega tira je skanalizirati vsaj milijardo EUR javnega denarja v zasebne žepe in napajati politično elito, ale del nje, naslednjih par let. Če se bo pri tem morda povečala količina prevoza, njegova hitrost ali celo zanesljivost, so to stranske posledice.

Projekcija: pet let po (morebitnem) končanju projekta bo evropska komisija zahtevala, da se promet v severnem jadranu / tržaškem zalivu omeji iz okoljevarstvenih razlogov in takratna vlada bo temu goreče prikimala.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.341
6.145
113
Ne vem, zakaj se ne razmišlja o drugi trasi, namreč že na začetku nekje sem nalimal članek nekega prometnega inženirja od SŽ, ki je lepo opisal, da je povprečna hitrost tovornega vlaka skozi Slo okoli 35 km/h.
Logistika je zanič. Pa ozko grlo skozi zasavje.
Naslednji podvig bi lahko bila nova trasa proti štajerski, danes tuneli niso več tako strašen podvig kot pred sto leti. Praktično vse kar imamo od železnice, je pa še od Franca Jožefa. :rolleyes: In to na roke skopano !
Tukaj lahko prebereš o tem, zakaj so takrat izbrali trenutne trase:

Če bi gradili sedaj po drugi trasi, bi potrebovali veliko let za odkupovanje zemljišč, pridobivanje soglasij in dovoljenj. Za traso drugega tira je dokumentacije za par omar.

Sicer trenutno poteka več projektov in obnov železniških povezav za par sto milijonov evrov, samo ni medijsko zanimivo.

 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
OBNOVA SLOVENSKA BISTRICA–PRAGERSKO
.....
......

Povečanje prepustne zmogljivosti proge s 165 vlakov/dan na 170 vlakov/dan.:valjamse:
.....
No res pa a je to samo ena od posodobitev

Ali pa to
Pragersko Hodoš...500 milijonov €

elektrifikacija 109 km
usposobitev proge za hitrosti do 160 km/h,

bo direktni potniški vlak med Pragerskim in Hodošem namesto 85 minut potoval predvidoma 63 minut


Direktni vlak bez prestopanja s povprečno 104 km/h, prej pa 72 km/h. Če je to prihodnost slovenskih železnic ob takih investicijah potem je res žalostno. In to na odseku proge ki je v povprečju najbolj raven v Sloveniji.
 
Nazadnje urejeno:

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Namen drugega tira ni toliko v povečanju hitrosti kot količine prevoza.
namen drugega tira je racionalizacija. sedaj morata dve lokomotivi gor vleči vlak ker so strmi klanci potem ga bo lahko ena. če je proa krajša se zmanjša čas ko tovor potuje po sloveniji... itd itd
kaj točno ima povprečna hitrost vlakov po sloveniji z druim tirom pa samo osmica ve...
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
OBNOVA SLOVENSKA BISTRICA–PRAGERSKO
.....
......

Povečanje prepustne zmogljivosti proge s 165 vlakov/dan na 170 vlakov/dan.:valjamse:
.....
No res pa a je to samo ena od posodobitev

Ali pa to
Pragersko Hodoš...500 milijonov €

elektrifikacija 109 km
usposobitev proge za hitrosti do 160 km/h,

bo direktni potniški vlak med Pragerskim in Hodošem namesto 85 minut potoval predvidoma 63 minut


Direktni vlak bez prestopanja s povprečno 104 km/h, prej pa 72 km/h. Če je to prihodnost slovenskih železnic ob takih investicijah potem je res žalostno. In to na odseku proge ki je v povprečju najbolj raven v Sloveniji.
razumem da ne razumeš kaj pomeni eletrifikacija ampak to pomeni da za tovor ne bo treba menjat lokomotive ne bo treba kurit drage nafte... ampak v redu če ničeš razumeti pač nočeš.
 
2. okt 2007
3.795
2.280
113
lepo so sponzorirali PR članek, zadaj pa aneksi in slaba kvaliteta

 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
lepo so sponzorirali PR članek, zadaj pa aneksi in slaba kvaliteta


Ampak res, ker je bilo ene 3 dni naza pri poročilih na rtvslo kako so slabo narejene ceste ker so šparali pri asfaltu in materialih, tudi meritve so pokazale da so neustrezno narejene s premalo podlage za težke tovornjake.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
A se še komu zdi čudno, da se razen Kolektorja nihče ni prijavil za izvedbo del za 2. tir?