Cupra Tavascan

mtl

Guru
19. jul 2007
10.909
575
113
Kras
www.mtl.si
Kaj to si ga vi elektricarji zlajfate na papirnate podatke, v praksi pa teh konjev nikoli ne uporabite. Pa ko baterija pada tudi stevilo konjev pada.
Pa kaj ti bo 300 konjev, ce je top speed 180km/h.
V bistvu električarji potrebujejo take perverzne moč zaradi svoje objestnosti pri teži.
Za primer: recimo manjša Mazda MX-30 ima 147KM, Večja Škoda Octavia 3 2.0TDI DSG pa 150KM. Le ta ima pospešek 8.5s do 100km/h, Mazda pa 9.7 in to pri polni bateriji, potem gre le še dol.
Recimo vsi hvalijo takojšen odziv EVjev. Drži, v tem primeru Mazda takoj skoči, ampak prehitevanje je bistveno krajše/hitrejše s kvazi neodzivnim ICEjem. Razlog: 1350 proti 1700kg.
Da o agilnosti med ovinki sploh ne govorim, kjer električarji dobesedno razpadejo v primerjavi z enako zmogljivimi ICEji. Pustimo Taycana in morda še kakšen 100.000+ EUR avto. Mislim na običajne avtomobile.
Recimo zgoraj omenjena Mazda nima niti najmanjše šanse proti Octaviji, pa ne zaradi razmerja moč/teža, ampak zaradi same teže.
In predvidevam, da če bi vozil Mazdo tako kot Octavio, da bi v cca. 5.000km zradiral prednje pnevmatike. In to pri avtomobilu, ki se ZA EV res dobro pelje po ovinkih, medtem ko je sama Octavia nič posebnega pri legi na cesti med ICEji.
Ko greš s težo pri EVjih gor, gre ta vidik samo še na slabše.
Res pa je, da sem jaz glede tega precej izven zahtev povprečnega voznika.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.909
575
113
Kras
www.mtl.si
Aja, sem pozabil dopisati. Mazda je glede agilnosti seveda v slabšem položaju proti Octaviji zaradi tega ker je kvazi SUV in je višja. Ampak baje imajo EVji nižje težišče, ker je baterija spodaj. No, tudi to ji nič ne pomaga. Fizike pač ne moreš premagati.
Me je pa Renault petka dokaj pozitivno presenetila glede agilnosti na tisti kratki testni vožnji. Bom moral narediti še malo daljši preizkus.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

jest5

Guru
18. avg 2007
26.664
-8.996
113
No, 36.5k za avto z 286 konji pa spet ni nek kup denarja.
No, dejansko te mora zanimati trajna moč, ki je pri tem vozilu 89 kW (121 KM), ker to ti bo povedalo, kako lahko avto zlorabljaš(vožnja v klanec, polno nabasano vozilo, prikolica itd)

Max je za "biti glavni pri semaforjih" in "nalimaj me v zic" efekt.
 

mihagr

Fizikalc
25. avg 2007
435
37
28
Ljubljana
Jaz bi že imel ev, ampak nočem imeti več kot 100-110kw, nočem takih pospeško in posledično take cene avtomobila. Hočem pa baterijo, za katero mi ne bo treba skrbeti -polniti najmanj en teden pri mojih vožnjah cca 250 km na teden. Tako kot je bilo včasih s telefoni Nokia, en teden morda celo deset dni. Danes pa komaj en dan, ampak imaš pa cel svet v rokah. Jebeš ti to!
 

mihagr

Fizikalc
25. avg 2007
435
37
28
Ljubljana
Krasno, tale id3, samo še zadnji pogoj -cena 15-20 tisoč maksimalno, toliko sem plačal za zadnji novi ice, toliko bi dal za novi ev, morda celo rabljen 2-3 leta. To je to, če ni to bom pa še dve ali tri leta vozil ice, ki ga imam.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.909
575
113
Kras
www.mtl.si
Krasno, tale id3, samo še zadnji pogoj -cena 15-20 tisoč maksimalno, toliko sem plačal za zadnji novi ice, toliko bi dal za novi ev, morda celo rabljen 2-3 leta. To je to, če ni to bom pa še dve ali tri leta vozil ice, ki ga imam.
ID3 brez težav dobiš za ta denar, sploh iz tujine s trenutno še veljavno subvencijo 3000 eur.
Kakorkoli, če imaš zamortiziran ICE, se ti s stroškovnega vidika zelo verjetno ne splača menjava, ker ne boš prinesel noter izgube vrednosti in je ceneje vozit tega naprej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.295
7.711
113
Imas kake tezave s trenutnim ICE?
Ce gledas EV, ga lahko polnis doma in ce ne, imas v bližini doma ali sluzbe polnilnico? Tankanje EVje je na obeh koncih spektra - ali najbolj komot od vsega ali pa mozna frustracija, ki je noces vsak dan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.404
1.957
113
41
Kaj to si ga vi elektricarji zlajfate na papirnate podatke, v praksi pa teh konjev nikoli ne uporabite. Pa ko baterija pada tudi stevilo konjev pada.
Pa kaj ti bo 300 konjev, ce je top speed 180km/h.

Bi reku, da se pri EV večkrat uporablja več konjev kot pri ICE. Če z ICE nisi ravno na dirkališču ga na normalni vožnji ne teraš toliko v obrate ves čas.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.404
1.957
113
41
No, dejansko te mora zanimati trajna moč, ki je pri tem vozilu 89 kW (121 KM), ker to ti bo povedalo, kako lahko avto zlorabljaš(vožnja v klanec, polno nabasano vozilo, prikolica itd)

Max je za "biti glavni pri semaforjih" in "nalimaj me v zic" efekt.

Sem parkrat pričakoval, da bo kaj omejilo moč, pa sem očitno bil še pod to mejo...naložen, na kak prelaz, stiskanje do konca. V realnosti verjetno kar težko dosežeš limito, vedno pride kaj na cesti, da malo spustiš...
OK, da bi fural zaporedne drag rejse, večkrat filal na hitri polnilnici...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.502
7.813
113
pri taščici
No, dejansko te mora zanimati trajna moč, ki je pri tem vozilu 89 kW (121 KM), ker to ti bo povedalo, kako lahko avto zlorabljaš(vožnja v klanec, polno nabasano vozilo, prikolica itd)

Max je za "biti glavni pri semaforjih" in "nalimaj me v zic" efekt.
Nimam kljuke, nima prikolice.
Vec kot na Stelvio mi se ni uspelo priti, pa nisem obcutil nekega pomanjkanja moci.
Transfagaras in Transalpina na sta nizje.
Nalozen pa sem tudi ze bil "polno" v kak klanec.
2s do 100 lahko v sloveniji izkoristis brez posledic. 130+ ne smes uradno.
Nisem pa rekel da je EV primeren za GHD in podobne zadeve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

mihagr

Fizikalc
25. avg 2007
435
37
28
Ljubljana
Krasnno, vsi odgovori so točno taki kot sem jih pričakoval. Avto je brez problemov, zato bo verjetno zdržal še dve ali tri leta potem bom pa videl kaj in kako. In res je, pri hiši je to že peti avto ford, treh sem (ali bil) lastnik jaz in verjetno bo zadnji, ki ga bom vozil prav puma rabljena kaki dve leti.