Lahko je termostat, vendar močno dvomim, da bi okvarjen termostat sprožil kako lučko na tvojem motorju.
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Si me glih spomnu (če si lahko sposodim tvojo temo)- meni pa (avto iz garaže) cagar prvo pride do prve črtice, nato pade na 0, potem naraste na 2 črtici, spet pade na 0, nato pa počasi narašča do sredine (90°C?).
To se mi dogaja sedaj kak mesec (nevem točno). Avto, dokler je mrzel (oz. se cagar ne začne premikati), se ga ne tišči v obrate, vozi do 3K rpm, do teh 3k se prihaja počasi (torej, ni gasa do konca, pa šaltanje pri 3k obratih, ampak počasno pospeševanje).
Je komu kej jasno, kaj bi to lahka blo?
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Mene tudi tale zadeva daje.
Zadnje čase opažam, da se mi T redko kdaj povzpne na 90 stopinj, če pa že, pa hitro pade na cca 80 oz. malo manj (po števcu). Zraven še občasno malo cukne med prestavljanjem iz 2. v 3. prestavo pri 2200 obratih. Senzor za T vode sem že menjala ene 2 meseca nazaj, tako da verjetno v tem ni več problem. So mi pa na servisu rekli, da se ob okvari na termostatu ponavadi pojavi lightshow pri števcih, kar se pa meni ni (nobena lučka ne gori). A bi lahko bilo še kaj drugega kot termostat?
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Mene tudi tale zadeva daje.
Zadnje čase opažam, da se mi T redko kdaj povzpne na 90 stopinj, če pa že, pa hitro pade na cca 80 oz. malo manj (po števcu). Zraven še občasno malo cukne med prestavljanjem iz 2. v 3. prestavo pri 2200 obratih. Senzor za T vode sem že menjala ene 2 meseca nazaj, tako da verjetno v tem ni več problem. So mi pa na servisu rekli, da se ob okvari na termostatu ponavadi pojavi lightshow pri števcih, kar se pa meni ni (nobena lučka ne gori). A bi lahko bilo še kaj drugega kot termostat?
Danes so pri Škerjancu baje ugotovili, da je verjetno šla vodna pumpa. A je to možno?