Dizel vs. bencin - eko vidik

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
V 90%, če na cesti zasmrdi po dizlu, je to ponavadi VAG iz goljufive serije motorjev, oz. jaz jim pravim bosanski dizli - po moji lanski izkušnji vožnje po bosni, kjer smrdi po dizlu tudi tam, kjer nimaš avta direkt pred sabo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
kakšni bolj moderni "čisti" dizli tako ne bi dolgo delali z bosansko nafto
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
V 90%, če na cesti zasmrdi po dizlu, je to ponavadi VAG iz goljufive serije motorjev, oz. jaz jim pravim bosanski dizli - po moji lanski izkušnji vožnje po bosni, kjer smrdi po dizlu tudi tam, kjer nimaš avta direkt pred sabo.

Pa veste vi knofi, da dizlgate motor še vedno ni bil najbolj svinski v real world testih? Da je večina itak konkretno odstopala od podatkov na papirju?

Dizlgate je najbolj prizadel konkurenco od VAG, ki se je trudila z doseganjem emisij brez goljufanja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
V 90%, če na cesti zasmrdi po dizlu, je to ponavadi VAG iz goljufive serije motorjev, oz. jaz jim pravim bosanski dizli - po moji lanski izkušnji vožnje po bosni, kjer smrdi po dizlu tudi tam, kjer nimaš avta direkt pred sabo.
Moje izlušnje z Bosno so take, da so tam v veliki meri dizli iz vsaj generacijo do dve, če ne tri, pred dizelgate motorji. Samo toliko. Ker dizelgate imajo vsi DPFje, tam pa dimi vse.
Tako da to lepo nakladaš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Že v Sloveniji jih polovica nima več dpf, v Bosni pa ...
Bravo, dober teoretik. A res, polovica nima dpfja? Pa imaš kakšen verodostojen podatek za to ali ti to koleno pravi?
Dej pejd v Bosno, pa poglej, kakšen je tam večinski vozni park. Tam do Golfa petke so nekje prišli. In po mojih info Golf petka ni imel dpfja.
Sedaj pa še kaj pametnega napiši.
 
Nazadnje urejeno:

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Sem se vozil po Franciji in po nekaj dneh postanem pozoren, da mi ni bilo več potrebno vključevati notranjega kroženja zraka. Bilo je prav nenavadno, da sem že razmiljšlal da zaradi vročega vremena. Po nekaj dneh naletim na avto srbske registracije, ki je me je prisilil da sem zopet vključil notranje kroženje.
Vozni park pa ogromno starih vozil, tudi veliko takih že z oluščeno barvo - ja tudi na to sem postal pozoren.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Seveda, ogromno starih vozil (sploh dizlov) spušča v zrak rožice, zato ti ni bilo potrebno več vključevati notranjega kroženja v Franciji.
Medtem ko pri nas ima večina novih vozil že direkt iz salona odstranjene DPFje in so popolne svinje in je treba vozit s stalno vključenim notranjim kroženjem, ker to ''vohaš'', da je strup.

Res zanimivo, sami ''znanstveniki'' tukaj, ki točno vedo, kdaj je problem in umazan zrak. Loool.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
:valjamse:
Ne vem kdaj sem se nazadnje ukvarjal s kroženjem zraka.
Najbrž nikoli. Sem pa tja zna kdo zakadit (kak TAMić, sem in tja kakšna zgonjena stara jajca) v glavnem pa sploh ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Že v Sloveniji jih polovica nima več dpf, v Bosni pa ...

Zanimivo, da ne poznam prav nikogar z odstranjenim dpf-jem. Pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi sploh imel težave z dpf-jem. Po mojem same urbane legende, vmes se pa najde celo kakšen, ki je res to naredil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pa bi ti govoril okrog sorodnikom in znancem, da si odstranil DPF? Da jih sedaj zastrupljaš, ampak gre pa avto full dobr? Že za kakšne druge probleme zelo težko zveš od znancev, če jih izrecno ne vprašaš ali pa so zaradi okvare ostali na cesti in tako zveš. Ko dela DPF probleme tipično ne obstaneš na cesti.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Najprej je najbrž sploh važno v kakšnih krogih se giblješ. Če se giblješ v krogih mehanikov (ni problem, če znaš) ali mogoče takšnih, ki so stopili v prevelike čevlje (oz. predrage rabljene avte) in takšnih, ki hvatajo krivine čez celo življenje, da preživijo, potem verjamem, da je procent goljufivcev in iznajdljivcev večji. Takšni bojo imeli vest za posedovanje tehnično vprašljivega avta pa magari se vozijo z znucanim toyotinim hibridom.

Med neko vsaj srednje stoječo in izobraženo populacijo, ki se še za aftermarket feltne sekira, da morajo bit po reglcih, pa verjamem, da je tega zelo malo.

Sicer pa čimprej na tehničnih red naredit pa bo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pri poštenih državljanih se ponavadi konča pri denarju, če je DPF zabit, taka oseba išče rešitve za svoj problem, sploh ne gre za goljufanje ali kaj podobnega, gre samo za rešitev problema. In ko odpreš nekatere spletne strani se zdi rešitev z odstranjenim DPF idealna in poceni. Strah je pa vedno samo pri tem ali te dobijo ali ne in taki osebi je hitro razloženo, da te na tehničnem z odstranjenim DPF ne bodo ganjali.

Se pa strinjam da bi te probleme morali rešiti na nivoju ponudnikov teh storitev, če bi prepovedali tako oglaševanje bi bil problem v 80% že rešen.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Če je DPF preveč zabit se ga pač spuca, ga ni treba zato odstranjevat.

Meni se je sicer pri 7 let starem dizlu samo 1x zgodilo, da se je pritožil, da je treba naredit regeneracijo in da ga je treba malo bolj tiščat. Ampak ta avto imam od novega in se na splošno z njim lepo dela in se ga vzdržuje.

"Skoraj novi avti za četrt cene" in neznanega poreka so pa radi problem ja... Ponavadi gre za prevelike čevlje, samo večina tega ne razume...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Zanimivo, da ne poznam prav nikogar z odstranjenim dpf-jem. Pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi sploh imel težave z dpf-jem. Po mojem same urbane legende, vmes se pa najde celo kakšen, ki je res to naredil.
žlahta moral zemenjat na C5, ampak ni bilo drag, sam filter blizu 300€ plus delo. Drugi žlahtnik na prejšnjem CLSu, lep strošek, mal so šli na roko z nekimi kulancami itd ker je bil avto še relativno nov.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
žlahta moral zemenjat na C5, ampak ni bilo drag, sam filter blizu 300€ plus delo. Drugi žlahtnik na prejšnjem CLSu, lep strošek, mal so šli na roko z nekimi kulancami itd ker je bil avto še relativno nov.

A je kakšen tip avta, katerega ni v družinskem krogu ali med kolegi? Bilokaterega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Če je DPF preveč zabit se ga pač spuca, ga ni treba zato odstranjevat.

Če je dpf preveč zabit nimaš kaj pucat. Lahko samo menjaš v teoriji. V praksi pa sveder pa lukna skozi.
Zaj če ti nobenega ne poznaš ki vozi brez ne pomeni, da jih ni. Eni majo lep biznis z temi zadevami ko se EGR in DPF izklapla. Pa ziher ne delajo tega, ker jim je dolgcajt.