Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
vincent: lahko poveš kako se obnaša temperatura olja v primerjavi s temperaturo vode?. Upam da se v vseh avtih obnaša podobno....
Jaz lahko povem kako je zadeva zgledala pri mojem Uno-tu 1.4 TD kjer sem imel kazalce, ter opazoval kako se je odvijalo.
Nekako takole je šlo...ko se je voda segrela na delovno temperaturo, je kazalec za temp. olja komaj začel kazat (se je odklonil). Bolj kot je bilo zunaj hladno večja časovna razlika jebila med obema temperaturama (toliko kasneje se je olje segrelo).
Ko je govora o oljnem hladilniku...ta dotični Uno ga je imel...v njem je krožilo olje iz motorja in namen hladinika je bil izključno ta, da je hladil olje (ki se je pri priganjaju segrelo krepko čez 100 stopinj).
(pritisk olja pa je bil med vožnjo v segretem stanju med 3,5 in 4 bari, ob hladnem motorju nekje 6 barov, ob priganjanju hladnega pa tudi 8 barov...prosti tek pa (se mi zdi) nekje 2 bara).)