Točno tako je kot je luka napisal. Šole oz. ravnatelji in učitetelji so prepuščeni sami sebi in temu kako iznajdljive računalničarje imajo ter koliko je ravnatelj računalniško pismem. Tam kjer je bolj je praviloma tudi iznajdljiv računalničar in imajo svojo infrastrukturo dobro urejeno ter so poskrbeli, da imajo učenci šolske maile, pa Office 365 dostpo in pri nekaterih še g suite, tam kjer so manj pismeni ravnatelji tega nimajo in je enim španska vas tudi e-učilnica na moodlu...Potem je treba upoštevati še dejstvo, da niso vse šole v velikem mestu, kjer imamo optiko, ampak je ponekot na podeželju še zmeraj slaba povezava s počasnimi ADSL linijami, otroci brez računalnika in brez računalniškega znanja (enako starši). Tam čisto nič ne pomaga, da so jim rihtali računalnike in internet, če pa otroci niso znali niti računalnika in tablice uporabljat
Poleg tega je OŠ za otroke pač nujno zlo, marsikateri je tam ker pač mora biti in bi se veliko raje igral doma, če je mlajši ali pa spal in delal neumnosti po mestu in vasi če je proti koncu OŠ, da ne govorimo o tistih, ki so s takšnimi in drugačnimi odločbami. Učitelji pa morajo vse te otroke NA DALJAVO "skupaj potegniti" in zmotivirati, da bodo delali naloge in se še kaj naučili, pa še sami se morajo naučiti uporabljati vse mogoče programe za video konference, pripravo e-nalog, reševanje e-testov, ipd.. Pa, da se razumemo ne zagovarjam šolnikov, marsikaj bi lahko naredili drugače v zadnjih letih, marsičesa ne razumejo, ampak tako kot je velika večina učiteljev delala in se trudila v času ostani doma obdobja, lahko rečem samo kapo dol. Ni bil hec delati z nezainteresiranimi otroki na daljavo v najbolj težkem pomladnem obdobju, ko jih razganja od hormonov...
Sicer pa je po mojem mnenju največji zajeb ministrstva v tem, da bi morali že zdavnaj poskrbeti, da bi vsi skupaj bili digitalno opremljeni in pismeni, ker ko bo ta generacija odrasla, bo digitalna pismenost bolj pomembna kot to, da znaš voziti avto.