dizli VS bencinci

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Ste pa res talenti brez občutka za stopalke
bonk.gif


Kako pa potem meni uspe speljati 1.9 TDi in 2.0 TDI z res minimalno gasa, večkrat tudi brez gasa če je kolona, pa se mi ni problem vsest v P307 1.6 16V in normalno speljevat, pa ga vozim ravno 4x na leto.

sprijazni se, nisi navajen vozit normalnih avtomobilov, in ti pač tale varianta z wag TDI povsem ustreza, si pač čuden, ali pa poseben.ju nejmit
smile-1.gif
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Vozim 1.6 bencinarja in 2.5 TDI, pa nikjer problemov s speljevanjem. S TDI-jem lahko speljem skoraj brez gasa, pa je skoraj 2 toni težek Transporter.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
s TDi-jem (vsaj 1.9) se ne da 'sunkovito speljat' (da samo spustiš sklopko in hkratno dodaš gas)..ker enostavno crkne. To je dejstvo. Zdaj pri 1.4 TDi teh rpoblemov ni. Tako da..zavisi od motorja ter verjetno zraven povezanega menjalnika (in prestavnega razmerja).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
s TDi-jem (vsaj 1.9) se ne da 'sunkovito speljat' (da samo spustiš sklopko in hkratno dodaš gas)..ker enostavno crkne.
Kako to misliš crkne?
Spelje se tudi brez gasa, seveda pa je treba sklopko počasi spuščat. Sunkovito speljat se pa da, samo je treba nekaj plina dat, kar pa potem takoj pomeni, da pustiš nekaj gume na cesti.
grin1.gif

Bolj je sranje s temi majhnimi jajčki (npr. 1.6TDI). Tam pa moraš orenk pohodit gas, ker sicer ti spelje, pa se ''ustavi'' in potem ko vrtljaji prilezejo čez nekaj vrtljajev ti pa ''kickne''. Tako da ti avto fajn pokima
grin1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Jest imam pa ravno z bencinarji težave z speljevanjem, saj rabi vsaj ene 2000 obratov, da ne crkne.

Dizli načeloma vsi speljejo brez gasa, samo z popuščanje sklopke (seveda je treba imeti nekaj občutka). Tako je bilo že pri petki s katero sem 20 let nazaj opravljal izpit in in je tudi danes pri tej hondi. Če pa samo na hitro spustiš sklopko pa jasne da crkne.

Pri teh passatih in podobnih vas pomoje zafrkava elektronski pedal za plin, saj se obnaša drugače kot klasična zajla. Če je avto tvoj se navadiš, če pa presedaš iz enega v drug avto je razlika opazna in za nekatere moteča. Kot sem že zgoraj napisal mene podobno zafrkava naš drugi avto, bencinska Ibiza, ki zahteva odločnejši pritisk na pedal za plin, če hočeš normalno speljat.

Pa še to: pri passatih so bili neki problemi z potenciometri na pedalih za plin. Poznam vsaj dva, ki sta morala to menjeti (menja se cel sklop in ni poceni)
 

MobiSuxGuru

Pripravnik
6. nov 2008
119
0
16
hehe, men je tut 2.5 tdi A4 crknu ob speljevanju in to 2x, daš gas do 2.5K rpm pol pa gre, sam za dizla, hm, ni to to
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Lepo so napisali pred tabvo, da ni sklopka samo on-off. Mene cudi, kako vam to uspe, z nekaj nad 1000 rpm bo podobno mocan bencinar prej crknil, kot omenjeni dizli (VWjeva 1.9 in 2.5 TDI).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.154
113
to je ravno catch, da pri teh dizlih prime ravno bolj on/off, plus zamik gasa, ti pohodiš, spustiš, sklopka prime, motor pa še nekje v ***** pri vrtljajih. Bencinarji so lepše odzivni (pa seveda tudi ne vsi, maš pri enih tudi tolko laga, da ne vem komu je tisto vozno).

opažam da je največji problem pri 2,0 TDI. vsaj po napisanem.
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.104
16.304
113
2.0 od VW torej ... ali kdo opaža podobne probleme še pri 2.0 dizlih drugih znamk?
 

lemar

Fizikalc
8. jan 2008
406
57
28
TDI 96kw imel 5 let, pa da bi crknil med speljevanjem? Nikoli, prej obratno! Pospeški od cca 1600 - do 3000 zelo, zelo spodobni . Sedaj bencinc 140km, kar malce pogrešam turbino.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.085
1.038
113
Citat:
Uporabnik lemar pravi:
TDI 96kw imel 5 let, pa da bi crknil med speljevanjem? Nikoli, prej obratno! Pospeški od cca 1600 - do 3000 zelo, zelo spodobni . Sedaj bencinc 140km, kar malce pogrešam turbino.

Ni problem, če ga furaš vsak dan saj se hitro navadiš kaj avtu paše in kaj ne, če pa si občasen voznik, pa OČITNO je problem, vsaj glede na vse napisano.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
2.0 od VW torej ... ali kdo opaža podobne probleme še pri 2.0 dizlih drugih znamk?
Ja. Včeraj sem se vozil z BMW 530d... avtomatik... dvakrat crknil pri speljevanju, da o ropotu ne govorim... trese pa toliko, da mi plomba v šestici desno zgoraj še sedaj vibrira...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
A si iz 2. prestave speljeval? To se tudi meni dogaja pri 535, ko želim iz druge speljat, potem pa porinem v prvo in gre, ko šus.
smirk-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
2.0 od VW torej ... ali kdo opaža podobne probleme še pri 2.0 dizlih drugih znamk?
Mondeo TDCI je isto popolnoma brez navora pod 1000rpm. Brez gasa se ga ne da speljat. Stari SDI in 1.9 TDI se pa komot speljeta brez gasa po mojih izkušnjah.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.138
11.010
113
kod Džej-Zija
Renaultov dCi 1.9 130 KM je tudi tak. Crknil mi sicer ni, je bilo pa večkrat treba popravljati s sklopko in dodajati gas, da se je premaknil iz mesta. Govorim o Grand Scenicu II.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
2.0 od VW torej ... ali kdo opaža podobne probleme še pri 2.0 dizlih drugih znamk?

Pri Zafiri prve generacije 2.0 dti nisem imel teh težav. Ko je delala, sem lahko speljal komot tudi brez plina.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
2.0 od VW torej ... ali kdo opaža podobne probleme še pri 2.0 dizlih drugih znamk?
Ja. Včeraj sem se vozil z BMW 530d... avtomatik... dvakrat crknil pri speljevanju, da o ropotu ne govorim... trese pa toliko, da mi plomba v šestici desno zgoraj še sedaj vibrira...

Kako pa ti je uspelo, da ti je avtomatik crknil?
 

airj

Pripravnik
29. sep 2008
450
0
16
Dobro vprašanje :D meni to še ni uspelo, pa so bile res vse mogoče situacije..

Po pravici mi pa ni uspelo niti to, da bi 1.9 TDI crknil, kadarkoli, ne v hrib, ne v dolino ne po ravnem. Očitno nekateri delajo s sklopko on/off...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Kot sem že napisal je problem v elektronskem pedalu in elektroniki, ki po svoje regulira kaj pošilja motorju.

Moje izkušnje: isti avto (Ibiza), ista moč (100ps), razlika je samo v tipu motorja (1,6 8V in 1,4 16V) in v elektronskem pedalu. Prvi speljuje normalno, drugi ima take težave kot se opisujejo tukaj gor.