DPD ,šalabajzerji ,kaj storiti , paketa ni.....

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Sem na hitro preletel splošne pogoje tega tvojega prodajalca, pa dobivam vedno bolj občutek, da si naletel na nateg (samo občutek).

Nekaj vprašanj:

1. a lahko na spletni strani preveriš status tvojega naročila?
2. če ja - kakšen je status?
3. a imajo kakšen "gumb dispute" ali kaj podobnega? Če ne - bo treba očitno res spisati pritožbo na papir. :/
4. a tracking na DPD sam dostopaš?
5. kateri je namembni naslov na trackingu DPD?


Aja - po njihovih splošnih pogojih je ves rizik dostave prešel nate v trenutku, ko so oni predali paket dostavni službi. Ti bodo pa baje rade volje pomagali v komunikaciji z zavarovalnico prevoznika.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Sem na hitro preletel splošne pogoje tega tvojega prodajalca, pa dobivam vedno bolj občutek, da si naletel na nateg (samo občutek).

Nekaj vprašanj:

1. a lahko na spletni strani preveriš status tvojega naročila?
2. če ja - kakšen je status?
3. a imajo kakšen "gumb dispute" ali kaj podobnega? Če ne - bo treba očitno res spisati pritožbo na papir. :/
4. a tracking na DPD sam dostopaš?
5. kateri je namembni naslov na trackingu DPD?


Aja - po njihovih splošnih pogojih je ves rizik dostave prešel nate v trenutku, ko so oni predali paket dostavni službi. Ti bodo pa baje rade volje pomagali v komunikaciji z zavarovalnico prevoznika.

Pozdrav ,

status lahko preverim ,

Ni nobena skrivnost :
Bestellhistorie

31.08.2016 13:16 Bestellung abgeschlossen
31.08.2016 13:15 Versendet
29.08.2016 09:46 Zahlung erhalten
25.08.2016 19:43 Bestelleingang
Versand

DPD 01308014719562

Opcije dispute , vsaj po moje ni nikjer...


In kje na trackingu sploh vidiš kakšen naslov ??

Tako na oko se mi prodajalec ne zdi ravno nek vaški švercer...

Pa dejansko na to ,da se je paket nekje zataknil vsaj po moje tudi prodajalec nima ravno nekega vpliva.

Enostavno pa ne razumem , da nekdo v nekem skladišču , kjer se kar nekaj dogaja ne opazi recimo nekega malo zapostavljenega paketa...

Pa recimo če gre vse po zlu... Pa da sem kar tako enostavno ob teh 400 evrov ? A res nimam nobene možnosti ..

lp
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
Ampak naslov dostave se mora videt. Ali pa vsaj naslovna drzava.

Na DPD strani pod tracking ne vidiš druga kot tole :

shrani.si
[/URL][/img]


Na Švedski Postnord ,kjer je nazadnje skeniran paket pa piše 3310 Slovenia :




Kaj več pa ni nikjer ?

lp
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Nisi rekel, da je neki ekstra velik paket? Ker tukaj piše 3kg.

Verjetno to sploh ni v škatli..Teža je verjetno kar prava. Dimenzijsko je pa dolžina cca en meter kot sem že omenil. Tako da ni čisto vizuelno majhno. Pločevina /blatniki .
To že verjetno vse štima. Nekdo je enostavno zasračkal pri sortiranju.V zemljo se ni pogreznilo. Nekdo mora opaziti da eno pakiranje sameva....
lp
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Ufff - spiši že reklamacijo in v njej zahtevaj denar nazaj - boš vsaj videl reakcijo. Predvsem boš videl ali bo Partacus se kaj premaknil in sprožil iskanje pri DPD.

Sem pa malo googlal ta Partacus - pa so deljena mnenja. Če imajo res na zalogi so "ful uredu", očitno pa dostikrat nimajo na zalogi in se folk pritožuje, da je težko dobiti denar nazaj.

Drugače pa - jaz ne naročam več tam, kjer hoče imeti plačilo na račun vnaprej - če je nateg lahko pomahaš EURom v pozdrav.

Upam, da je DPD res samo "založil" paket - ampak vseeno boš moral nekako reagirati - čakanje ne bo pomagalo.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
No samo , vsaj po moje v tem primeru krivec ni Partacus ampak DPD...

Zdaj kako bo stvar izpeljal Partacus bom pa videl.Drugače pa je to videti kar ornk firma ...kako je pa po poslovanje je pa spet druga stvar.

Pri nabavi delov nisem imel neke izbire trgovcev , je zelo težko dobiti željeno.

Zadnji odgovor je tole :
"Dera Sir,

we are really sorry for this unpleasant situation. We are waiting for the answer and explanations from DPD company since Friday. We are also interested in solving this problem as soon as possible and want to help you to get the ordered parts.

With kindest regards,

i.A. O. Todorova
Service
"
To je še kar vzpodbudno.

Me pa resno skrbi ,kaj bo ,ko bo resno treba nekaj storiti. Sem jim pa pisal da naj kar podajo reklamacijo na DPD.
Po moje pa oni itak dobro poznajo postopek.
lp
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Moram nadaljevati...

Zdaj ali imam res jaz eno posebnost da vlečem nase probleme, ali je pa res DPD ena firma s katero si želiš čim manj srečanj...

Smo že skoraj nekako prišli do tega da bi prodajalec poslal ponovno robo. Zbrali vso dokumenatcijo, prodajalec vložil reklamacijo...
Skratka vse nekako po proceduri.

Ampak ,glej ga glej ,včeraj se kot strela z jasnega pojavi v trackingu moj paket v depoju v Hamburgu...???

Vse super ,ampak imam nekako slab občutek ,ki pa upam da me vara.

Je že zopet več kot en dan vse pri miru na trackingu..Nekako bi že skoraj moral biti v Sloveniji Če bi vse štimalo.

Če še pa jutri ne bo v Sloveniji je pa po moje spet nekaj zaštekalo.Nekako sumim ,da je med urejanjem tega o izgubi paketa kdo kaj zatipkal in sedaj kaže kot da je paket v depoju. ?? Res upam da se motim.

Moram pa pohvaliti osebe na info DPD v Sloveniji ,ker so mi res kar nekaj stvari pomagale urediti in nekako verjamem tudi pospešiti.

No pustimo se presenetiti..
lp
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Ja 14.09 . se je čudežno pojavil v Hamburgu...Najbolj zanimivo ,vsaj zame ,da na vprašanje od kje je prišel paket , nimajo pojma..?
Malo mi je čudno ,ker ja vedo ,če je scan narejen ob tej in tej uri ,da je takrat prišla roba od tu in tu. ??
V bistvu mi je itak vseeno ampak kot zanimivost.

Zdaj po neki logiki bi moral paket prejeti v ponedeljek ali torek.

Pa da vidimo... Ali je sploh moj paket ,da ni samo nalepka ..hehe.

Po drugi strani me pa že skrbi kakšno je kaj stanje po skoraj dvajsetih dneh premetavanja.??

Vem dane bodo zaradi mene spreminjali pravil. A vseeno bi takšne zamude , če bo drugače vse v redu morale biti nekako ovrednotene.

Ker to zdaj ,da dobiš neko robo katere normalni čas dostave je recimo 3-4 dni po dvajsetih dneh in recimo v navednicah ,zato skoraj nisi deležen niti opravičila je pa že tudi malo skrajnost..


Da mi pa ni dolgčas imam pa na drugi strani odprto že fronto z poškodovanim štedilnikom preko DHL iz Italije.

Pa da vidimo "ko je jači " DHL ali DPD ..

Sicer tako na prvo žogo ,glede odzivnosti zmaga absolutno DHL. Embalaža ni bila poškodovana ,odpakiran je pa pokazal enega kar dobrega udarca od zadaj verjetno s kakšno drugo paleto.
Po 10 minutah od prevzema in odpakiranja sem takoj kontaktiral naš DHL in pa prodajalca v Italiji. DHL Slo ,dejansko pomoč in navodila na polni črti .Slike ,prijavo vse posredovali DHL It. in me tudi nazaj obvestili s številko spisa...
Aha, mogoče kdo ve ,če lahko preko te številke (REQUEST ID) vpogledaš preko kakšne strani v spis, da vidiš kaj se dogaja ??

Zdaj čakam kaj bodo odločili na DHL It. Nimam pojma kaj v takšnih primerih ponavadi sledi , A nekako pričakujem drug štedilnik.Tega pa verjetno tudi na svoje stroške odpeljejo ?? Jaz verjetno ne smem imeti in tudi ne sprejmem dodatnih stroškov.
Drugače pa tudi prodajalec v Italiji ,proti pričakovanjem odziven ,vsaj dosedaj. Tudi on čaka na odločitev DHL.
Edino ne vem okvirno ,v kolikem času to ureja DHL /zavarovalnica.

Upam da se ne zakomplicira kaj.

lp
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
1. na DPD - odpakiraj direkt pred dostavljalcem, da bo lahko, če bo potrebno, potrdil poškodbo

2. na DHL - ne računaj na "nov" štedilnik - 100% povračilo stroškov boš dobil le v primeru popolnega uničenja. Poglej prodajne pogoje on preveri kdo nosi "odgovornost do kod" pri prevozu (prodajalec - kupec). Na prvo žogo bi rekel, da si v tem primeru že ti tisti - posledično se boš ti bodel z DHL.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
1. na DPD - odpakiraj direkt pred dostavljalcem, da bo lahko, če bo potrebno, potrdil poškodbo

2. na DHL - ne računaj na "nov" štedilnik - 100% povračilo stroškov boš dobil le v primeru popolnega uničenja. Poglej prodajne pogoje on preveri kdo nosi "odgovornost do kod" pri prevozu (prodajalec - kupec). Na prvo žogo bi rekel, da si v tem primeru že ti tisti - posledično se boš ti bodel z DHL.

2. Pa ravno na nov štedilnik računam ..?? Kaj pa naj s tem. ? Ne vem kaj je merilo za uničen ? Vem pa da je neuporaben ,ker je udarec od zadaj ,posledično zamaknilo kuhalno ploščo naprej in tudi ventile za regulacijo plina.

Zgodba je ponovno ista. Jaz ne morem nič urejati. Samo relacija prodajalec /pošiljatelj proti DHL.

Ko sem takoj poklical na DHL Slo , je uslužbenka takoj preverila da je pošiljka zavarovana.

Na kak način bi iaz bil odgovoren za prevoz ?

Če jaz prav razumem tole ,če javiš v roku 48 ur je zadeva še v njihovi odgovornosti ??

"Transport damage
Upon delivery of the goods, the customer must thoroughly check the integrity of the packaging.
In case of tampering and / or breaks the customer will immediately challenge the shipment, rejecting the package or withdrawing putting the word "SUBJECT CONTROL FOR ANY DAMAGE HIDDEN" on the waybill prior to signing it, specifying the packaging carton.
In case of malfunction, the Customer must inform us immediately, but no later than 48 hours after receiving the package, resulting damages documented by detailed photographs. After this deadline will not be accepted complaints due to transport damage.
""


Request Id številka od DHL ,je verjetno samo za njihovo notranjo uporabo ? Tu se verjetno vidi stanje in potek zadeve ?

Tole je včerajšni odgovor prodajalca :
"Hello Mr. ,
as Stefania has already explained, we have to wait DHL insurance agreement before doing anything.
We understand your discomfort but there are specific procedures to follow in case of damage in transport.
Don’t worry we’ll inform you immediately as we receive news from DHL.
"
??

LP
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Glede na prvi opis se ni dalo vedeti koliko je poškodovan. Glede na sedanji opis bo verjetno šlo "ekonomsko totalko" (popravilo dražje kot nov) - ergo 100% finančno nadomestilo ozr. nov - pač odvisno "kje" se je zgodilo poškodba. Pomembna je točka kje je prenos lastništva in odgovornasti/pravic - ne zamenjuj z "krivdo" - pomeni le "kdo komu odgovarja" za škodo. Pri tvojem prvem primeru je v splošnih pogojih določeno, da prodajalec "diže ruke" kakor hitro preda blago dostavni službi.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.456
160
63
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Glede na prvi opis se ni dalo vedeti koliko je poškodovan. Glede na sedanji opis bo verjetno šlo "ekonomsko totalko" (popravilo dražje kot nov) - ergo 100% finančno nadomestilo ozr. nov - pač odvisno "kje" se je zgodilo poškodba. Pomembna je točka kje je prenos lastništva in odgovornasti/pravic - ne zamenjuj z "krivdo" - pomeni le "kdo komu odgovarja" za škodo. Pri tvojem prvem primeru je v splošnih pogojih določeno, da prodajalec "diže ruke" kakor hitro preda blago dostavni službi.

Postopkov res ne poznam nevem kaj...

A v primeru štedilnika mi je po logiki da moram dobiti nov štedilnik. Dejansko po moji logiki v najslabšem primeru bi lahko name kot na kupca prevalili samo urejanje postopka ??
Načeloma ga pa zaradi mene lahko tudi popravijo. Strošek prevoza gor pa spet nazaj dol in popravilo pa sigurno ne more biti moj..
Malo za orientacijo, slike. Komplet plošča z gumbi in ventili je porinjena naprej in zamaknjena.




Če sem nekaj plačal in tudi takoj po razpakiranju ( kratek čas po dostavi), ugotovil da je štedilnik ornk poškodovan je pa ja menda neka logika da ne morem jaz trpeti škode ?

V prvem primeru (DPD) je pa spet tako kakor si razlagaš. Kolikor sem jaz razumel oni nič ne "dižu ruk " , ampak imajo zapisano da ono kot firma ne prevzemajo nobene odgovrnosti ob transportu.
Bodo pa radi pomagali rešiti zaplet z dostavno službo. Saj nekako mi to zadostuje.Itak lahko spor rešuje samo naročnik in plačnik prevoza kar je pa v takih primerih prodajalec.
lp
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.184
3.645
113
Marlbor
Glede na slike štedilnika, sem prepričan da bodo vse zahtevke zavrnili zaradi neustrežne embalaže. Koliko cm debel stiropor je bil uporabljen?