Dizel do 2500 EUR

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Saj, kupiš avto za tri jurčke, vržeš nanjga še jurčka, pa vsako leto še 100€, da tehničnega narediš, po treh ali štirih letih prodaš in ponoviš vajo...
Kar znese mesečno približno toliko kot 1% vrednosti nove Fabie. Kar je mesečni obrok. Samo to sem hotel dati v premislek.
Tudi jaz sem že imel dizla s 450.000km. Pa od 200 do 450 ne več, hvala.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
To je moj stric počel z Golfom 4 1.4 16v in klimo. Naklepal je 360 tisoč km. Vzdrževan odlično. Če bi ga potreboval, bi ga takoj vzel. Povprečno porabo je, mislim, imel 5l na 100km. Z avtom sicer nič kaj narobe, je zdaj na A1 presedlal, ker je manjši avto in kleplje kilometre dalje, seveda spet bencin. Po moje se da naredit še vsaj 150 tisoč km, brez večjih težav. Golfa je prodal sodelavcu.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Lej, kar precej dizlov se po Sloveniji vozi z magičnimi 150.000 kilometri na števcu, realno jih pa imajo 300.000+, pa se še vsi vozijo. Avto danes pri 200.000 km (razen izjem, seveda) ni za na odpad, ČE JE BIL PRAVILNO VZDRŽEVAN.
Pač menjaš amortizerje, morda kakšno roko in končnik, še kakšno sklopko in vztrajnik, če je treba (torej jurčka vžreš noter) in se voziš naslednjih 200.000 brez težav.

Počasi boš razumel, da je zanesljivost bolj važna zaradi časa in odgovornosti kot pa denarja. Enkat ali dvakrat ne boš mogel na šiht, ker bo jajc na servisu zaradi malenkosti, enkrat boš ostal na cesti, pa se boš naveličal in ti avta in tvoj šef tebe. Pa se lahko farbaš, da boš naredil 200 jurjev b.p.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Saj, kupiš avto za tri jurčke, vržeš nanjga še jurčka, pa vsako leto še 100€, da tehničnega narediš, po treh ali štirih letih prodaš in ponoviš vajo...
Kar znese mesečno približno toliko kot 1% vrednosti nove Fabie. Kar je mesečni obrok. Samo to sem hotel dati v premislek.
Tudi jaz sem že imel dizla s 450.000km. Pa od 200 do 450 ne več, hvala.
Lej, jaz sem imel avto do 300.000 jurjev in nisem nikoli pred tehničnim metal karkoli vanj, ker ni bilo potrebe. Je pa bil avto od prvega kilometra dalje KOREKTNO VZDRŽEVAN, izrednih stroškov je bilo ene 100 EUR (še to bolj po moji napaki). Pa ne boš verjel, da tudi sklopka in izpušni sistem ni bil menjan.
Torej zame so bili stroški od 0-150.000 km isti kot od 150.000-300.000 km. Je pa res, da bi bilo pri teh kilometrih počasi za menjat amortizerje (cca. 300 EUR) in tam enkrat do 400.000 km še sklopka z vztrajnikom (400 EUR). Vse ostalo samo redni servisi. In sem prepričan, da če bo novi lastnik avto tako vzdrževal in uporabljal kot jaz bo avto bp prišel do pol milijončka s tistima dvema ''investicijama''. Turbina, injektorji, itd. so bili kot novi. Nobena roka ni škljocala, itd.
Jeba je, ko začneš ''flikat'' in to običajno počne večina Slovenčkov. Sej bo, pa ko se pokvari bom poštimal. Lej, toliko km, to je za zamenjat po servisni, zamenjaš in je mir. To je normalno vzdrževanje. In če tako delaš, potem bi avto (spet, razen izjem
evil.gif
) moral prit do pol miljončka bp.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Lej, kar precej dizlov se po Sloveniji vozi z magičnimi 150.000 kilometri na števcu, realno jih pa imajo 300.000+, pa se še vsi vozijo. Avto danes pri 200.000 km (razen izjem, seveda) ni za na odpad, ČE JE BIL PRAVILNO VZDRŽEVAN.
Pač menjaš amortizerje, morda kakšno roko in končnik, še kakšno sklopko in vztrajnik, če je treba (torej jurčka vžreš noter) in se voziš naslednjih 200.000 brez težav.

Počasi boš razumel, da je zanesljivost bolj važna zaradi časa in odgovornosti kot pa denarja. Enkat ali dvakrat ne boš mogel na šiht, ker bo jajc na servisu zaradi malenkosti, enkrat boš ostal na cesti, pa se boš naveličal in ti avta in tvoj šef tebe. Pa se lahko farbaš, da boš naredil 200 jurjev b.p.
Ti bom citiral, kar sem vmes že odgovoril drugemu:
Jeba je, ko začneš ''flikat'' in to običajno počne večina Slovenčkov. Sej bo, pa ko se pokvari bom poštimal. Lej, toliko km, to je za zamenjat po servisni, zamenjaš in je mir. To je normalno vzdrževanje. In če tako delaš, potem bi avto (spet, razen izjem ) moral prit do pol miljončka bp.
Ti boš pač moral počasi razumeti, da dober in pravilno vzdrževan avto (razen izjem
grims-1.gif


Še tole: trenutna kanta se bliža 200.000 km, pa grem z njo vsake pol leta v vukojebino daleč od doma. Brez najmanjše skrbi. Izgleda sem ''poseben''
grin1.gif
.
In ne ti meni o tem, da zamudiš službo. Kot sem napisal sem 2x na leto v vukojebini, ko ne bi bilo ravno fajn, da me avto tam pusti. Tako da, prekleto dobro vem, kaj bi to pomenilo zame, ampak ej... Avto laufa
shocked-1.gif
.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Pozabil si še napisati, da bo v tem času 5-krat obstal v zastoju zaradi nesreče ali tovornjakarjev v snegu... Pa spet ne bo prišel v slubo in šef se ga bo naveličal.
V glavnem vsako posploševanje je velika bedarija. Tudi novi avti so lahko nepričakovano na servisu. In taki res morajo biti tam med tednom, ker uradni servisi praviloma ne delajo v nedeljo... Človek mora biti fleksibilen, ne pa vnaprej jokcati, kaj se bo zgodilo. Slovenska mentaliteta
confused-1.gif
Kaj če se ne bi raje vozil, ker lahko malo skrivi pleh v nesreči in bo en teden brez avta?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Hihi, Stilota ma sodelavec, sicer kr kul avto, sam žarnice mu crkujejo precej, kar ne bi bil problem, če si ne bi obeh rok porezal do krvi vsakič ko jih menja.
evil.gif
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
ja avto z 30.000km in dobro ohranjen vam bo nekdo šenkal.... če porabiš 400€ za benz na mesec daš 150 za obrok drugo pa za bencin/ nafto, imaš pa pri novem še kasko ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
ja avto z 30.000km in dobro ohranjen vam bo nekdo šenkal....
Normalno, ko Slovenc kupuje mora kupit najcenejšega in je vse predrago, ko prodaja je pa cena rabljenega višja od novega, ker ima še sentimentalno vrednost
grin1.gif
.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
ksz...

Vsi po vrsti pa pozabljate, da je razlika v ceni goriva med dizlom in bencinarjem tako majhna (recimo od 5 do 7l/100km), da to nikakor ne odtehta razliko v ceni delov, ki bodo šli zato, ker bo imel kupljen dizl za isto ceno kot bencinar dosti več prevoženih km.

Prihraniš na leto 200-300€ v bencinu, ven pa vržeš takoj, ko gre kak amortizer, roka itd.
rolleyes-1.gif


Spet šparanje za vsako ceno...
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
ksz...

Vsi po vrsti pa pozabljate, da je razlika v ceni goriva med dizlom in bencinarjem tako majhna (recimo od 5 do 7l/100km), da to nikakor ne odtehta razliko v ceni delov, ki bodo šli zato, ker bo imel kupljen dizl za isto ceno kot bencinar dosti več prevoženih km.

Prihraniš na leto 200-300€ v bencinu, ven pa vržeš takoj, ko gre kak amortizer, roka itd.
rolleyes-1.gif


Spet šparanje za vsako ceno...

+ tega je zvok starega dizla priceless
aplauz.gif


467716-post_slo.gif
 

Killerius

Pripravnik
11. jul 2010
149
14
18
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Hihi, Stilota ma sodelavec, sicer kr kul avto, sam žarnice mu crkujejo precej, kar ne bi bil problem, če si ne bi obeh rok porezal do krvi vsakič ko jih menja.
evil.gif

Men so tud, zdaj mi pa že 2 leti držijo od Phillipsa long last, menjava je pa itak podvig, za sovoznikovo moraš "samo" odšraufat posodo za hladilno tekočino, za voznikovo pa skor pol mašine ven dobit.

Drugač pa 1.9JTD je odličen nobenih problemov, sam ostalo pa tko tko. Airbag od sovoznika pisku skos (znana napaka natrgana mrežica), sem ruknu notri upor, je blo dobr 2 leti pa zdaj spet neki kablom očitno ni všeč, bom moral spet razdirat. Števec moram potrkat po mizi, tud že neki časa ni zasvetu kot novoletna jelka. Včasih ga je pa kar na vsake pol leta prijel in je vrgu ven engine error(števec nehu delat). Sem ugasnu avto, nazaj prižgal pa kot da ni bilo nič. Original rezervni deli so dragi u PM, ampak dobr je vsaj velik razbitih, pa pocen dobiš na bolhi razne zadeve. Nazadnje so se mi vrata od sovoznika nehala zapirat, je blo treba ključavnico menjat (143€ ključavnica, rabljena 30€). Termostat moram zamenjat pa je original tud kar precej drag.

Overall sem z motorjem zelo zadovolen, 1.9JTD, nizka poraba, potegne tud lepo. Živce mi pa na vsake toliko časa požre elektronika. Na cesti me pa še nikoli ni pustil, čeprav je Italijan
evil.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz še vedno trdim, da se za konkretno vožnjo kupi le in samo nov avto in se po možnosti vozi 8 - 10 let. Se bolj splača kot rabljena jajca menjavat po tekočem traku.

Ampak tega povprečen alter kupec super ohranjenega 10 let starega nemškega nadavta za desetino cene in z neznano zgodovino ne bo razumel.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
ksz...

Vsi po vrsti pa pozabljate, da je razlika v ceni goriva med dizlom in bencinarjem tako majhna (recimo od 5 do 7l/100km), da to nikakor ne odtehta razliko v ceni delov, ki bodo šli zato, ker bo imel kupljen dizl za isto ceno kot bencinar dosti več prevoženih km.

Prihraniš na leto 200-300€ v bencinu, ven pa vržeš takoj, ko gre kak amortizer, roka itd.
rolleyes-1.gif


Spet šparanje za vsako ceno...
Delno imaš prav, čeprav če je razlike 2 litra je to 600+ EUR letno pri 30.000 km. Potem gre razlika samo še gor. Je pa tudi res, da je meni osebno dizelaš boljši za daljše fure. Spet, plačaš dizlaša dražje, po drugi strani ga prodaš dražje. Pač, kakor vsakemu ustreza.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Pri avtorju teme bi dizel bil seveda primerna izbira, ker namerava 35.000 km v relacijah prevozit letno, ampak če se splača dizla za 2.500€? Vidiš kakšna tema se je razvila...

Kaj bi sam naredil? Kupil bencinarja za ta denar, čim mlajšega, šparal dve leti za boljši avto in ga potem kupil. Dizel za 2500€ bo vreča brez dna, namesto da bi šparal za boljši avto bo ta denar dal v popravila.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
ksz...

Vsi po vrsti pa pozabljate, da je razlika v ceni goriva med dizlom in bencinarjem tako majhna (recimo od 5 do 7l/100km), da to nikakor ne odtehta razliko v ceni delov, ki bodo šli zato, ker bo imel kupljen dizl za isto ceno kot bencinar dosti več prevoženih km.

Prihraniš na leto 200-300€ v bencinu, ven pa vržeš takoj, ko gre kak amortizer, roka itd.
rolleyes-1.gif


Spet šparanje za vsako ceno...

Razliko v ceni katerih delov?
Ves čas poslušam kako so dizli dražji za vzdrževat, pa nikjer nobene utemeljitve. Kaj je tako dražjega na rednih servisih? Kaj je tako drago na izrednih? A pri bencinu izrednih servisov ni?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Pri starejših bencincih (ne TSI, itd.) ni turbin, ni injektorjev za direktni vbrizg, itd. Zato je bistveno manj možnosti, da kaj crkne in tudi če, je ceneje za popravit. Dizli so s temi stvarmi začeli že zdavnaj in zato je lahko strošek popravil tudi pri starih dizlih precej visok. Ampak novejši bencinarji (TSI, itd.) so jih v tem pogledu čisto dohiteli, tako da je ta prednost bencinarjev izpuhtela.

Samo normalno vzdrževanje pa je po mojih izkušnjah enako.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
ja, pri klasičnih bencincih ala clio še raznih senzorjev nimaš, kje so še kake turbine, visokotlačne pumpe, dragoceni injektorji, dvomasni vztrajniki itd.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
ksz...

Vsi po vrsti pa pozabljate, da je razlika v ceni goriva med dizlom in bencinarjem tako majhna (recimo od 5 do 7l/100km), da to nikakor ne odtehta razliko v ceni delov, ki bodo šli zato, ker bo imel kupljen dizl za isto ceno kot bencinar dosti več prevoženih km.

Prihraniš na leto 200-300€ v bencinu, ven pa vržeš takoj, ko gre kak amortizer, roka itd.
rolleyes-1.gif


Spet šparanje za vsako ceno...

Razliko v ceni katerih delov?
Ves čas poslušam kako so dizli dražji za vzdrževat, pa nikjer nobene utemeljitve. Kaj je tako dražjega na rednih servisih? Kaj je tako drago na izrednih? A pri bencinu izrednih servisov ni?

Še enkrat preberi prvi post v temi - uporabnik ima na voljo 2.500€. Sedaj pa mi povej kje je večja verjetnost, da boš dal za okvare več, pri dizlu za 2.500€ ali bencinarju za 2.500€.