ga nisi ti ocenil, kot dalec najboljsega v tem segmentu? cliota.Peugeot 208 prejšnja generacija je totalni šrot. To ko sem vozil testnega bi ga najraje direkt v prešo zapeljal že novega.
Clio V je pa tako... ni baš nek presežek. Ne vem pa kako so bili renaulti pred tem. Če so bili dosti slabše sestavljeni se lahko samo pokrižam.
Ok. Seveda. Prav imaš.
Recimo nekje okrog 15k. Če je možno nov. Seveda kako leto star bi tudi prišel v ozir.
Hvala.
Dvojka je stara že 6 let. Pa še predraga je.
Kaj ne bo držalo? Nov odbijač pa drugačne feltne, ne pomeni da je to nov avto.Ne bo držalu.
Mazda 2 Review 2023 | Top Gear
Mazda’s oft-overlooked Fiesta rival isn’t a bad all-rounder, but is let down by its weak naturally aspirated engine rangewww.topgear.com
Kaj ne bo držalo? Nov odbijač pa drugačne feltne, ne pomeni da je to nov avto.
Glede na to kar sem vozil, je tam nekje ja. Ni pa najboljši kar se tiče izdelave. Zdaj, ko je avto pol leta doma pa je seznam kar precej dolg, kar ni tako kot bi lahko bilo (sem ga po alinejah tudi napisal v temi o Clio V na tem forumu). Saj tak seznam je lahko dolg pri vsakem vozilu, samo tukaj se pogovarjamo o fundamentih.ga nisi ti ocenil, kot dalec najboljsega v tem segmentu? cliota.
Vsec mi je, da konkretno opises crap, ki si ga kupil.Glede na to kar sem vozil, je tam nekje ja. Ni pa najboljši kar se tiče izdelave. Zdaj, ko je avto pol leta doma pa je seznam kar precej dolg, kar ni tako kot bi lahko bilo (sem ga po alinejah tudi napisal v temi o Clio V na tem forumu). Saj tak seznam je lahko dolg pri vsakem vozilu, samo tukaj se pogovarjamo o fundamentih.
Evo ena sveža; avtomatska klima v tem vozilu je totalni crap. Od MS do LJ smo v avtu švicali, če je klima bila nastavljena na 21.0°C, ker enostavno enkrat malo piha mrzlo, potem spet ne, v avtu dejanska temperatura in vlaga kot če bi se vozil brez klime. Avtomatika ne dela kot bi mogla. Pa da ne govorim o tem, da je avtomatika regulirana ventilacijo ali na full pihanje ali pa na 3/4. Pa pri tem avtu je ventilacijo noro glasna. Res noro glasna.
Tako, da če smo želeli normalno temperaturo, sem ročno nastavil na max hladno pa max ventilacijo in po 10min vožnje je dejansko pripihal mrzel zrak in potem ko je bil avto ohlajen, smo nastavili temp. na avtomatiko 17.5°C, da je dejansko bilo kot v kakšnem normalnem avtu pri nastavljenih recimo 21°C.
To so reeeeees osnove. Kaj delajo to pri renaultu.. ne vem. Tako neučinkovite klime in glasne ventilacije ne pomnim. Nazadnje sem imel v avtu letnika 1998 nekaj podobnega.
Vsec mi je, da konkretno opises crap, ki si ga kupil.
marsikdo bi ga hvalil dokler bi bil lastnik.
Zakaj bi si metal pesek v oci... to je real life.Vsec mi je, da konkretno opises crap, ki si ga kupil.
marsikdo bi ga hvalil dokler bi bil lastnik.
Veliko boljši od novega clia ni, daleč od VW nekdaj, kar ima bolj še infotaitment, ostalo pa tam, tam. Se pa strinjam, prejšnji captur je jajc, prejšnji clio še do nekje, ampak captur pa adijo pamet. In ja vozil sem vse, polo je še najslabši v voznih lastnostih, no stari captur je slabši.Vse clio felerje od cliota 1 do 4 (štirko je zamenjal captur, ki je isti crap, samo v xl verziji) sem že večkrat podrobno opisal. In tudi to da pri vsaki generaciji ponovijo vse felerje od prej in dodajo nekaj novih. Kdor ga primerja s polom enega od njiju ni vozil.
Da ne boš mislil ... Se recimo ne spomnim BMW, va katerem bi imel klimo na več kot 19. Isti razlog. Ali pa gretje v novih Mondeotih (ne vseh, mariskterem pa): najprej naredi savno, pa na ful hladi, pa greje pa hladi ...Glede na to kar sem vozil, je tam nekje ja. Ni pa najboljši kar se tiče izdelave. Zdaj, ko je avto pol leta doma pa je seznam kar precej dolg, kar ni tako kot bi lahko bilo (sem ga po alinejah tudi napisal v temi o Clio V na tem forumu). Saj tak seznam je lahko dolg pri vsakem vozilu, samo tukaj se pogovarjamo o fundamentih.
Evo ena sveža; avtomatska klima v tem vozilu je totalni crap. Od MS do LJ smo v avtu švicali, če je klima bila nastavljena na 21.0°C, ker enostavno enkrat malo piha mrzlo, potem spet ne, v avtu dejanska temperatura in vlaga kot če bi se vozil brez klime. Avtomatika ne dela kot bi mogla. Pa da ne govorim o tem, da je avtomatika regulirana ventilacijo ali na full pihanje ali pa na 3/4. Pa pri tem avtu je ventilacijo noro glasna. Res noro glasna.
Tako, da če smo želeli normalno temperaturo, sem ročno nastavil na max hladno pa max ventilacijo in po 10min vožnje je dejansko pripihal mrzel zrak in potem ko je bil avto ohlajen, smo nastavili temp. na avtomatiko 17.5°C, da je dejansko bilo kot v kakšnem normalnem avtu pri nastavljenih recimo 21°C.
To so reeeeees osnove. Kaj delajo to pri renaultu.. ne vem. Tako neučinkovite klime in glasne ventilacije ne pomnim. Nazadnje sem imel v avtu letnika 1998 nekaj podobnega.
To je obupno. Na avensisu 2009 teh problemov nikoli ni bilo, niti pri novi corolli. To nastavis pa dela tako kot se pricakuje. Pa ne dere se v 3 pm...Da ne boš mislil ... Se recimo ne spomnim BMW, va katerem bi imel klimo na več kot 19. Isti razlog. Ali pa gretje v novih Mondeotih (ne vseh, mariskterem pa): najprej naredi savno, pa na ful hladi, pa greje pa hladi ...