dizli VS bencinci

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kaj je to, golf 2 dizel?
hysterical-1.gif


Moje staro nemško bencinsko puhalo ima vsaj 2x boljši pospešek v končni prestavi, sicer vedno vozim 50km/h s 5. prestavo (1300+-100rpm)! Motorja se sploh ne sliši, tresljajev pa do štandgasa ko začne motor umirat ni čutit.

Daj posnetek!
evil.gif


Sicer pa z nule res ni bil polni gas, saj nima smisla, ker ne dosežeš nič.

Pa tudi ni mišljeno kot demonstracija zmogljivosti pač pa samo da pokažem da lahko tudi dizel vleče od 1000rpm naprej.

Sploh pa ni na mestu primerjava z občutno lažjim turbo bencinarjem. Vsi smo ugotovili da se najlepše peljejo ravno ti, da pa je problem poraba. Ko sem imel recimo par dni na probi takega pasata, mi je pil 10-12 litrov, pri priganjanju pa do 15 (tudi 20 pri ekstra tiščanju). Kolegu sicer pije 8, a ga vozi kot bi imel 1,2 kliota (kar je vozil pred tem).
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Sploh pa ni na mestu primerjava z občutno lažjim turbo bencinarjem. Vsi smo ugotovili da se najlepše peljejo ravno ti, da pa je problem poraba. Ko sem imel recimo par dni na probi takega pasata, mi je pil 10-12 litrov, pri priganjanju pa do 15 (tudi 20 pri ekstra tiščanju). Kolegu sicer pije 8, a ga vozi kot bi imel 1,2 kliota (kar je vozil pred tem).


Kakšnega passata, 1,8T?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Se pravi ni dobro da motor teče v štandasu kjer ima 800 rpm? Pa tudi ko speljuješ ni dobro, ker pohodiš gas na polno iz štandgasa?
stupid-1.gif


To sicer dnevno slišim od znalcev, ampak noben mi ne zna tehnično razložit kaj bi bilo tu slabega?
evil.gif
In da smo si na jasnem govorimo o pospeševanju in delu motorja kjer se še ne pojavijo tresljaji. Jasno da če greš v klanec in pri 1000rpm tiščiš gas do podna, avto pa vrtljajev ne spravi nikamor ali celo padajo da s stališča vibracij in "klenkanja" ni ok.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zdrava pamet je samo potrebna. Kaj je težje; premaknit težo z mesta, ali z isto močjo premikat to težo. Kdaj te bolj v križu vščipne?
Pa ne sedaj kosmodiska vlečt zraven ( turbo puhalo ).
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kaj je to, golf 2 dizel?
hysterical-1.gif


Moje staro nemško bencinsko puhalo ima vsaj 2x boljši pospešek v končni prestavi, sicer vedno vozim 50km/h s 5. prestavo (1300+-100rpm)! Motorja se sploh ne sliši, tresljajev pa do štandgasa ko začne motor umirat ni čutit.

Daj posnetek!
evil.gif


Sicer pa z nule res ni bil polni gas, saj nima smisla, ker ne dosežeš nič.

Pa tudi ni mišljeno kot demonstracija zmogljivosti pač pa samo da pokažem da lahko tudi dizel vleče od 1000rpm naprej.

Sploh pa ni na mestu primerjava z občutno lažjim turbo bencinarjem. Vsi smo ugotovili da se najlepše peljejo ravno ti, da pa je problem poraba. Ko sem imel recimo par dni na probi takega pasata, mi je pil 10-12 litrov, pri priganjanju pa do 15 (tudi 20 pri ekstra tiščanju). Kolegu sicer pije 8, a ga vozi kot bi imel 1,2 kliota (kar je vozil pred tem).

V mojem postu je bilo tudi malo sarkazma, vem da se kot prvo avtov sploh ne da primerjat, pa tudi turbobencinc ima precej drugačne karakteristike kot turbodizel. BTW tvoj še dobro in zvezno vleče, za smeh bi moral dati kakšnega TDIja!
cheer.gif


Sam tudi mojega bencinarja vozim redko čez 2500 obratov, ker enostavno zadovolji vse moje potrebe v tem območju .. in tudi res je da če šaltam od 0-50km/h 5x. vedno pri 2k rpm bom še vedno ulovil kliota 1.2 ki bo za isto hitrost šaltal 3x pri 45k rpm.

Glede porabe pa no comment, dizel porabi jasno manj o tem niti ni debate oz. je za to debato to glavni fakt (glavna prednost dizla).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Zdrava pamet je samo potrebna. Kaj je težje; premaknit težo z mesta, ali z isto močjo premikat to težo. Kdaj te bolj v križu vščipne?
Pa ne sedaj kosmodiska vlečt zraven ( turbo puhalo ).
smile-1.gif

Lahko bi debatirali, ampak vsi sodobni avti z indikatorji prestave ali pa z avtomatskimi menjalniki v eco načinu bodo držali obrate smešno nizko. In grem stavit da 90% ljudi ne vozi s takimi obrati. Mogoče pa je to strategija tovaren kako prej pokvarit avto?
wink-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Sploh pa ni na mestu primerjava z občutno lažjim turbo bencinarjem. Vsi smo ugotovili da se najlepše peljejo ravno ti, da pa je problem poraba. Ko sem imel recimo par dni na probi takega pasata, mi je pil 10-12 litrov, pri priganjanju pa do 15 (tudi 20 pri ekstra tiščanju). Kolegu sicer pije 8, a ga vozi kot bi imel 1,2 kliota (kar je vozil pred tem).


Kakšnega passata, 1,8T?

Da, 1,8T 150ps

Sicer je pa to dober avto in odličen motor, samo jaz sem žal vedno delal preveč km da bi si lahko privoščil kaj takega.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Zakaj sklopka in menjalnik? Pri nizkih obratih motor proizvede manj moči in bi pričakoval, da bo manj trpela tudi sklopka in menjalnik. Mogoče se pozna na vztrajniku zaradi povečanih vibracij. Bolj bi pričakoval probleme s turbino, saj je mešanica goriva in zraka takrat daleč od idealnega, ali pa tudi ne? Res me zanima iz strojnega vidika, zakaj škodijo nizki obrati.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
usedi se na kolo. Pelji se v klanec..enkrat imej v 'najlažji' prestavi, drugič v 'najtežji'..v obeh primerih se pleji npr. z 10 km/h.

Javi opažanja.

(pri tovornjaku..npr....je življ. doba sklopke za 50 % manjša če se speljuje z II. prestavo...tako pri M.A.N.u).
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Ja, ampak to velja z speljevanje, ko mora sklopka "združiti" (jo pospešiti) mirujočo ploščo z premikajočo. In če jo mora na večjo hitrost jasno material bolj trpi.

Pri normalni vožnji pa to ne igra nobene vloge, razen če bi sklopka slučajno drsela (kar pa ne sme, razen če ni v okvari).

Trpi edino če so vibracije (tako kot ves pogonski sklop)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ne vem kaj mate eni take čudne probleme z avti,,
mam dizla in bencinarja,
1,9tdi vsaj zame super avto da se vozit z malimi obrati in vleče zelo lepo, vozim ga med 1500-3000 obratov, ne vem zakaj bi ga moral tišat više,,vsaj meni je brezveze,,.
bencinar je sicer V8,,vozi se ok, glede na moč bi mogoče lahko z majhnih obratov potegnil malo bolje,..vendar ima večji uporabni razpon moči,,
...sem pa opazil da folk ne ve vozit avtov oziroma se počasi prilagodi z dizla na bencinarja ali obratno,..ko dam komu za peljat vidim da mi pri dizlu dodaja preveč gasa ker je navajen da bencinar ugasne in pol ga priganja za brezveze,,
dizel ima manjšo uporabno območje vendar "daljši" menjalnik, in precej večji navor, res da je v ozjem pasu vendar je vseeno krivulja precej višje....zame osebno je dizel bolša varijanta, moti me samo smrad dizla vendar pri porabi je občutno bolši dudi od raznih majhnih bencinarjev z dvojnimi turbinami
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
150hp 2.0 turbodizl. najnižja sem pa mislil glede na razmerja vsega... seveda je pri cca. 1400 nižja kot pri 2k rpm, ampak če pa pri 1000 (oz. 1400) zahodiš gas, ker ga potrebuješ se bo pa motor bolj mučil (= večja poraba), pa še počasneje bo pospeševal (turbina začne počasi grabit pri cca.1700), torej bom imel že samo zaradi tega večjo porabo ker dalj časa pospešujem, kot pa če cruisam pri cca. 1850 in zaradi kakšnih situacij potrebujem še kaj gasa... (na 2+k res ne vozim kot konstanten način vožnje).
če se pa osredotočim na števec trenutne porabe (ja, vem da ni najbolj točen, je pa za boljši filing kaj se dogaja) pa imam pri cca. 1850-1900rpm in 50km/h porabo okoli 4l, če grem pa na 1450-1500 pa 3,5 (po analognem števcu) torej nekako same sh1t
grin1.gif


Jaz peto furam z 47kmh/h, porabe 4,3-4,5, šesta 55 poraba ista, je pa res da jo natančno težko razbrat iz analognega indikatorja,
če pa moraš pospešit, pa pač prestaviš nižje, ampak če veš da boš pospeševal, pol ga v šesto niti ne daš ampak ga imas v četrti...

Jaz se zadnje čase 50 vozim tut tam ko je 90, kolona gor ali dol, tempomat, muzika, mobitel v roko in gremo na FB
smile-1.gif
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
"Jaz se zadnje čase 50 vozim tut tam ko je 90, kolona gor ali dol, tempomat, muzika, mobitel v roko in gremo na FB
smile-1.gif
"

Takih idiotov vidim vedno vec na cesti
bonk.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
"Jaz se zadnje čase 50 vozim tut tam ko je 90, kolona gor ali dol, tempomat, muzika, mobitel v roko in gremo na FB
smile-1.gif
"

Takih idiotov vidim vedno vec na cesti
bonk.gif

Ne počutim se dovolj sposobnega da bi vozil 90, pa raje peljem 50, kjer imam avto popolnoma v nadzoru, 90 je zame prehitro,
nebi rad ubil kakega kolesarja...
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Ne vem. Danes z Mercedesom E karavan, star največ 4 leta. Me je motilo ropotanje.

Alfa ne vem kateri model točno 5 let stara, prprprprprprpr...., Passat isto...

Saj takoj slišiš če je dizel ali ni.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Ja slišiš že, ko si zunaj, al pa ko je mrzel, sicer pa še vedno mam raje zvok dizla kot pa mlinčka ki pospešuje s tistim rezko praznim glasom.


Tut sam pa nebi kupil novega dizla, ker so od bencinarjev čisto predragi, je pa pol spet finta, ko zadevo čipaš, maš 200 konjev in
5,2 porabe, tisto pa tud ni pes, ampak potem spet lahko enega TSI čipaš, pa maš lihtak 6 porabe in 200 konjev.