dizli VS bencinci

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
brgo dej ne nakladej.... moj k... zvezno vlečejo bencinci........

ja če maš šest ognjev... Drgač je pa bolj žalost ga morš na 4 jurje držat, da si sploh upaš prehitet...

Point dizlaša je da se lepo pele in ne crkava pri speljevanju, ter takoj začne vlečt in tudi o potovalni 6 ne govorim.... Doma mamo oba bencinca in dizla.. Pa žena ne mara vozit bencinarja, ker ma občutek da nikamor ne gre, pa čeprav ma 90 km......
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
kva ne štekam....

Da o klancih ne govorimo... ne veš skero bi vozu......... (pr bencincu)
Če odmislimo mašine 6 celindrašev.... tam pa je druga zgodba...

 
Nazadnje urejeno:

corsol

Guru
11. mar 2010
3.085
1.038
113
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Point dizlaša je da se lepo pele in ne crkava pri speljevanju, ter takoj začne vlečt ........

Čuden je potem ta "point" ker očitno kar nekaj ljudi malce hebe u glavo pri speljevanju....
 
Nazadnje urejeno:

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Kake probleme mate ne morem verjet, ma kaj ste res vsi tolk levi?
Službeno prefuram od kamiona, kombija do osebnih avtov, doma ene par različnih pa nobenih problemov. Pa vsak avto se da speljat brez gasa po ravnem čisto brez problema, če pa ne znate popuščat sklopke pa vaš problem.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Tudi o tem sem že pisal nekje višje v tej temi: večina ljudi vozi tako dizle kot bencinarje "lepo", torej nekje od 1500-2500 obratov. In takrat ima bencinar morda tretjino svojih konj in malo navora. In zato potem večina takih pravi da bencinar "ne vleče". Taki večinoma tudi nimajo turbo motorjev, da ne boste spet tega ven povlekli.

Kdaj ste nazadnje koga od seniorjev, vikend voznikov, ženski in ostalih ki se manj vozijo videli da bi bi šli z obrati na 4000? Jaz vem da že dolgo ne. Če pa sedijo zraven in ti tako voziš pa pravijo zakaj matraš motor in da se mašina "v prazno zagajna", hehe
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
ja točno to..

bencinc ma luknjo potem do 4 jurje, da začne primerno vlečt..... Precej lepše se vozi dizla, da ne govorim o klancih.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Če ti je ratalo avtomatika "crknit" pri speljevanju, je gotovo kaj narobe z menjalnikom ali pa še bolj s tabo.
confused-1.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
tiste ki pa pr dizlu (razen če ni kej znjim narobe) ne gre speljevanje, potem pa mu ne gre pri nobenem oziroma je zanjga avtomatik...
Sej če bi amerikanca za tak avto postavu bi blo isto......

Pa večino časa sem vozu bencinarja, da se razumemo..... Za divjat je boljš bencinar v to ni dvoma, amapak pod štrimi jurji ni nč....
Kar manjka bencinarjem je navor v nizkih obratih, zato mam raj dizla....

Alternativa temu so samo litraši z več kot 4 konji...... to pa žre..
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Po mojih izkušnjah gre pri 2.0 TDI brez problema speljat brez gasa, avta se morš pa navadt v vsakem primeru ne glede na to a je bencinar dizel a ma 50 150 al pa 300 konjev, pač vsak se mal drgač pelje.

Na splošno je res, da so pri novejših TSI motorjih veliko naredili tudi na porabi in se marsikomu zdi, da ne kurijo dosti več kot dizli. Vendar če je govora o 1.2 TSI v avtu ranga Polo, ki ob lepi vožnji kuri relativno malo, je treba upoštevat, da dizel enakih zmogljivosti v takem avtu kuri še manj, ko pa pogledamo močnejše mašine in večje avtomobile pa je tudi poraba višja in se razlika še bolj pozna. Definitivno pa je odločitev dizel/bencin odvisna od posameznikovih želja, načina vožnje, prevoženih kilometrov in pa tudi ponudbe v konkretnem modelu avtomobila.

Ko se je doma gladalo za drugi avto, smo enostavno ugotovili, da je dizel brezveze, saj bi z razliko v porabi pokrili razliko v ceni šele po 100k km (no ok je že res da ga lahko tudi prodaš dražje), poleg tega pa bi moral biti atmosferski bencinar bolj zanesljiv in odločitev je padla. Po drugi strani, ko je foter izbiral služben avto je blo v Passatu na voljo (glede na želje) 2.0 TDI 170 konjev, bencinar pa edin zanimiv 2.0 TFSI, ki je bil že v osnovni dražji cca. 2k€, skoraj enkrat dražje letno zavarovanje (TDI pade ravno v do 130kW, TFSI pa nad 130kW) + kar lepa razlika v porabi in pri 25k km na leto se že pozna. Nasploh se mi zdi 2.0 TDI čist super za pelat, komot ga pelješ mal nad 1000 rpm, seveda pri teh obratih ne bo nikamor potegnu, pač prešaltaš in potem konkretno stegne, veselje se začne okol 2000, max moči nekje okol 4200, zavrti se pa tudi čez (čeprav ni potrebe po tem). Ob tem se mi potem zdi smešno, ko bencinarja paziš, pa imaš ravno enako porabo kot pri enkrat močnejšem dizlu v precej večjem in težjem avto, s širšimi gumam, hkrati pa boljšimi performansami.

Je že res, da je bencinar po svoje fajn za vozt in na mestu precej tešji (sploh zunaj). Sam ga recimo vozim tam do 2500/3000 rpm pri normalni vožnji, mi ga pa ni problema pognat v obrate takrat, ko je to potrebno (konec koncu zame ni lepšega kot bencinar, ki poje pri 6-7k, sploh kakšen vrstni 6 valjnik). Ampak je dejstvo, da so tudi sodobni CR dizli precej tišji, mogoče se na mestu še najbolj pozna ampak pri marsikaterem avtomobilu, ki je dobro izoliran, razen zunaj še to ne. O kakšnem smradu govorite, res nevem, sam se usedem v avto, se peljem (v avtu nič ne smrdi) in parkiram. Res ima nek svoj vonj, vendar zavohaš le, če stojiš zunaj pri prižganem avtomobilu. Dima tudi praviloma ni, če DPF deluje. Se pa pozna pri porabi kar konkretno, kar pride zelo prav, če delaš malo več kilometrov, če druzga je že to fajn, da nisi nonstop na bencinski.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.933
6.012
113
Citat:
skoraj enkrat dražje letno zavarovanje
Si šprical prvi razred OŠ ?


http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5&tip=2

prvič moč motorja do 100- 130 kW, drugič nad 130 kW (bonus 0%, podaljšanje registracije,osebni avto (masa do 2.5 tone) )

kubatura od 1.8 do vključno 2.5 l

cene Triglav:
801 (100- 130 kW) vs 1149 E (nad 130 kW)
diff 348 E

Citat:

Sam ga recimo vozim tam do 2500/3000 rpm pri normalni vožnji, mi ga pa ni problema pognat v obrate takrat, ko je to potrebno (konec koncu zame ni lepšega kot bencinar, ki poje pri 6-7k, sploh kakšen vrstni 6 valjnik)

v6 3.0 bencinarja ni treba gnati na 5k rpm da nekam gre (če ni ravno iz leta 1920).
Honda vtec fan ?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Ok, glede cene zavarovanja sem rekel bolj na pamet, sem zdele preveril in je razlika pri Triglavu 656€ vs 1004€, kar je 53% dražje. Point je bil v tem, da je bil bencinar že v osnovi dražji, z leti pa razlika ne bi bla manjša ampak še večja (večja poraba, dražje zavarovanje) in je bil nakup dizla smiselen.

VTEC fan nisem, je pa dejstvo da se Twinturbo R6 3.0 z veseljem zavrti na 6k, čeprav je res, da gre že v nižjih obratih lepo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.104
16.304
113
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Ja Alan, levih nas je od oka ena tretjina...

a veš da če opazujem situacijo na cesti pridem do podobnih ugotovitev.....
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik reality pravi:
ja točno to..
bencinc ma luknjo potem do 4 jurje, da začne primerno vlečt..... Precej lepše se vozi dizla, da ne govorim o klancih.

Seveda, ko primerjaš atmosferskega bencinarja s turbo dizlom. Pejt peljat SDIja, pa da vidimo, kdaj ti bo začel "primerno vlečt".
Ali pa oba turbinca, pol pa govori.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.306
821
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Ja slišiš že, ko si zunaj, al pa ko je mrzel, sicer pa še vedno mam raje zvok dizla kot pa mlinčka ki pospešuje s tistim rezko praznim glasom.

.

Pa ni ga čez zvok 6 valjev na 4000+ obratov, ...

dizl je kul, če si iz klmetije doma pa si navajen traktorja, drgač pa no go. al pa če maš rad traktorje. Merc E400 dizel in je zvok tud ok, ampak še vedno ni enak. pospeški so pa itak dobri.

če hočeš sparat si kupiš dizla, če maš pa keš za tankštelo si pa zatakneš bezinerja. logiš. če si pa škrt maš pa bencinarja na plin.
evil.gif
vsakomu svoje.

lp
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Hehe, stara debata se nadaljuje...
aplauz.gif


No, bom pa tako rekel: koliko avto na trgu je turbo bencinarjev in koliko turbo dizlov? Oziroma koliko verjetno je da ko boš kupoval dizla bo s turbino, bencinar pa bo brez?

Poleg tega so šele zadnje čase turbo bencinarji tudi v ljudskih izvedbah avtov, prej pa so bili samo v športnih verzijah, z ogromno konji in velikimi stroški.

Pa da ne bo pomote: moj naslednji avto ne bo turbo bencinar samo zato ker znamka katere bo avto nima pametnih turbo bencinarjev (ok, so kompresorji, ampak tisto je bolj tako-tako). Razmišljal sem celo o menjavi znamke, da bi vzel recimo Passata z TSI motorjem, predvsem zaradi samega motorja.

Tako da, prihodnost je pomoje v teh motorjih, le da jih bodo morale firme še malo bolj "osvojiti", razen seveda za one ki delajo res 40-50k ali več km na leto.