DPF filter

majoneza

Pripravnik
8. jan 2008
312
6
18
Citroen C5 2.0 HDi160 FAP letnik 2013. ima prevožnih 85k km. Spoh ne opazim da ima filter. So pa dnevne relacije cca 100km.

Prej imel megana 1.9 dizel letnik 2006, imel je 70k km ko sem postal lastnik. Tudi nobenih problemov. Tam je celo z opozorilno lučko povedal, da dela regeneracijo in se nisi smel ustavit dokler ni ugasnila.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ksz... Renault-Nissan 1.6 dCi, filter je zaradi EURO 6B norme, a sploh ne vem da ga imam. Niti ne opazim kdaj je regeneracija, ker ima v te m trenutku najboljši sistem za regeneracijo... 5 šoba za vbrizgavanje v samem filtru in vikličen vbrizg/izgorevanje med normalnim delovanjem. Ni potrebe po konstantni hitrejši vo¼nji na AC.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Megane 1.5dci, letnik 2012, prevoženih 107.000km. Sploh ne opazim, da ga imam. Niti ne zaznam višje porabe ali povišanih vrtljajev, kar bi naj bilo kao nek indikator. Sem se vozil 1 mesec z vklopljenim beleženjem parametrov preko ELM327 vmesnika, pa ne uspem razbrati, kdaj bi se naj regeneracija izvajala.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Isti avto 2015 letnik 20k km. Sploh mi ni jasno kdaj se to puca. Nisem opazil dobenih povečanih obratov in porabe. kak dolgo se pa ta čisti, ko se vklopi. 5 minut, 10, 15, eno minuto?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Avto ima DPF bližje kolektorju in namesto 4 vbrizgovalnih šob za valje ima še peto v filtru. In elektronika ciklično (pa ne tako pogosto) izvede vbrizg še v tej 5 šobi, kar povzroči (zaradi temperatur) vžig goriva v filtru in s tem čiščenje. Za ta proces ne potrebuješ konstantnih višjih obratov, ADBlue tekočine, povišane porabe in podobnih neumnosti. Regeneracija se izvaja sproti, tudi med mestno vožnjo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Zgleda da ima 1.5 dci isti sistem kot tvoj 1.6 dci. Do sedaj še nisem pri vožnji opazil ničesar, kar bi povezal z pucanjem filtra. Pa v 20k km se je verjetno že nekajkrat pucal. Dober sistem, res neopazno.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Jaz pri svojem tudi nič nisem opazil kdaj se puca. Ne pri porabi, ne pri moči... pa je obrnil slabih 230k km.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Avto ima DPF bližje kolektorju in namesto 4 vbrizgovalnih šob za valje ima še peto v filtru. In elektronika ciklično (pa ne tako pogosto) izvede vbrizg še v tej 5 šobi, kar povzroči (zaradi temperatur) vžig goriva v filtru in s tem čiščenje. Za ta proces ne potrebuješ konstantnih višjih obratov, ADBlue tekočine, povišane porabe in podobnih neumnosti. Regeneracija se izvaja sproti, tudi med mestno vožnjo.

DPF in Ad Blue nimata nič skupnega.

Eno je namenjeno sajam, drugo NOx-om

(povišane porabe zaradi pete šobe tudi ne beležiš
grims-1.gif
).

Drugače pa med čiščenjem filtra ni treba višat vrtljajev, ni treba na AC, ni treba vozit 200..zato pa avto sam dvigne obrate če stojiš na mestu oz. je motor v prostem teku.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Dvig obratov prostega teka je na števcu komaj opazen, oziroma se ga sploh ne spomnim (1.9 Opel), porabo pa takrat kaže blizu 5 litrov na uro. Zvok motorja je nekoliko drugačen in ga slišim, če nimam radia. Na avtocesti je čiščenje filtra težje opaziti. Nekajkrat sem opazil čiščenje na standardni relaciji, ki je dolga slabih 25 km, od tega je vmes 11 km avtoceste. Verjetno čiščenje začne na avtocesti, potem pa traja še nekaj časa na magistralki, kjer po porabi to tudi opazim. Vožnja skupno do konca cikla traja dobrih 15 minut. Samo čiščenje filtra kakih 5 minut.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Meni jih dvigne v prostem teku na okrog 1.000, trenutna poraba je takrat 1,1 litra.

Med vožnjo se pa opazi predvsem če pospešuješ...ko ni toliko življenja oz. če imaš slučajno vklopljeno trenutno porabo med konstatno vožnjo je ta nekaj povišana. Glas tudi spremeni, pogoj je ugasnjen radio
grims-1.gif
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
volvo 2.0d 2007 100 kw (baje) 195.000 km
do predkratkim nobenega problema, ko mi je 500 km stran avto dal v limp mode. avto na vleko in domov. vzrok pocene cevke, parkrat neuspesna regeneracija in je zabasalo filter. potem na servisu prisilna regeneracija, in zdej zaenkrat dela ok. pravi pa serviser, da bo treba razmisljat o menjavi, ker baje se ni do konca spucal, pa menjava je po servisni predvidena na 120000 km.

kaksne izkusnje imate s ciscenjem dpfja - se splaca, al je bols odkartat tistih 400 eur za novega (seveda ne original)?

ko ga cisti pa ima avto drug zvok, pa malenkost se opazi cukanje pri konstantni voznji (in poraba seveda).
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Čakaj.... na nekem servisu so ti ga pač sčistili kolikor ga znajo in sedaj svetujejo menjavo če sem prav razumel? Zakaj pa ne greš k profiju ki se bavi izključno s tem, vzame dol, razstavi, uredi, daš tistih nekaj 100€ in je to to? Pred časom sem zasledil v AMZS reviji enega ki je menda oh in sploh za obnovo teh filtrov in menda obvlada, vsaj jaz sem si ustvaril takšno mnenje po branju članka? Razen če so konstrukcijsko tako zanič ti filtri na Volvo da je menjava res potrebna?

Sicer pri meni, Audi A6 2.7 TDI 2007, sedaj ga imam dobrih 6 let, skoraj 7, veliko kratke vožnje, drkarija po selu/mestu, enkrat tedensko daljša relacija... do sedaj se mi je lučka za regeneracijo prižgala ene 5-6 ali 7x, ko sem res dost dost drkal po mestu in nič relacij... takrat pač v višje obrate, na hitro cesto/avtocesto in se izključi po nekaj minutah... vmesnih regeracij ne zaznam, niti po zvoku, obnašanju motorja kakor tudi ne po porabi... aja avto ima sedaj okoli 300k km...
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
ne, na servisu so mi menjali tiste zanic cevke in naredili prisilno regeneracijo, ki je do neke mere scistila filter. nihce ni jemal filtra dol in ga fizicno cistil, ker to pac na servisih ne delajo, ampak moras najt nekoga ki se s tem bavi. zato me zanima kako je s tem fizicnim ciscenjem, ce se splaca dat tistih 200 eur, ali raje 400 za novega pa bo naceloma ziher ok.

aja, ce se mogoce spomnis kdo je bil ta majster se priporocam.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
jaz sploh ne opazim kdaj dela regeneracijo

ima pa res šele 70k prevoženih
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Fora je, da imajo največ problemov z njim razni dizel hejterji, ki celo življenje prisegajo na bencin.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.238
1.743
113
40
Citat:
Uporabnik dufus pravi:
ne, na servisu so mi menjali tiste zanic cevke in naredili prisilno regeneracijo, ki je do neke mere scistila filter. nihce ni jemal filtra dol in ga fizicno cistil, ker to pac na servisih ne delajo, ampak moras najt nekoga ki se s tem bavi. zato me zanima kako je s tem fizicnim ciscenjem, ce se splaca dat tistih 200 eur, ali raje 400 za novega pa bo naceloma ziher ok.

aja, ce se mogoce spomnis kdo je bil ta majster se priporocam.

Strajnar iz Sežane.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
tega sem ze klical in dobil obcutek, da je mojster, ampak ti lahko proda samo novega.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Zakaj samo novega? Meni se tudi zdi da je to ta, nimam več revije. Če pa v reviji ravno razlaga oglašuje kako zadeva razstavi, sčisti... aja pa to še... kje pa si gledal ti te nachbau filtre za 400€?
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
Ravno Strajnar mi ga ponuja za ta denar (ali 350, tam nekje).
In sicer nekega "sportnega", kao bolj odprt, da se ne zabase sploh.