Čiščenje turbo polnilnika

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
Ne vem, ce ti bo to ok. Kaj pa kaksen Ferrari ali Lambo? Imas tudi to temo odrto in aktivno.

Lahko pa se poskusis prestavljari tako, da bo skos vsaj 5k obratov. Po moje bi se poznalo in bi bil se malenkost bolj odziven. Saj ves tako dobis se 12-14 Nm
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Citat:
Uporabnik JustOne pravi:
Malo provokacije. Lahko dobim sliko ali vsaj naklon klanca, ki ga z modernim turbo bencincem (max navor se začne pod 2k obrati, skoraj enako kot pri dizlu) ne zvoziš, če nima 5k obratov na števcu. Sam vozim turbo bencinca, večinoma se vrti med 2 in 3k obrati, pa še nisem imel težav na poti čez Ljubelj, Jezersko in podobne klance.

Tale klanec je tak zanimiv. Če z bencinarjem nimaš vsaj 3.5k ali raje 4k+ obratov, ne obdržiš hitrosti 90 km/h in ti ta pade na 60 km/h, da moraš šaltat v drugo. Pri NA bencincu to pomeni tretja prestava in gas do podna. Tudi turbak je imel težave. S turbo dizlom pa lepo v 5. prestavi pri 1400 obratih gre brez problema
smile-1.gif


https://goo.gl/maps/CEoL3zrHDjq
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Hm, sploh ne vem, kaj si naj mislim pri tem zapisu.
confused-1.gif

Vem pa, da če si eno Xsaro 1.6 samo komaj sledil, če sem prav razumel imaš RS-a 197, imaš drugje problem in ne v avtu.
evil.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hm, sploh ne vem, kaj si naj mislim pri tem zapisu.
confused-1.gif

Vem pa, da če si eno Xsaro 1.6 samo komaj sledil, če sem prav razumel imaš RS-a 197, imaš drugje problem in ne v avtu.
evil.gif

Podpis. Ampak prav z veseljem berem njegove poste in analize. Res se vedno ogromno naučim o prehitevanjih...pa RPM-jih...pa o pravilnem prestavljanju...

Kakšno leto nazaj, ko še ni vozil takšnih brutalnih zverin, kot je 1.4T 135cv je napravil nekaj dobrih analiz vožnje z 1.6 atmosfercem. Takrat sem mu predlagal diplomsko nalogo z naslovom "Teoretična analiza vožnje avtomobila s 85kW (105 KM)". Kolikor vem, je še ni napisal, čeprav ima praktično ves tekst že tule gor, samo zbrati ga je treba na kup.
evil.gif
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
692
65
28
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
@Reaper85 a pa obstaja kak turbo kit za tvojga cliota... Naredimo alter group buy sam da nehaš jamrat da ti je 200konjev premal
tongue-1.gif
Da se drugače montirat motor od Megana 225, Angleži to kar prakticirajo.
Ampak sam vem da avto že kot celota ni ne vem kaj, to je Renault, zakaj bi v to vlagal nekaj več kot je nujno potrebno. To je kot bi šel polirat drek.

Kaj misliš kako je šele tistim, ki jim vsak dan v živo to razlagam. Pač ta avto je največji fail kar ga lahko kupiš za regionalne ceste (za AC pa sploh največji fail na svetu).
To je avto za na dirkališče in sploh ne bi smel bit homologiran za cesto.
Vsak misli da mora 197KM it, oz. prva stvar ki jim jo moraš razložit, da noben nima več kot 185KM, pa to velja za večino atmosfercev, da bolje da kar 20 odšteješ.
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=653
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=145
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=40
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=695
Pa tudi ko enkrat omeniš številko 185KM, vsi mislijo da mora to it kot raketa napram njihovim 60-120KM avtomobilom. Pač tolk kot je 120 hitrejši od 60, je tud 180 od 120, se pravi ne neki.
Sam bi prej rekel da je nekaj normalnega za vozit, slabši atmosferci pa da so počasni.
Recimo zadnje dni opažam, da ko prehitevam v 3. od nekje 80 pa do 110 oz. do kolker že moraš prit da prehitiš, da avto rabi kar nekaj časa. Tako da če niti pri takem prehitevanju ne padeš mimo, sigurno avto ni hiter.
Je pa bilo že nekaj primerov, ko so očitno tudi sami potegnili iz 80 proti 110, potem pa sploh traja.
Pa zadnjič sem vozil za eno navadno Xsaro 1.6, po ovinkih je bil enako hiter in se sploh ni nagibal, ne vem zakaj jest plačujem za ta avto, ovinkov pa ne morem speljat niti 5km/h hitreje kot sem jih že z navadno Astro H.
Dejstvo pa je, da lahko lažje prehitim kot vsi atmosferci manjše moči od moje, tako da povsem neuporaben avto tudi ni.

Ampak potem, ko imaš mal več znanja o takih motorjih, pa kot imam sam, ko sem šel k CSS, pred sabo dyno graf, vidiš kje stojijo stvari. Prva stvar ki jo mora vsak vedt, je to da je maksimalna moč daleč od cele zgodbe.
Seštej moči od 1500 do 6000 pri vsakih 500rpm, in prideš do eneke številke kot pri prejšnjem 1.4T 135, zato sem takoj po nakupu tudi mislil da ima samo 140KM.
Sploh za na javne ceste, ko moraš plačevat še drago zavarovanje za stvar, ki jo redko vidiš, sploh zdaj pozimi (čeprav če si na ravnini ni problema potegnit do 7400 tudi pri -5°C, mogoče se nekje vmes mal vmeša ESP), večino časa se pa voziš kot bi imel 1.6 16V, oz. 1.8 ali 2.0 16V 140, saj je vse isto sranje.

Tudi zate, Kameleon, bi bil premalo, edino če imaš sedaj 1.2-1.6, potem verjetno je opazen preskok. Sam sem imel med 1.6 in tem še 1.4T, zato je bil preskok kvečjem na slabše. Oz. kjer je bil tisti slab (pod 2000 in nad 5000), je ta dober in obratno.

Drugače pa znam jamrat o Cliu 197 še za 2 forumski strani, čeprav tudi Angleži, ki imajo zelo veliko teh avtov, imajo enake probleme, tako da nisem samo jest tako izbirčen.

Konj pa sploh ni nujno da rabiš 200, recimo Punto GT 135 ali pa DS3 1.6 THP 155, oba letita, pa nimata neki veliko konj.

Kva bi ti jaz šele z mojo Citroen c4 1.6 hdi naredu na ovinkih.....
evil.gif


Kot so ti svetovali zgoraj zamenjaj avto in kupi xsaro 1.6 sej je isto hitra pa še bolj udobna pa še prišparal boš....
smirk-1.gif
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hm, sploh ne vem, kaj si naj mislim pri tem zapisu.
confused-1.gif

Vem pa, da če si eno Xsaro 1.6 samo komaj sledil, če sem prav razumel imaš RS-a 197, imaš drugje problem in ne v avtu.
evil.gif
Pa ti pojdi sedaj pri 0°C ali celo minusu po klancu dol čez gozd kjer je sploh nevarnost, da je cesta spolzka z več kot 60-80 čez ovinke. Poleti se že da tam max 90 skozi tiste najmanj zavite.
Nima tukaj moč sploh veze, ker bi jih praktično enako hitro odpeljal z mojim prvim avtom - P106 50KM.
Tudi podvozje ne tolk, kot vsi pravijo kako gre Cup podvozje (imam R27) kot po tračnicah, kaj meni to pomaga, če so pa gume vedno najšibkejši člen, sploh zdaj pozimi. V glavnem, več kot 5km/h hitreje kot z navadnim avtom ne upam v ovinke.
Naj bi pa ta avto blestel ravno v ovinkih, čim je treba prit iz ene hitrosti do druge, avto pogori.

Nimam problemov drugje, če si mislil voznika, ker nisem bedak da vozim po limitih po javnih regionalnih cestah, niti ne vem kdo to dela razen poleti kakih motoristov. Pač vsak ovinek speljem še tolk hitro da me ne stiska pri srcu, kaj jest vem, 60-80%?
Je pa avto počasen, verjemi mi, ker se čaka na povsem enakih mestih kot se je že s švohnejšimi atmosferci. Edino pri turbaku 1.4 135 je bilo opazit da se nekaj dogaja. Pogrešam ga niti ne, ker je bil tudi precej podhranjen in imel še dodatne probleme, ki izhajajo iz tega, da ima majhno prostornino, turbino ter avtomatski menjalnik.

Tisti klanec od Pametni, to jest speljem v 3.+4., nekje do 110km/h bi prišel do vrha, samo v 3. pa 120+. Seveda bi pa tudi v 5. lahko vzdrževal hitrost 90, v 6. pa ne verjamem, ker to imam probleme že na ravnem pod 110.
V takle klanec mi že dobro gre, v klance gor, enako kot že pri 1.0/1.2/1.6, dobiš še največ od avta. Pri atmosfercu vedno ostaja problem po ravnini prit v 2. prestavi od 30 do 100, to rabiš vsaj E36 M3 da gre zadovoljivo. Ne vem, v klanec gor imaš nekako boljši občutek da vleče, ta enak občutek je bil prisoten že pri 1.0 50KM, tako da nekih velikih razlik v vožnji med tem in 2.0 200KM niti ni, razen da gre slednji pač tolk hitreje. Ampak mesta kjer se je 1.0 zdel počasen in kjer se je zdel hiter pa ostajajo enaka.
Atmosferci so res preveč občutljivi na relief, in ta je po Gorenjski precej razgiban. Tisti, ki imajo 2.0 TDI, nimajo teh problemov.

Menjal bom sigurno za 1.6T, atmosferce pod 2.5l in turbake pod 1.6 naj kar imajo.
 
Nazadnje urejeno:

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:Kakšno leto nazaj, ko še ni vozil takšnih brutalnih zverin, kot je 1.4T 135cv je napravil nekaj dobrih analiz vožnje z 1.6 atmosfercem. Takrat sem mu predlagal diplomsko nalogo z naslovom "Teoretična analiza vožnje avtomobila s 85kW (105 KM)". Kolikor vem, je še ni napisal, čeprav ima praktično ves tekst že tule gor, samo zbrati ga je treba na kup.
evil.gif
Drugače še meni ni preveč berljivo, ko berem za nazaj.
Čeprav recimo če gledam zapise za 1.6 105 (to je drugače 77kW), sam ga ne bom več kupoval (če bi že kdaj padel tako nizko bi kupil 1.0/1.2, ali to ali pa 1.6/2.0T, kar je vmes je zame metanje denarja preč, in to so bili sedaj 3., 4. in 5. avto), vam je očitno vseeno kako gre, sploh kako gre Clio RS verjetno nobenega ne zanima, ker nikoli ne bo razmišljal o nakupu takega avta (in prav je tako, 13l porabe, gre pa še vedno nikamor), tako da so moji posti bolj sami sebi namen.
Na Avtomobilizem me pa esem že zdavnaj več ne trpi, ko začnem pisat take romane, in mi najraje kar takoj post pobriše. Tukaj pa sploh ne vem če je kak moderator, na Slo-Tech se čez čas vsaj tma zaklene, če se že ne brišejo posti.

https://www.alter.si/tabla/showflat.php?Cat=0&Number=2114181&page=0&vc=1#Post2114181
Eto, tukaj sem mislil da bo Clio RS kaj boljši, zdaj si ga celo lastim. Vse kar sem napisal za 1.6, velja tudi za tega, samo da je pač hitrejši, ampak to je važno samo med prehitevanjem, drugače pa bolje da te avto lima na sedež, to pa rabiš vsaj 300Nm.
Čeprav gledam na Slo-Tech, da sem že dve leti in pol nazaj zapisal po vrstnem redu: 1. DS3 155+chip, 2. Corsa GSi 150+chip, 3. Golf VI 1.4 TSI 160 (za te sem kasneje ugotovil da niso najbolj zanesljivi), 4. Clio III RS
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Potem pa ne piši, da je problem v avtu, če je problem v oprijemu.
Ni kaj, Focusa RS boš moral nabavit, pa bo dovolj.













Morda...
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.975
6.866
113
pri taščici
Ja, ampak zadnjo edicijo ki ima 4x4. Prejšnje mislim da ga nimajo.
Ker 200+ konjev oziroma 300+ nm na cesto spraviti preko dveh koles je na naših cestah marsikdaj problem.
No, to sedaj ugotavlja že sedaj, ko ugotavlja da je bil z 1.0 motorjem samo kakšnih 5kmh počasnejši od sedanjih jeter.
In ne kupuj 1.6T. kupi vsaj 2.0t ter obvezno 4x4. Pa privošči si kake dirkaške gume. Kot ugotavljass je vse odvisno od gum.
Mi bomo imeli pa kak evro na strani za ikebano.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
2.5 star verzija ma tolk dobr zvok, da sploh ni treba hitro vozit za nasmešek.

Zaviraš za naselje na 50 pa se ti smeji mimo radarja brez traum, tudi če vrsto narediš zadaj.
grin1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
...če gledam zapise za 1.6 105 (to je drugače 77kW)...

No, vidiš...še preračune iz kW v KM se bom naučil iz tvojih zapisov... Res...mislim, da s pomočjo tvoje pripravljenosti do deljenja znanja vsi postajamo boljši vozniki...
zmaga.gif