Kaj to si ga vi elektricarji zlajfate na papirnate podatke, v praksi pa teh konjev nikoli ne uporabite. Pa ko baterija pada tudi stevilo konjev pada.
Pa kaj ti bo 300 konjev, ce je top speed 180km/h.
V bistvu električarji potrebujejo take perverzne moč zaradi svoje objestnosti pri teži.
Za primer: recimo manjša Mazda MX-30 ima 147KM, Večja Škoda Octavia 3 2.0TDI DSG pa 150KM. Le ta ima pospešek 8.5s do 100km/h, Mazda pa 9.7 in to pri polni bateriji, potem gre le še dol.
Recimo vsi hvalijo takojšen odziv EVjev. Drži, v tem primeru Mazda takoj skoči, ampak prehitevanje je bistveno krajše/hitrejše s kvazi neodzivnim ICEjem. Razlog: 1350 proti 1700kg.
Da o agilnosti med ovinki sploh ne govorim, kjer električarji dobesedno razpadejo v primerjavi z enako zmogljivimi ICEji. Pustimo Taycana in morda še kakšen 100.000+ EUR avto. Mislim na običajne avtomobile.
Recimo zgoraj omenjena Mazda nima niti najmanjše šanse proti Octaviji, pa ne zaradi razmerja moč/teža, ampak zaradi same teže.
In predvidevam, da če bi vozil Mazdo tako kot Octavio, da bi v cca. 5.000km zradiral prednje pnevmatike. In to pri avtomobilu, ki se ZA EV res dobro pelje po ovinkih, medtem ko je sama Octavia nič posebnega pri legi na cesti med ICEji.
Ko greš s težo pri EVjih gor, gre ta vidik samo še na slabše.
Res pa je, da sem jaz glede tega precej izven zahtev povprečnega voznika.