Odpri prosim novo temo pa bomo tam polemizirali o tem kaj je boljše.
To je kristalno jasno, da avto v prestavi s spuščenim gasom ne pije nič, ampak nad 1.400 vrtlajji avto v prestavi tudi občutno zavira, recimo od oka s 3 kW. V leru avto res kuri gorivo, ampak samo toliko, da vzdržuje izgube prostega teka, ki bodo okoli 30% tistega trenja pri 1400 vrtlaljih.
Konkreten primer: rahel klanec navzdol na AC, kjer bi bilo potrebno v prestavi vseeno pritiskati na plin, v leru pa zaviranja ni in hitrost ne pada. Jasno ne govorimo o hudem klancu kjer bi bilo obvezno zaviranje z motorjem in jasno varnost je vprašljiva in moraš biti pripravljen takoj prestaviti nazaj v prestavo. Pa prosim ne mi zdaj o tem, da je razlika zanemarljiva, DEJSTVO JE DA RAZLIKA JE, čeprav samo pri AC hitrostih (višji vrtljaji) in pri rahlih klancih.