Exactly.
Sicer pa nikjer ne piše da bi morali uporabljati ravno MS. Tudi Open** rešitve so za OŠ čisto ok.
Problem je ker enostavno ni kadra in ni rešitev in se ne premika.
Delno se strinjam da gre tudi za problem sončkov. Samo za vprašat se je, kdo je v tej zgodbi (večji) sonček. Učitelj ali učenci?
Da mi po dveh, treh mesecih od doma nekdo iz PROSVETE reče da še vedno ne zna osnovnih veščin iz računalništva
Razumem da sljadoledar iz sosednje teme ne zna.... ampak učitelj
Sicer pa si šolanje na daljavo predstavljam malo drugače kot večina:
- online predavanja oz. avdio/video (mirno je lahko na živih kanalih ali na kanalih al youtube) in pisne/elektronske vire priskrbi oz. predpiše minstrstvo. Ne vem zakaj bi vsak učitelj na vsaki OŠ pripravljal vsak svoje predavanje? Zguba časa.
- minstrstvo poskrbi za enotno platformo za vse šole in za potrebno opremo. Za učenece uredi potrebne licence, dostope do polno funkcionalnega emaila (easistenta,...), ......
-
posamezni učitelji so na voljo za interakcijo z učenci - v čimvečji možni meri. Kaj je primerno za komunikacijo niti ni pomembno: Zoom, Skype, Jitsy, ... samo da funkcionira, če drugega ni, je lahko tudi e-pošta ali online chat, lahko forum, ni da ni. Samo da ni tako kot do zdaj: nič od tega