ksz
Splošnega pravila ni.
Odvisno je od števila službenih kilometrov in velikosti (vrednosti) avtomobila.
Ja, s kilometrino se da brez težav biti v plusu, ne velikem, a nekaj je. Če se 3 leta star avto in sega menja na 3 leta, je kilometrina skoraj zagotovo plus (spet odvisno od št. km). In zakaj to delodajalca boli? Delodajalec ne kupi 3 leta starega avtomobila, amapak novega, padec vrednosti je večji - hmm, a je delodajalec še vedno v plusu?
Hkrati se njegov zaposleni ne vozi v avtomobilu (opremi) po osebni izbiri (yebiga - čustva so pri avtu vedno v igri), poleg tega pa mora plačevati davek zaradi bonitete.
Sam sem bil v situaciji, ko sem delodajalcu dokazal, da bi bla razlika na letni ravni ca. 2000 ATS (= 150 EUR), pa je vseeno vztrajal pri službenem avtomobilu*
Na koncu sem dal odpoved.
Za delodajalce ni velike razlike, za zaposlenega pa veliko. In zadovoljen zaposleni...
* brez klime - s tem avtom sem v 5 letih naredil 200.000 km
plačeval sem svinjsko visoko dohodnino + padel v višji razred pri plačevanju vrtca (bruto je bil seveda visok - pred 12 leti so z dveki na službene avtomobile ožemali)
ni mi ustrezal za družinsko rabo...