Tud če nima gretja ni problem, bomo ko v času zračno hlajenih motorjev vozili v bundah in rokavicah. Sicer pa gretja recimo noben lastnik EV ne uporablja, to je ja greh da nek grelec kuri elektriko in zmanjšuje doseg!
zakaj, kaj EV manj uničuje AC? je lažji? blef.Bo treba malo na vlado pritisnit, da uvede cenejše vinjete na EV je od drugega leta dalje ko bo elektronska.
zakaj, kaj EV manj uničuje AC? je lažji? blef.
ne vem. tu se vidi trenutna beda EV...morš dat subvencije, oprostit davke, oprostit cestnino, pa še zastonj tankat, da bi se približno splačalo.Eh v stilu nove ekonomije veš , elektro eko vse zastonj.
No zakaj pa ne plačajo nadomestila za uporabo cest pri letni registraciji ??
Gre za eko argument.
Zapeljite se enkrat v Šoštanj, pa boste videli, kako marjetice, mavrice in samorogi letijo ven iz dimnika.
cestnina bi morala letet na maso in letno prevožene kmje (prvo pavšal potem pa obračun-delež ravno v rangu, da s ene splača prevrtet)...tako bi postal tudi register avotmobilov bolj točne manj bi bilo zlorab, za tiste ki blefirajo pa dolgoletne zaporne kazni in bičanje. Case closed.Tega argumenta jaz tudi ne razumem, EVji so težji, ergo bolj uničujejo ceste.
Ampak tudi normalno obdavčenje, pardon obračun cestnine, je nelogičen. Ne vem, zakaj se na naredi na težo avtomobila, ampak na prostornino?
Večja prostornina => večji navor => silni pospeški gubajo asfalt v poletni vročiniNe vem, zakaj se na naredi na težo avtomobila, ampak na prostornino?
Mislim, da bi se v Velenju vohal lignit tudi če ugasnejo Šoštanj. Dvomim, da je kak vonj tam posledica trenutnega izgorevanja. Ne pomeni pa seveda to, da izgorevanje ne dela nobene škode. Nevidni sovražnik je najhujši.Čuj čist lepo je tam in je tak nostalgičen vonj v zraku ,kot v 80 letih ko si šel iz šole pa so vsi zakurili na premog , da se je vlekla megla po vasi.
Kolikor vem, nemške zavarovalnice rangirajo avtomobile glede na to, koliko škode jim povzročijo in nekako na to obračunavajo. Vsekakor je pri nas sumljivo veliko istih kriterijev, tako da bi lahko rekli, da gre pri obračunu obveznega zavarovanja po moči vozila pri vseh zavarovalnicah pravzaprav za kartelni dogovor in onemogočanje konkurence. Teoretično bi to državni organi morali po zakonu preganjati. Imamo še seveda diskriminacijo glede na starost voznika. Seveda je vse zakonsko pokrito, še zmeraj pa sta končni rezultat za potrošnika "kartelni dogovor" in "diskriminacija".Obvezno zavarovanje pa spet na kmje in trenutno vrednost avta...še bolj poštteno bi pa bil pavšal. obvezno za vse ista vrednost, pika.
To je sicer res.....ampak če se stakim avtomobilom ne moreš varno vključiti v promet.....ali rešit kake situacije v katero si porinjen zarad napake drugega je pa tud drek...Za 10km pa je vseeno če se pelješ 90kmh ali 190kmh, tistih par minut res ne more bit odločilnih.
Gre za eko argument.
Zapeljite se enkrat v Šoštanj, pa boste videli, kako marjetice, mavrice in samorogi letijo ven iz dimnika.
Sej polno naložen šlepar z euro 6 normo tud plača pol manj cestnine, kot polno naložen šlepar z euro 0-3. A to pomen, da prvi manj uničuje AC kot drugi, pri isti tonaži?zakaj, kaj EV manj uničuje AC? je lažji? blef.