Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Sorry - samo s temle si pa dokazal, da si obertrol.
@merđo - se je DHL že kaj javil? Glej, da ne zamudiš roka za "dispute" pri paypalu - ozr. kar odpri ga. Zna biti kar "spodbuda" za prodajalca, da se zmiga.
Drugače pa - nis(m)o si prevozniki naštimali, da nis(m)o nič krivi - gre se samo za omejitev odgovornosti. Žal pa vsake toliko "nastrada" nič kriva "stranka v postopku". In ja - neprimerna embalaža zna biti razlog za odvrnitev odgovornosti prevoznika - samo to v konkretnem primeru ne bi smelo biti tvoj problem, razen če si sam zahteval prevoz z DHL, običajna "transportna pot" pa je z "specializiranim prevoznikom, ki je usposobljen za rokovanje z to embalažo" (ni paleta enaka paleti).
Te bi pa moral Paypal ščititi - razen, če si bil eksplicitno opozorjen na izključitev odgovornosti pri prevozu z "paketno službo".
Me pa veseli, da si vsaj del preko DPDja dobil. Firbca radi - kaj je na nalepki? Pravi naslov?
Ne ,ne ...Dhl je pač avtomatski prevoznik dodeljen s strani prodajalca / naročnika prevoza.
Paypal ,kolikor sem jaz pogledal ,je rok kar dolg."If there's an issue, make sure to contact the seller through PayPal by 5 March 2017. You may be eligible for Buyer Protection."
Zdaj jaz bi res raje štedilnik. Denar pa v skrajnem primeru. Samo ni mi jasno kdo bo sedaj tega odpeljal ?Ker jaz glede tega pa res ne mislim imeti še dodatnih stroškov ?
Odgovor prodajalca glede na reklamacijo:
"
Hello Mr.
as Stefania has already explained, we have to wait DHL insurance agreement before doing anything.
We understand your discomfort but there are specific procedures to follow in case of damage in transport.
Don’t worry we’ll inform you immediately as we receive news from DHL.
"
Zdaj italjanskega DHL nisem kontaktiral ,ker verjetno tudi kaj dosti informacij od njih nebi dobil. Sem pa takoj ko sem odprl paket kontaktiral slovenski Dhl ,kjer je tudi takoj preverila številko pošiljke in poudarila da je pošiljka zavarovana o.k. Njihov odgovor:
"
Spoštovani g. ,
obveščam vas, je vaša poizvedba zavedena pod številko tovornega lista 2932876752- številka poizvedbe 359663020 (REQUEST ID). Fotografije poškodovane pošiljke smo posredovali kolegom na DHL Italija, ki so obvestili pošiljatelja.
Glede na DHL-ove mednarodne pogoje poslovanja je do reklamacije upravičen plačnik storitve DHL-u, v vašem primeru pošiljatelj. Za razrešitev reklamacije in nadomestno blago prosim kontaktirajte pošiljatelja.
"
Zdaj s tistim request id , si jaz kolikor vem ne morem nič pomagati..?
Pošiljka DPD.
Paket takšen ,kot bi bil poslan prejšni dan. Brez kakršnihkoli znakov transporta. Na njemu kar nekaj nalepk z eno veliko z kodo SI,in pravilnim naslovom.
..Lahko ti tudi slikam če želiš.Datum pošiljanja lepo viden 31.08. Tudi sam kurir je bil presenečen ko sem mu pokazal datum. Dejansko je potrdil da je povečini iz nemčije dostava en do dva dni.
Me je pa zmotilo ,ker sem bil v strahu zaradi toliko dni transporta kako je z robo v notranjosti paketa ,da mi ni dovolil odpreti paketa pred podpisom ?? Zdaj ali je to pravilno ali ne to ne vem.??Glede na to ,da je bila v paketu pločevina ,paket pa res kot nov ,sem podpisal in potem odprl.
lp