Problem je ker dela vsak nekaj po svoje in "imajo avtonomijo" pri odločanju kako bodo delali.
Naši z Zoom-om nimajo težav, samo kolikor vidim sploh ne koristijo dostopov preko Arnesa ampak svoje, možno da celo free/education licence.
Skratka vsak nekaj po svoje.
Ja, ker dobivajo neumna navodila od ministrstva kaj naj oz morajo uporabljati. Šola, ki ima računalniško pismenega ravnatelja ima tudi dobrega računalničarja in ima poštimane stvari. Na hčerini šoli recimo imajo vsi otroci šolski mail od 3 razreda, šola ima urejen office 365 dostop za VSE učence, plačan gsuite za vse učence, učitelji imajo vsi šolske računalnike, ki so zmeraj updatani in niso zastareli. Na kaki drugi šoli kjer ravnatelj ni računalniško pismen pa je to vse prepuščeno iznajdljivosti posameznikov. Še računalnikov nimajo vsi učitelji naprimer, otroci nimajo šolskih mailov, potem pa delaj pouk na daljavo
Marsikje še vključijo še starši, ki hočejo nadzor nad vsem in ne dovolijo, da bi otroci uporabljali šolski mail, ampak zahtevajo, da vse prijave potekajo preko njihovega maila ali pa ne znajo poskrbeti, da se njihovi otroci vstanejo ko so sami doma; no in potem imaš kaos. Učitelji pa žal, zaradi naš staršev nimajo vzvoda, da lahko tako NE delo kaznujejo; mi smo jim namreč z nenehnimi pritiski na spremembe šolskega sistema in pravic naših otrok, vzeli vzvode kot je nenapovedano spraševanje, ipd..
Ne rečem, da se vsi učitelji trudijo, ampak sem pa prepričan, da je skoraj večina takih, ki delajo, iščejo načine za motivacijo otrok in njihovo delo od doma, tako da so učitelji tukaj najmanj krivi in največ ministrstvo ter vodstva šol.