Sem na hitro preletel splošne pogoje tega tvojega prodajalca, pa dobivam vedno bolj občutek, da si naletel na nateg (samo občutek).
Nekaj vprašanj:
1. a lahko na spletni strani preveriš status tvojega naročila?
2. če ja - kakšen je status?
3. a imajo kakšen "gumb dispute" ali kaj podobnega? Če ne - bo treba očitno res spisati pritožbo na papir. :/
4. a tracking na DPD sam dostopaš?
5. kateri je namembni naslov na trackingu DPD?
Aja - po njihovih splošnih pogojih je ves rizik dostave prešel nate v trenutku, ko so oni predali paket dostavni službi. Ti bodo pa baje rade volje pomagali v komunikaciji z zavarovalnico prevoznika.
Nekaj vprašanj:
1. a lahko na spletni strani preveriš status tvojega naročila?
2. če ja - kakšen je status?
3. a imajo kakšen "gumb dispute" ali kaj podobnega? Če ne - bo treba očitno res spisati pritožbo na papir. :/
4. a tracking na DPD sam dostopaš?
5. kateri je namembni naslov na trackingu DPD?
Aja - po njihovih splošnih pogojih je ves rizik dostave prešel nate v trenutku, ko so oni predali paket dostavni službi. Ti bodo pa baje rade volje pomagali v komunikaciji z zavarovalnico prevoznika.