Danes glede obdavčitve glede na izpuste

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik DrM007 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
AMpak ni mi jasno, kje si našel avto za 26 jurjev, ki uspe v zrak zmetat 189 gramov? To je več, kot A4 turbo bencinar (1,8 TSI). A6 3.0 TDI toliko ven vrže, ampak ta ni 26 jurjev ...

ford mondeo 2.0 tdci 140 KM, 6 prestav, manual. s titanium opremo in še nekaj nepotrebne navlake minus 3800€ popusta...

Se pa posipam s pepelom - tistih 189 velja za avtomatika, za manualca je 156 g/km. katalog z uradne strani 4,7 MB (4.847.879 bytes)


zato pa sprašujem, če je že kje nov cenik za forde - menda so le pri fordu in mazdi že oblikovali cene, ostali čakajo na konkurenco (vir: žurnal).

Če ima 156g dražji ziher ne bo, ker je razlike pri davku max pol procenta (kar je dobrih 100 eur) ... Po uradni ceni brez popustov bi moral biti par sto evrov cenejši, ampak v tem primeru verjetno ne bo, bodo pač popust prilagodili, da pridejo do iste cifre ... Tu je boilj vprašanje, koliko časa kak popust velja.Tega pa v ceniku itak ne boš videl ...
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Se pa vidi »ekološkost« novega predpisa.

Moja italijanska pijanka pa medtem.... hmm, kam bi šel pomerit vso svinjarijo, ki pride iz izpušne cevi?
confused-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
To pa je zato, ker politika nima jajc, da bi ukinila DMV in uvedla okoljsko dajatev ob registraciji. Bolj svinjski avto imaš, več plačaš. Tako bi bilo pravilno, ampak za to je treba jajca imet (ker bi vozniki raznih jugotov, golfov2, starih korejcev in podobno plačevali po 500€ okoljske dajatve letno).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.019
11.142
113
pa ne samo to, moralo bi se delat na prevožene kmje..namreč eden s pijavko ki naredi 10000 na leto, manj onesnašuje kot nekdo z šparovčkom ki naredi 50000 na leto.. morala bi biti osrednja baza o prevoženih kmjih, kar so pred časom želeli narediti v UK ase ni primlo (verjetno dilerski lobi al kaj jaz vem).

lestvice lepo linearne... ne vem zakaj se pretirano obdavčujejo dražji avtomobili...mi nikol ni bilo jasno..sej enako je z davki na splošno...drugje treba red naredit, ne pa potem...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.019
11.142
113
ja no sej to sem imel v mislih... linearno, lepo kmji x co2 x faktor voila...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Kako bosta pa nadzirala prevožene km?
GPS arje ne omenjat, je problem že uvedba tovrstnega cestninjenja ...
In ne pozabit, da zna vsak vaški mehanik kilometre nazaj prevrtet ...
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
http://www.durs.gov.si/si/davk...motorna_vozila/


6. NAPOVED ZA ODMERO DMV


Davčnemu zavezancu, ki pridobi motorno vozilo iz druge države članice EU in ni dolžan obračunavati davka na podlagi obračuna DMV, odmeri davek davčni organ na podlagi napovedi. Napoved za odmero DMV vloži davčni zavezanec najpozneje v 15-tih dneh od dneva pridobitve motornega vozila. K napovedi priloži:

*
izvirnik računa o nakupu, iz katerega mora biti razvidna prodajna cena in datum pridobitve,
*
izjavo o emisijski ustreznosti vozila, ki jo zavezanec pridobi pri strokovni organizaciji, pristojni za ugotavljanje skladnosti, iz katere morajo biti razvidni podatki o znamki in tipu vozila, identifikacijski številki (številki šasije), izpustu CO2, moči motorja v kW, načinu delovanja motorja (dvotaktni, električni), izpustu trdnih delcev v g/km, stopnji izpusta EURO, datumu izdaje potrdila o skladnosti, državi dobave, pri vozilu, ki je že bilo predhodno začasno ali trajno registrirano v drugi državi,
*
izvirnik ali overjeno kopijo registracijskega dokumenta ali prometnega dovoljenja (v primeru, da je vozilo že bilo začasno ali trajno registrirano v drugi državi).

V primeru, da motorno vozilo ni vpisano v evidenco davčnega organa, strokovna organizacija, pristojna za ugotavljanje skladnosti, ne sme izdati potrdila o skladnosti vozila tipa SB.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Kot so mi maloprej razložili na davčni, moraš prvo na homologacijo, šele potem s temi papirji na davčno za odmero davka, po tem pa na registracijo.


Torej, vse odvisno od LPPja (AMZS, ...) kok bo vpisal CO2
evil.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.019
11.142
113
začelo bi se že s vzporednim beleženjem, vsaka registracija, vsaka sprememba lastništva, vsako zavarovanje, vsak servis, vsak poseg na avtu, vsaka vleka, vsak prekršek, policijska kontrola, se vpiše kmje.

seveda se bodo našli pametnjakoviči ko bodo vrteli števce... dobro podkovani strokovnjaki bi takim vseeno lahko stopli na prste, pa lepo prste bek poščipat
wink-1.gif
vse se da... če je red in volja...

verjamem pa da je za te stvari preveč balkanske klime v naši državi.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.589
1.256
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To pa je zato, ker politika nima jajc, da bi ukinila DMV in uvedla okoljsko dajatev ob registraciji. Bolj svinjski avto imaš, več plačaš. Tako bi bilo pravilno, ampak za to je treba jajca imet (ker bi vozniki raznih jugotov, golfov2, starih korejcev in podobno plačevali po 500€ okoljske dajatve letno).

zaleti se ti s tem predlogom nekam!

zakaj bi recimo moraj jaz z hyundajem plačevat 500€ letno ob registraciji, ko na leto glih zberem 4000 kilometrov.... en pa s svojo karjolo dela 40.000 km pa bi plačeval 200€
stupid-1.gif


vse vštet v ceno bencina in dizla pa KONEC! klko voziš, tlko tankaš, tlko plačaš!
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
aplauz.gif


Pa še izognemo se kvazi CO2 podatkom kjer nov turbo bencinc z 200 osli pije skoraj manj kot dizel.

Kolikor pokuriš toliko plačaš ! Če se že ravnajo po CO2. Kar pa je EURO2,3,4,5,6 bi pa vseeno bilo prav, da je pri registaciji oz. tehničnem. Ker ni vseeno. Sploh pa kadar ugotoviš, da obdavčijo glede na najmanj strupeno stvat.
uf-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.019
11.142
113
problem goriva je, da bi bil potem drazji kot v tujini, potem imas problem... obmejni folk gre tankat v tujino, tranzit spet tanka drugje itd...
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.589
1.256
113
jah če pa država ni sposobna razvit nekega pravičnega sistema,..... potem pa naj ne spreminja tega zdaj
bonk.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Ni problem goriva. problem je v državi ki ne ve več kje in kako se izmišljevati davke. Namesto da bi kaj naredili.

Kmalu bodo zapakirali kakšen davek na goriva recimo v gume ali pa avto šampon
10.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.019
11.142
113
to da na silo nekaj spreminjajo je jasno, pravim samo da gorivo bi bila dobra rešitev, v bistvu najboljša v teoriji, v praksi pač ne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To pa je zato, ker politika nima jajc, da bi ukinila DMV in uvedla okoljsko dajatev ob registraciji. Bolj svinjski avto imaš, več plačaš. Tako bi bilo pravilno, ampak za to je treba jajca imet (ker bi vozniki raznih jugotov, golfov2, starih korejcev in podobno plačevali po 500€ okoljske dajatve letno).


zaleti se ti s tem predlogom nekam!

zakaj bi recimo moraj jaz z hyundajem plačevat 500€ letno ob registraciji, ko na leto glih zberem 4000 kilometrov.... en pa s svojo karjolo dela 40.000 km pa bi plačeval 200€
stupid-1.gif


vse vštet v ceno bencina in dizla pa KONEC! klko voziš, tlko tankaš, tlko plačaš!

A ja? A pl bo cena bencina zate drugačna kot za nekoga z EURO5 avtom? Ker ne pozabi, da iz litra porebljenega goriva čistejši avto v luft zmeče manj svinjarije (ne pozabit, da ne gre le za CO2) ...
Tako pač ne gre. Del plačaš po porabi, del pa po tem, kako svinjski avto imaš. Ker če imaš dovolj svinjski avto, boš v 4000 km v zrak spiustil več svinjarije kot nekdo z sodobnim avtom na 20.000 kilometrov ...

In evo, ker se politika boji revnih svinjačev, pač naredi ta sistem, kot je.