DPD ,šalabajzerji ,kaj storiti , paketa ni.....

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
priden.gif

Sorry - samo s temle si pa dokazal, da si obertrol.

@merđo - se je DHL že kaj javil? Glej, da ne zamudiš roka za "dispute" pri paypalu - ozr. kar odpri ga. Zna biti kar "spodbuda" za prodajalca, da se zmiga.
Drugače pa - nis(m)o si prevozniki naštimali, da nis(m)o nič krivi - gre se samo za omejitev odgovornosti. Žal pa vsake toliko "nastrada" nič kriva "stranka v postopku". In ja - neprimerna embalaža zna biti razlog za odvrnitev odgovornosti prevoznika - samo to v konkretnem primeru ne bi smelo biti tvoj problem, razen če si sam zahteval prevoz z DHL, običajna "transportna pot" pa je z "specializiranim prevoznikom, ki je usposobljen za rokovanje z to embalažo" (ni paleta enaka paleti).
Te bi pa moral Paypal ščititi - razen, če si bil eksplicitno opozorjen na izključitev odgovornosti pri prevozu z "paketno službo".
Me pa veseli, da si vsaj del preko DPDja dobil. Firbca radi - kaj je na nalepki? Pravi naslov?
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
priden.gif

Sorry - samo s temle si pa dokazal, da si obertrol.

@merđo - se je DHL že kaj javil? Glej, da ne zamudiš roka za "dispute" pri paypalu - ozr. kar odpri ga. Zna biti kar "spodbuda" za prodajalca, da se zmiga.
Drugače pa - nis(m)o si prevozniki naštimali, da nis(m)o nič krivi - gre se samo za omejitev odgovornosti. Žal pa vsake toliko "nastrada" nič kriva "stranka v postopku". In ja - neprimerna embalaža zna biti razlog za odvrnitev odgovornosti prevoznika - samo to v konkretnem primeru ne bi smelo biti tvoj problem, razen če si sam zahteval prevoz z DHL, običajna "transportna pot" pa je z "specializiranim prevoznikom, ki je usposobljen za rokovanje z to embalažo" (ni paleta enaka paleti).
Te bi pa moral Paypal ščititi - razen, če si bil eksplicitno opozorjen na izključitev odgovornosti pri prevozu z "paketno službo".
Me pa veseli, da si vsaj del preko DPDja dobil. Firbca radi - kaj je na nalepki? Pravi naslov?

Ne ,ne ...Dhl je pač avtomatski prevoznik dodeljen s strani prodajalca / naročnika prevoza.
Paypal ,kolikor sem jaz pogledal ,je rok kar dolg."If there's an issue, make sure to contact the seller through PayPal by 5 March 2017. You may be eligible for Buyer Protection."
Zdaj jaz bi res raje štedilnik. Denar pa v skrajnem primeru. Samo ni mi jasno kdo bo sedaj tega odpeljal ?Ker jaz glede tega pa res ne mislim imeti še dodatnih stroškov ?



Odgovor prodajalca glede na reklamacijo:
"
Hello Mr.
as Stefania has already explained, we have to wait DHL insurance agreement before doing anything.
We understand your discomfort but there are specific procedures to follow in case of damage in transport.
Don’t worry we’ll inform you immediately as we receive news from DHL.
"



Zdaj italjanskega DHL nisem kontaktiral ,ker verjetno tudi kaj dosti informacij od njih nebi dobil. Sem pa takoj ko sem odprl paket kontaktiral slovenski Dhl ,kjer je tudi takoj preverila številko pošiljke in poudarila da je pošiljka zavarovana o.k. Njihov odgovor:
"
Spoštovani g. ,

obveščam vas, je vaša poizvedba zavedena pod številko tovornega lista 2932876752- številka poizvedbe 359663020 (REQUEST ID). Fotografije poškodovane pošiljke smo posredovali kolegom na DHL Italija, ki so obvestili pošiljatelja.
Glede na DHL-ove mednarodne pogoje poslovanja je do reklamacije upravičen plačnik storitve DHL-u, v vašem primeru pošiljatelj. Za razrešitev reklamacije in nadomestno blago prosim kontaktirajte pošiljatelja.
"

Zdaj s tistim request id , si jaz kolikor vem ne morem nič pomagati..?


Pošiljka DPD.
Paket takšen ,kot bi bil poslan prejšni dan. Brez kakršnihkoli znakov transporta. Na njemu kar nekaj nalepk z eno veliko z kodo SI,in pravilnim naslovom.
..Lahko ti tudi slikam če želiš.Datum pošiljanja lepo viden 31.08. Tudi sam kurir je bil presenečen ko sem mu pokazal datum. Dejansko je potrdil da je povečini iz nemčije dostava en do dva dni.

Me je pa zmotilo ,ker sem bil v strahu zaradi toliko dni transporta kako je z robo v notranjosti paketa ,da mi ni dovolil odpreti paketa pred podpisom ?? Zdaj ali je to pravilno ali ne to ne vem.??Glede na to ,da je bila v paketu pločevina ,paket pa res kot nov ,sem podpisal in potem odprl.

lp
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
DHL

Saj pravim, da odpri Paypal "dispute" samo zaradi pritiska na prodajalca - sicer se boš načakal. No - to se boš žal vseeno. Pongpongala se sicer bosta prodajalec in DHL (po mojem bosta se prepirala ravno zaradi "kvalitete" pakiranja) ti boš pa čakal.
Pa še enkrat - če bo DHL priznal "popolno uničenje" boš s strani DHL dobil povrnjeno vrednost blaga z dostavo do tebe. Potem jim boš moral dati primeren rok do kdaj naj odpeljejo poškodovanega (ker je s plačilom škoda njihov). Jim ga pa ne das dokler ni € na tvojem računu. Rok za odvoz mora biti "realen" - 3 tedne. Če jih ne bo - podaljšaš rok - potem zadevo na uničenje.
Če bo odločitev "popravilo" - glej, da boš pristal samo na "popravilo + stroški pošiljanje na in iz popravila".
Če bo prodajalec dobil nadomestilo - spet glej, da boš ti zahteval blago + stroške prevoza ozr. novega pri sebi na dvorišču.
Pod črto - odpri dispute na Paypal - in naroči drugega. Razen, če imaš čas.

DPD
Tu pa je vprašanje, kaj je dejansko bil vzrok.
Od popolnoma banalnega, da je paket res zalutal v Malmö, do tega, da je odhodno skladišče v Malmö in je v Nemčiji bila izdana samo "nalepka" in so potem rabili 2 tedna spakirati del.
Glede odpiranja pred podpisom - je že prav, da prej podpišeš, da si prejel paket in potem odpiraš. Kaj pa naj bi naredil dostavljalec, če bi ti zavrnil potrditev prejema - paket pa odprt!?!
Jaz sem ti samo svetoval, da odpreš pred njim in naj potrdi poškodbo (paketa ozr. notranjosti).
Vmes si vprašal glede odškodnine zaradi "zamude" - upravičen bi bil, če bi v prevozni pogodbi bil določen skrajni rok in plačana zavarovalna premija - ta pa običajno ni majhna. Posledično se to ne zavaruje.

Za konec - si pa magnet za sranje pri naročanju.
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.128
6.952
113
pri taščici
Ko je meni nemc poslal dvakrat napačen inverter, mi je tudi 2x poslal po emailu "narocilnico" za vrnitev. Izdelek sem z "narocilnico" oddal na lokalni pošti in konec. Ko sem mu poslal potrdilo da sem izdelek vrnil, je on takoj poslal nov izdelek (preden je starega dobil nazaj). Pri tebi seveda ne pride v postev da bos stedilnik vozil na posto, ampak da ga posta pobere po vnaprejsnjem dogovoru pri tebi doma.
140 evrov je bila postnina stedilnika iz italije? Bogato.
Za 65 kg železa iz Bologne sem SZ ekspresu dal 42 evrov. Pa nimam nobene pogodbe z njimi (kot prodajalec stedilnika z dpd naibrz) ki bi ceno najbrz konkretno znižala.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Daj si najprej mlekeca okoli ustec obriši pa kupčka podri... ja?
Potem pa se pogovarjaj z odraslimi.
 
Nazadnje uredil moderator:

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
DHL

Saj pravim, da odpri Paypal "dispute" samo zaradi pritiska na prodajalca - sicer se boš načakal. No - to se boš žal vseeno. Pongpongala se sicer bosta prodajalec in DHL (po mojem bosta se prepirala ravno zaradi "kvalitete" pakiranja) ti boš pa čakal.
Pa še enkrat - če bo DHL priznal "popolno uničenje" boš s strani DHL dobil povrnjeno vrednost blaga z dostavo do tebe. Potem jim boš moral dati primeren rok do kdaj naj odpeljejo poškodovanega (ker je s plačilom škoda njihov). Jim ga pa ne das dokler ni € na tvojem računu. Rok za odvoz mora biti "realen" - 3 tedne. Če jih ne bo - podaljšaš rok - potem zadevo na uničenje.
Če bo odločitev "popravilo" - glej, da boš pristal samo na "popravilo + stroški pošiljanje na in iz popravila".
Če bo prodajalec dobil nadomestilo - spet glej, da boš ti zahteval blago + stroške prevoza ozr. novega pri sebi na dvorišču.
Pod črto - odpri dispute na Paypal - in naroči drugega. Razen, če imaš čas.

Pozdrav ,

prvi odziv na dispute je že tu :

Hello, we’re very sorry for this delay, but we're waiting for an answer from DHL for practical definition of damage. DHL will contact you in the next days to have photos and ask you informations about the damaged cooker. We're preparing the shipment of a new cooker. As soon as possible, we'll give you the tracking number of the courier. We remain at your disposal.

Zdaj mislim da imava nekje dvajset dni max da se sama dogovoriva. Drugače pa moram pred potekom dvajset dni narediti "escalate" to paypal ,in potem oni preverijo in odločijo zadevo.

Upam da nama uspe prej dogovoriti. Je pa res bil odziv ,vsaj prvi ,skoraj takojšen ko sem odprl dispute v paypal.


Vsem tistim pa , ki me nekako ne morejo prepljuvati , pa lahko rečem da se zastonj trudijo.
Mislim da bo ta tema še marsikomu koristila. Par uporabnikov daje uporabne nasvete ,jaz pa tudi ničesar ne skrivam ,tako da je sam postopek dokaj pregleden.

Ravno to ,pa vsaj po moje manjka pri večini tem. Nekdo vpraša za nek nasvet ,mnenje ,potem pa se pogrezne v zemljo. Pa napiši vendar kako si rešil ,da bodo tudi drugi dobili kakšno uporabno informacijo.

lp
pozdrav.gif
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.563
468
83
Se strinjam. Spamer/trole kot je Roberto bi pa moderatorji morali ven zmetat iz takele konkretne teme.
Rad imam sproščene ne preveč zategnjene debate. Ampak nekje mora biti meja sicer bo forum ugasnil.
Temo spremljam ker se pač ob naročilih iz tujine zgodi to in ono. Podobno izkušnjo kot odpiralec teme sem imel pred cca. 3 leti z DPD. Takrat se je paket cca. 60 kg (ne vem zakaj) po skoraj 3 tednih vrnil k pošiljatelju, ki je bil zelo kooperativen in glede na maile aktiven v reševanju zadeve. Glede na tacking je stalo v DE. Nato je dal prek DHL Dostava naslednji dan. Naročilo je bilo prek Amazona.
Se žal zgodi.
Z manjšimi paketki pa prek DPD še nisem imel težave.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Spomni se na svoje preroške besede ko boš naslednjič trolal v drugih temah drugim uporabnikom, @Dobovsek pa tudi...

Povedal sem pa samo svoje mnenje in eni zelo težko prenašate nekaj, kar vam ne ugaja.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Evo ,zdaj pa da vidimo kako bo v drugo...

Štedilnik startal iz Bologne.

Zdaj pa mi raje zaželite malo sreče.

lp
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik roCkY pravi:
Podobno izkušnjo kot odpiralec teme sem imel pred cca. 3 leti z DPD. Takrat se je paket cca. 60 kg (ne vem zakaj) po skoraj 3 tednih vrnil k pošiljatelju, ki je bil zelo kooperativen in glede na maile aktiven v reševanju zadeve. Glede na tacking je stalo v DE. Nato je dal prek DHL Dostava naslednji dan. Naročilo je bilo prek Amazona.
Se žal zgodi.
Z manjšimi paketki pa prek DPD še nisem imel težave.

Zato ker je bil paket pretežek. DPD sprejema do teže 31,5KG
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik mercedes pravi:
Evo ,zdaj pa da vidimo kako bo v drugo...

Štedilnik startal iz Bologne.

Zdaj pa mi raje zaželite malo sreče.

lp


Super. Se pravi vse se rešilo v tvojo korist.
cheer.gif


Kaj pa s sesutim?

Ja zaenkrat super...Kot kaže bo verjetno v ponedeljek pri meni...

Sem jih prosilče lahko naj posebej opozorijo dhl za pazljivo ravnanje ,v izogib kakšnim ponovnim neprijetnostim.
Vem da ne bodo spreminjali sistema dela zaradi mene , a vseeno takšna beseda ni odveč.

Kaj bo s sesutim zaenkrat ne vem .. Sem vprašal prodajalca ,odgovor,naj ga zaenkrat še hranim ,če bo želel dhl/zavarovalnica še kakšen vpogled. ??

Potem me bodo pa že verjetno obvestili.
Ne vem kakšna je kaj ponavadi praksa ?? Mogoče bo pa ostal za vse moje požrte živce za rezervne dele.?

lp
 
Nazadnje urejeno: