Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Razumem jaz celo stvar. Tu si cmizdril sakaj je paket na severu namesto na jugu... telefon v roke in vprašat za začetek. Ne pa jokcat in roke vit...
Glede poškodbe pošiljke; preberi drugič predno klikneš Agree, vse piše.
Vse to kar si napisal sem v neki fazi tudi storil..
Ne razumem kaj je tako spornega če človek povpraša po mnenju ,mogoče tudi nasvetih..Nekdo je morda imel podobno izkušnjo in ti določene zadeve strese iz rokava.
Ne boš verjel koliko enega palamudenja šele slišiš ko stopiš v stik z vpletenimi stranmi. Neke konkretne informacije pa tudi ne dobiš.
Dejstvo pa je ,da en drek komu moreš kaj. Nekih točno zavezujočih rokov reševanja sporov ,reklamacij nimajo nikjer. In tu je zelo dobro če dobiš kakšno informacijo od uporabnikov ki so morda kaj podobnega že doživeli.
Mogoče pa še komu nekoč koristijo tele naše debate ,ko se znajde v podobni situaciji.
Glede poškodbe pošiljke. Pa lahko ti prebereš tisočkrat ,pa ne vem kaj to spremeni ?
Če bi jaz kot kupec lahko kaj urejal , verjemi da bi jim vsak dan polepšal dan.
A so si vsi prevozniki spretno to pošlihtali in nekako uradno kontaktirajo samo s plačnikom prevoza ki je pa v takšnih primerih prodajalec.
Odgovor za kupca je nekako vedno v smislu ,se ureja. Nisem prepričan kaj v takšen primeru pomeni če odprem pritožbo na paypalu ??
Verjetno tole bi moral gladko dobiti ? Poanta je pa v temu ,da si še vedno v prvi vrsti želim taisti nov štedilnik.
In če se še vrnem k štedilniku. Verjemi da bi ga raje kupil v Sloveniji ,seveda če bi ga dobil. Tako sem se že nekako zavedno odpovedal da bom slučajno kakšno garancijsko popravilo opravil v Sloveniji ,ker enostavno za to znamko ni bližje servisa kot v Trstu. Ampak smatram po dosedanjih izkušnjah štedilnik nekako za manj pokvarljivo robo sem se odločil za nakup. Kakšnega pralnega stroja sigurno nebi tako pripeljal k nam.
lp