Citat:
Uporabnik tony pravi:
Dizle je treba dodatno obdavčiti, ker svinjajo okolje bolj od bencinarjev (in ne, CO2 ni onesnaževanje ampak davek na neumnost politikov tega kontitenta).
Dizli namreč v okolje spuščajo trdne ogljikove delce (po domače, saje), ki so kancerogeni. Ne boš verjel, ampak večina dizlov na cesti nima filtra trdnih delcev. In ja, bencinarji tega ne počnejo.
Poleg tega nam Evropa že spet grozi z nevemkakšnimi zajebanimi ukrepi, če ne bomo že enkrat začeli goljufati pri števcu trdnih delcev v zraku na Vošnjakovi, ker ti pač škodujejo zdravju.
Da dizelsko gorivo ni po defaultu dražje, in bolj obdavčeno od bencina, je okoljevarstvena svinjarija prve vrste.
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
Roko na srce ta obdavčitev boli tist folk, šverca in drugo populacijo, ki zaradi nizkih cen vozijo rabljene bavarce, mece - skratka deset let stare....
Mislim, da ti tist, ki gre po novega twinga z isto ceno, kot pride 5 let star bawarc z tri litrsko mašino ni čisto nič fouš... Celo več, mislim da bi država morala drastično obdavčit manj kot euro 5 motorje....
Stvar, gre v pravo smer. Treba je začet pobirati davke vsem....
Če si pa ne morš privoščit, si pač neboš..... Zato pa zdej vsak trenerkar fura deset let stara jajca visokih kubatur obenem pa po forumu ***** za vsak cent bencina, cestnine in servise?
Če smo pošteni, tistih novih luxusnih avtomobilov je pa malo, so le 10 let stare odslužene kante, ki jih iz švabarije lufrajo sem, mi pa potem še na jug...
pravj je da se obdavči...... če nič druzga bo koristno za okolje.
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Če že mislijo kaj zaslužit je treba spremeniti dajatev za uporabo cest ( lahko tudi kako drugače zapakirajo) po načelu
CO2 izpuh * Euro norma.
Edina razumna obdavčitev.
S tem bi tudi vzbodbujali nakup novih vozil in še dodatno pobrali DDV
Citat:
Uporabnik tony pravi:
To je približno tako neumno kot plačevanje zavarovanja AO na podlagi moči motorja ali pa cestnine na podlagi prostornine... Birokratska neumnost na kvadrat
A pa Suljotu, kateri je šel sam po Bavarca v Nemčijo, od prvega lastnika, 90 tisoč km realnih, z doplačano garancijo še 2 leti (ja, ne boš verjel, tudi to obstaja pri rabljenih avtih), si kaj fouš?Citat:
Uporabnik problemout pravi:
o kakšni foušiji govoriš, da bom nekomu fouš deset let stara jajca?
O kakšni premium znamki ti govoriš, o odsluženem vozilu, ki ga prešvercajo iz Nemčije... lepo te prosim. Drgač pa prisegam na Nemce. Razlika me Suljotom in mano, je da kupim nov avto, ne neka pošvedrana kola z žnj kilometri, ter da potem skačem os servisa do servisa, ter po Ebayu ičem dele...
Za čapce je to nacionaln šport, pol pa za gume nima??
to je realnost, našega voznega parka. Potem imamo nesreče, kot pred parimi leti na Meji (Kranj), ko se je bavarija na pou prelomila in so ugotovili, da je bil z 3 avtomobilov skup spacan...
Tko nekako grejo tele švercarske vode iz Italije in Nemčije na slovenske ceste...
Če temu rečemo fouš.... pol pa ok...
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
o kakšni foušiji govoriš, da bom nekomu fouš deset let stara jajca?
O kakšni premium znamki ti govoriš, o odsluženem vozilu, ki ga prešvercajo iz Nemčije... lepo te prosim. Drgač pa prisegam na Nemce. Razlika me Suljotom in mano, je da kupim nov avto, ne neka pošvedrana kola z žnj kilometri, ter da potem skačem os servisa do servisa, ter po Ebayu ičem dele...
Za čapce je to nacionaln šport, pol pa za gume nima??
to je realnost, našega voznega parka. Potem imamo nesreče, kot pred parimi leti na Meji (Kranj), ko se je bavarija na pou prelomila in so ugotovili, da je bil z 3 avtomobilov skup spacan...
Tko nekako grejo tele švercarske vode iz Italije in Nemčije na slovenske ceste...
Če temu rečemo fouš.... pol pa ok...
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Če že mislijo kaj zaslužit je treba spremeniti dajatev za uporabo cest ( lahko tudi kako drugače zapakirajo) po načelu
CO2 izpuh * Euro norma.
Edina razumna obdavčitev.
S tem bi tudi vzbodbujali nakup novih vozil in še dodatno pobrali DDV
Še en kretenski post!
Zakaj obdavčitev na izpust CO2? Kaj je s tem plinom tako hudo narobe, da ga je potrebno obdavčit? In, če že je CO2 tako grozen zakaj potem vzpodbujati prodajo novih avtomobilov? Največja ekološka škoda se dela prav z proizvodnjo novih avtomobilov.
Od Sulja petka je Euro 4.Citat:
Uporabnik problemout pravi:
STJV ne dojamejo bistva, tudi sam sem za tako obliko obdavčevanje... Seveda se bunijo tisti, ki imajo stara jajca euro2,3 motorje....
Tam bi znal bit to problem...
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
STJV ne dojamejo bistva, tudi sam sem za tako obliko obdavčevanje... Seveda se bunijo tisti, ki imajo stara jajca euro2,3 motorje....
Tam bi znal bit to problem...
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
To je približno tako neumno kot plačevanje zavarovanja AO na podlagi moči motorja ali pa cestnine na podlagi prostornine... Birokratska neumnost na kvadrat
se strinjam. ampak če pa pogledaš kolerelacijo pa sigurno obstaja. vsaj za zavarovalnico.
lp
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Vsi vemo, da je to zgolj dobrikanje sindikalistom s ciljem kupovanja njihove podpore za vsesplošno varčevanje in da kakšnega velikega izplena ne bo.
Lahko pa bi recimo spremenili DMV - enako kot sedaj se plača ob 1. registraciji v Sloveniji, 10% za bruto vrednost nad 40.000€.
Sedanji eko vidik DMVja pa zamenja letna taksa ob registraciji, glede na izpuste. Recimo 3€ za vsak gram CO2 nad 100g, 30% pribitek za dizle, 100% pribitek za tiste brez filtra trdnih delcev, 30% pribitek za EURO4, 60% za EURO3...
Cifre si seveda zmišljujem but u got the point