Vozni park pa ogromno starih vozil, tudi veliko takih že z oluščeno barvo - ja tudi na to sem postal pozoren.
Oluščena barva?!? Grozno!
Vozni park pa ogromno starih vozil, tudi veliko takih že z oluščeno barvo - ja tudi na to sem postal pozoren.
Kam pa gre pepel? Ostane v filtru. In ko se filter zabije z pepelom je gotovo. Pepela ne spraviš ven z nobenim izpihovanjem. Poglej si malo princip delovanja in kako je zgrajen filter. Stvar je zdizajnirana za določeno število čiščenj preden se pretok zmanjša zaradi pepela.Eh daj no.
Lepo se ga da v peč in očisti na visoki temperaturi.
Kam pa gre pepel? Ostane v filtru. In ko se filter zabije z pepelom je gotovo. Pepela ne spraviš ven z nobenim izpihovanjem. Poglej si malo princip delovanja in kako je zgrajen filter. Stvar je zdizajnirana za določeno število čiščenj preden se pretok zmanjša zaradi pepela.
V teoriji je to dovolj za življenjsko dobo motorja. V praksi, ko šobe sčijejo, turbo ne dela ok, je zračni filter preveč zabit itd pa pride do povečanega dimljenja, posledično več regeneracij in se prej zabije. Pravi alteraš seveda avto poservisira takoj ko prvič opazi znak neperfektnega delovanja. Povprečn slovenec pa vozi dokler avto ne počaka.
Korejcev ni pa pizojev in In audijev ter fiatov. Ostali se pa najde kaksen model. V zlahti so pa večinoma mercedesi (7 kosov) in citroeni.A je kakšen tip avta, katerega ni v družinskem krogu ali med kolegi? Bilokaterega.
EDINI V SLOVENIJI IZVAJAMO STROKOVNO ČIŠČENJE
Postopek čiščenja poteka po naslednjem postopku:
filter trdih delcev izrežemo iz ohišja filtra
sledi pregled stanja filtra (morebitne poškodbe,razpoke vložka)
na stroju izmerimo pretok filtra (pri različnih obremenitvah)
filter položimo v žarilno peč 6 ur
v stroju za izpihovanje iz filtra izpihamo saje
ponovno izmerimo pretok filtra
ohišje zavarimo
Po končanem postopku ohišja filtrov speskamo ali ultrazvočno očistimo ter priložimo potrdilo o meritvi pretočnosti pred in po čiščenju!
V glavnem iz pihajo pepel. In ga nazaj skupaj sestavijo.
No pa 200 000 km sfolga.
Majster reklamira izpihovanje saj. Pepela ne vidim omenjenegaNevem
Vprašaj majstra ki to reklamira.
S tem sem samo hotel povedat, da je bilo zelo veliko starih avtov. Do tedaj tega pojava sploh nisem opazil. Tu sem pa postal pozoren na ta pojav.Oluščena barva?!? Grozno!
Tesla ima kar zajetno maso, model 3 od 1611 kg naprej, S od 1961, X od 2300 kg.Še večji problem kot dizli so pa pnevmatike. Težji ko je avto slabše je.
Začetni testi kažejo, da je lahko onesnaženje z delci iz pnevmatik 1.000-krat slabše od emisij iz izpušnih plinov avtomobila.
"Še bolj zastrašujoče je, da so emisije izpušnih plinov že vrsto let strogo regulirane, obraba pnevmatik pa je popolnoma neurejena - in s povečanjem rasti prodaje težjih SUV-jev in baterijskih električnih avtomobilov so neizpušne emisije (NEE) zelo resen problem. "
(NEE) - Non-Exhaust Emissions are particles released into the air from brake wear, tyre wear, road surface wear and resuspension of road dust during on-road vehicle usage.
Pollution from tyre wear can be 1,000 times worse than what comes out of a car’s exhaust, Emissions Analytics has found.
Nevem
Vprašaj majstra ki to reklamira.
Pa po Nemčiji tudi to delajo.
Si sploh pogledal zakaj se gre?Dej ne bluzi. Teh rezanj, vrtanj mam ze poln kufr. Zamenaj, to je to.
Si sploh pogledal zakaj se gre?
Nisem objavljal nekih pacarjev ko filtre ven mečejo in neke atrape gor delajo.
Meni se ne zdi sporno da se kakšna stvar popravi ne pa kar menjava.
Sicer pa do sedaj še nimam slabih izkušenj z filtri trdih delcev pa te kripe že 10 let vozim v službi in so vse do cca 220 000 km šle BP. Dalje pa res ne vem ker so jih kupili razni prodajalci in jih odpeljali na Poljsko in v Romunijo.
Ja, sem. Zamenjaj kriticen del, ne da ga rezes, vrtas etc... popravljas. Ne vem no, sem samo jaz tako cuden?
Še večji problem kot dizli so pa pnevmatike. Težji ko je avto slabše je.
Začetni testi kažejo, da je lahko onesnaženje z delci iz pnevmatik 1.000-krat slabše od emisij iz izpušnih plinov avtomobila.
"Še bolj zastrašujoče je, da so emisije izpušnih plinov že vrsto let strogo regulirane, obraba pnevmatik pa je popolnoma neurejena - in s povečanjem rasti prodaje težjih SUV-jev in baterijskih električnih avtomobilov so neizpušne emisije (NEE) zelo resen problem. "
(NEE) - Non-Exhaust Emissions are particles released into the air from brake wear, tyre wear, road surface wear and resuspension of road dust during on-road vehicle usage.
Pollution from tyre wear can be 1,000 times worse than what comes out of a car’s exhaust, Emissions Analytics has found.