Zoe z baterijo proti twingu (ki je itak samo z baterijo, brez najema) popuši, saj je razlika ca. 12k EUR, če primerjaš osnovi različici, ob primerljivi opremi (twingo pač nima vsega, kar ima zoe), je razlike vsaj 10,5 k EUR.
Oba sta pač mestna jajčka, zoe bi pogojno še bila za kakšno daljšo razdaljo (čeprav sem imel po 1 uri vožnje zoe bolečine v križu, pa sicer nimam probemov s tem), ampak 24k vs. 12k EUR (oz. 26k vs. 13,5k za srednjo opremo pri zoe in najvišjo opremo pri twingu)... za drugi avto je 24k pač za poprečnega zaslužkarja malo huda, saj je prvi družinski avto v SI precej pod tem zneskom (pa ne zdaj pisat novih cen rabljenih premij kao jaz imam avto ki je bil nov 70k, iz njemačke pa best buy za 18.990). Baterija je za mesto jajce pri twingu z 21 kWh dovolj velika, po novem zoe manj kot 51 kW nima. Seveda, 150 % večja baterija pač stane ustrezno več, prav tako je osnovni motor pri zoe bistveno močnejši, špica je vs 80 kW vs. 60 kW pri twingu.
Pred nekaj dnevi sem imel en dan na testu zoe 135, super malček je postal s faceliftom, pripomba kot sem zgoraj napisal sedeži in pa prednje gume zaradi veliko navora iz nule če res ne paziš, kar trpijo, v mokrem je treba biti res previden s stopalko za gas. Pod 9 s ima do 100, bolje kot po uradnih podatkih, za jajce super.
Mene zelo srbijo prsti za twinga, čeprav trenutno dejansko razen 4 najhladnejših mesecev nimam potrebe po dveh avtih. Pa še RWD je...
Dodajam, v zoe ceniku:
"Cena neporabljenih km: 0,05€/km (z DDV) Minimalni km na leto: 5.000 km "
Torej penale plačaš tudi, če se premalo voziš. LOL...