Imamo v družini P 206 1.4 hdi z cca 220.000 km. Z motorjem ni bilo problemov, sta pa crknili roki, sklopka je drsela in bila menjana, releji za vklop ventilatorja hladilnika (korozija na kontaktih). Veliki servis je na 160.000 km. Serviser mi je rekel, da je ena firma imela tak avto s 500.000 km. Najbolj se je spomnil, da jim je kar naprej menjaval zavore. Motor pa je mlel. Zavore pri našem niso problem, verjetno krepko drug stil vožnje. Tak mlinček ima pri 140 km/h res maksimum, ki ga sploh zmore na neki turi (končna je okrog 160 km/h). Pri 140 km/h bo rabil kak deci manj od 5,5 litrov. Oplov motor 2.0 Di je pri nas zdržal 310.000 preden je avto šel od hiše. Poznam nekoga, ki ima 1.9 tdi s 500.000 km. Nimam izkušenj, da je pri dizlu pri 200.000 km skoraj vse potrebno menjati. Poznam pa tudi enega, ki mu je turbina na tdi motorju šla še v garanciji. Po menjavi je avto še imel 250.00 km preden ga je prodal.
Osebno bi raje mlajši avto z več prevoženimi km kot obratno. Leta so večji problem kot veliko km (skrita korozija na raznih kontaktih). Kdove tudi, kaj bodo pri starem vozilu v trenutku nesreče "rekli" zvari, varnostne blazine itd... Če kilometri seveda niso dvojni ali trojni glede na stanje na števcu.