Po mojih izkušnjah gre pri 2.0 TDI brez problema speljat brez gasa, avta se morš pa navadt v vsakem primeru ne glede na to a je bencinar dizel a ma 50 150 al pa 300 konjev, pač vsak se mal drgač pelje.
Na splošno je res, da so pri novejših TSI motorjih veliko naredili tudi na porabi in se marsikomu zdi, da ne kurijo dosti več kot dizli. Vendar če je govora o 1.2 TSI v avtu ranga Polo, ki ob lepi vožnji kuri relativno malo, je treba upoštevat, da dizel enakih zmogljivosti v takem avtu kuri še manj, ko pa pogledamo močnejše mašine in večje avtomobile pa je tudi poraba višja in se razlika še bolj pozna. Definitivno pa je odločitev dizel/bencin odvisna od posameznikovih želja, načina vožnje, prevoženih kilometrov in pa tudi ponudbe v konkretnem modelu avtomobila.
Ko se je doma gladalo za drugi avto, smo enostavno ugotovili, da je dizel brezveze, saj bi z razliko v porabi pokrili razliko v ceni šele po 100k km (no ok je že res da ga lahko tudi prodaš dražje), poleg tega pa bi moral biti atmosferski bencinar bolj zanesljiv in odločitev je padla. Po drugi strani, ko je foter izbiral služben avto je blo v Passatu na voljo (glede na želje) 2.0 TDI 170 konjev, bencinar pa edin zanimiv 2.0 TFSI, ki je bil že v osnovni dražji cca. 2k€, skoraj enkrat dražje letno zavarovanje (TDI pade ravno v do 130kW, TFSI pa nad 130kW) + kar lepa razlika v porabi in pri 25k km na leto se že pozna. Nasploh se mi zdi 2.0 TDI čist super za pelat, komot ga pelješ mal nad 1000 rpm, seveda pri teh obratih ne bo nikamor potegnu, pač prešaltaš in potem konkretno stegne, veselje se začne okol 2000, max moči nekje okol 4200, zavrti se pa tudi čez (čeprav ni potrebe po tem). Ob tem se mi potem zdi smešno, ko bencinarja paziš, pa imaš ravno enako porabo kot pri enkrat močnejšem dizlu v precej večjem in težjem avto, s širšimi gumam, hkrati pa boljšimi performansami.
Je že res, da je bencinar po svoje fajn za vozt in na mestu precej tešji (sploh zunaj). Sam ga recimo vozim tam do 2500/3000 rpm pri normalni vožnji, mi ga pa ni problema pognat v obrate takrat, ko je to potrebno (konec koncu zame ni lepšega kot bencinar, ki poje pri 6-7k, sploh kakšen vrstni 6 valjnik). Ampak je dejstvo, da so tudi sodobni CR dizli precej tišji, mogoče se na mestu še najbolj pozna ampak pri marsikaterem avtomobilu, ki je dobro izoliran, razen zunaj še to ne. O kakšnem smradu govorite, res nevem, sam se usedem v avto, se peljem (v avtu nič ne smrdi) in parkiram. Res ima nek svoj vonj, vendar zavohaš le, če stojiš zunaj pri prižganem avtomobilu. Dima tudi praviloma ni, če DPF deluje. Se pa pozna pri porabi kar konkretno, kar pride zelo prav, če delaš malo več kilometrov, če druzga je že to fajn, da nisi nonstop na bencinski.