Colt CZT

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Dej pejt ti mal na avtomagazin stran pogledat, kakše porabe imajo razni 1.2 in 1.4. motorji na testih pri novih avtomobilih. Pa potem to primerjaj s coltom, ki ima 180 konjev in je kupljen da se ga vozi hitro, ne pa da se s starim fotrom tekmuje, komu manj porabi. Pri 160km/h+ na tedenski relaciji Dunaj-Ljubljana in pa vsakodnevni vožnji po Dunaju, 10-12 litrov ni absurd! Za moje pojme!

Za tvoje pojme ja, za moje ne. Moj citroen ima še par konjev več, pa povprečja čez 8l na tank še nisem spravil. In ne vozim kot stari ata.
rolleyes-1.gif


Imel sem tudi fiesto st, čez 10l povprečje nikoli, pa je bil v njej kvazi "zastarel" 2.0 atmosferc. Tako, da ja, poraba ki jo ti omenjaš je pretirana.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Če si odprt za alernative, poglej za Fiesto ST. Pelje se neprimerno boljše, motor pa klasičen 2.0 atmosferc z ketno, kar pomeni, da velikega servisa ni, vsakih 20k km olje, tu pa tam kakšne zavorne ploščice in gasa.
zmaga.gif


Sem jo imel 3 leta, naredil z njo 50k km, kolega v letu več 80k km in noben od naju ni imel niti enega izrednega stroška.
zmaga.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Pri 160km/h+ na tedenski relaciji Dunaj-Ljubljana in pa vsakodnevni vožnji po Dunaju, 10-12 litrov ni absurd! Za moje pojme!
Vsa čast, da si za tako vožnjo izbral ta jajček...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Najprej sem kupil avto, potem pa dobil službo.
rolleyes-1.gif


A bi mogu takoj naslednji dan kupit polota 1.4 tdi?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ja, res je. Pretirana je. Sem narobe bral. Med 160 in 180 km/h je bila poraba 4,7 litra, po centru pa 6.
rolleyes-1.gif


Glej, ne da se mi zdej tle neki predrkavat, kolk bi mi po tvoje mogu moj avto porabit goriva in kolk zdej tebi porabi. Lahko bi tut 7, če bi se vozil 30 v četrti in 50 v peti prestavi. Jest sem avto tiščal in tudi zraven nisem napisal da je pri VSEH takšna poraba, ampak da je meni tolk porabil. 1.5 litra in pa 180 konjev ter obrati do neba, pač ne prinesejo ekonomske računice. To bi pa ti lahko vedel.
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
38
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ja, res je. Pretirana je. Sem narobe bral. Med 160 in 180 km/h je bila poraba 4,7 litra, po centru pa 6.
rolleyes-1.gif


Glej, ne da se mi zdej tle neki predrkavat, kolk bi mi po tvoje mogu moj avto porabit goriva in kolk zdej tebi porabi. Lahko bi tut 7, če bi se vozil 30 v četrti in 50 v peti prestavi. Jest sem avto tiščal in tudi zraven nisem napisal da je pri VSEH takšna poraba, ampak da je meni tolk porabil. 1.5 litra in pa 180 konjev ter obrati do neba, pač ne prinesejo ekonomske računice. To bi pa ti lahko vedel.

Potem ti je še malo porabil
cheer.gif
Se pravi neke povprečne normalne vožnje malo nad omejitvijo bi bila poraba 7-8 max do 9 kar je super sprejemljivo za tako število konjev.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ob upoštevanju hitrostnih omejitev, občutka pritiskanja na pedal hitrosti, gum, letnih časov in debeline snega na Triglavu, je poraba med 8 in 9 litri. Prav imaš.

Kar pa vrli motorznanci nočejo vzeti v obzir, je pa majhna kubatura in veliko konjev. +gas do daske, pa smo tam kjer sem bil jaz.

Je pa blesavo primerjat današnje TURBO bencinarje, ki so včeraj prišli iz razvojnih centrov v avtomobile in pa coltov motor izpred ne vem kolko let.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
http://www.mitsubishipress.co.uk/press_site/presspacks/colt/colt_3dr_czt_pack.pdf

V servisni knjigici je pisalo, da CZT obiskuje servis vsakih 7500 kilometrov. Kaj zdej tle teb ni jasno? Da sem se zabral in je ubistvu pisalo 75000?

Če so ti avtomobili ''foh'', potem najbrž neki pojma imaš, a ne?

Ker ti preprosto še vedno ne morem verjet. Ker se to ne ujema z informacijami na internetu in ker bi bilo to zelo neverjetno glede na sodobnost motorja. So bila ta navodila napisana v uradniih navodilih za uporabo ali je to "uradni serviser" lastnoročno vnesel v servisno knjižico? Take nategancije so se svoj čas šli pri slovenskem uvozniku Kie in tudi Hyundaia, če se motim.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Pa imaš vseeno delno prav. Tvoja "adludnost", kukr pravjo idrci me je pripravila, da sem malo bolje pobrskal po informacijskih kanalih in ugotovil naslednje:
Turbo motor v Coltu ni isti kot atmosferski, pač pa je iz serije 4G15, medtem ko so atmosferski motorji najnovejše serije 4G19. Serija 4G15 je konstrukcijsko stara že krepko čez 20 let, sicer posodobljena z Mitsubishijevim MIVAC sistemom elektronskega krmiljenja ventilov, je pa zaradi močnejše konstrukcije primerjneša za turbo matranje. Ampak Mitsubishi za Coltov motor iz serije 4G15 s turbopolnilnikom priporoča menjavo olja na 10.000 km, za starejše turbače pa celo samo na 7.500 km. Tako piše tudi v servisnih navodilih.
To je zame gotovo velik minus. Ne bi kupil avtomobila, ki bi ga moral kar naprej vlačiti po servisih.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Pa sem ga spet malce zamočil. Aktualni Colt ima atmosferske motorje serije 4A90 in 4A91. 4G19 je bila zadnja stopnja prejšnje generacije Coltovih motorjev. Serija 4A9 je bila konstruirana v sodelovanju z Mercedesom (Smart!), ki jih tudi prozvaja.
Pri turbu pa je tako kot sem zapisal.