Pozdravljeni,
kupil sem Peugeot 3008 2,0 l2012 z 35.000km. Od sestre, ko vozi 50kmh v 6 prestavi, več kot pa 3000 obratov pa avto še ni videl...Po tednu dni, se prvič na AC proti obali peljem tam okrog 170kmh in mi po kakšni uri avto vrže v safe mode...turbina ni šla, več kot pa 130kmh pa avto ni šel... parkiram, prižgem in gasa dalje...Zadeva se je 3x ponovila v roku 30min
No, potem sem pa lepo pelo tam 120kmh dalje in se zadeva ni ponovila...Prav tako se ni ponovila ob vsakodnevni vožnji..
Na servisu ga priklopijo na računalo in mi mehanik reče, da so krive te lopatice..Da mi nasvet, da naj ga malo bolj vozim, mogoče se bo samo od sebe očistlo v nasprotnem primeru je treba pa turbino ven vzet...Zaj un je rekel, da lahko turbino ven vzamejo samo da morajo pri tem prej celo mašino ven vzet!?! A je to res??
Povedal je ceno 290€ za demontažo/montažo turbine, brez nadaljnih posegov(popravilo, čiščenje itd)...Cena se mi zdi visoka..
Danes mi je kolaga povedal, da je njegov prijatu imel enak problem in je zadevo brez demontaže turbine rešil z tem, da je z nekem spreju ali tekočino zadevo očistil pri prižganem avtomobilu...Kaj več pa ni znal povedat..Razen tega da je razlika pri zmogljivosti avta kot dan/noč...
Google najde to recimo
http://www.wynns.eu/product/turbo-cleaner/
pa en kup filmčkov na youtubo...
Zanima me če ima kdo izkušnje z tem?? Če dela zadeva, katero čistilo kupit??
Kolk je realna cena pri nepooblaščenem mehaniku, da ti turbino ven vzame očisti in nazaj zmontira??
Naj še omenim, da zdaj ko za nazaj pomislim, prvič ko sem se vsedel v ta avto, takrat ko ga je sestra kupla se mi je zdel full poskočen...No, zdaj pa ni več al pa sem se jaz privadil...čeprav sem kar prepričan da ni več tako poskočen...Sej gre še vredu, potegne itd...samo ni tiste občutne razlike ko pohodiš do konca...
lp
hvala za vsak nasvet...
kupil sem Peugeot 3008 2,0 l2012 z 35.000km. Od sestre, ko vozi 50kmh v 6 prestavi, več kot pa 3000 obratov pa avto še ni videl...Po tednu dni, se prvič na AC proti obali peljem tam okrog 170kmh in mi po kakšni uri avto vrže v safe mode...turbina ni šla, več kot pa 130kmh pa avto ni šel... parkiram, prižgem in gasa dalje...Zadeva se je 3x ponovila v roku 30min
Na servisu ga priklopijo na računalo in mi mehanik reče, da so krive te lopatice..Da mi nasvet, da naj ga malo bolj vozim, mogoče se bo samo od sebe očistlo v nasprotnem primeru je treba pa turbino ven vzet...Zaj un je rekel, da lahko turbino ven vzamejo samo da morajo pri tem prej celo mašino ven vzet!?! A je to res??
Povedal je ceno 290€ za demontažo/montažo turbine, brez nadaljnih posegov(popravilo, čiščenje itd)...Cena se mi zdi visoka..
Danes mi je kolaga povedal, da je njegov prijatu imel enak problem in je zadevo brez demontaže turbine rešil z tem, da je z nekem spreju ali tekočino zadevo očistil pri prižganem avtomobilu...Kaj več pa ni znal povedat..Razen tega da je razlika pri zmogljivosti avta kot dan/noč...
Google najde to recimo
http://www.wynns.eu/product/turbo-cleaner/
pa en kup filmčkov na youtubo...
Zanima me če ima kdo izkušnje z tem?? Če dela zadeva, katero čistilo kupit??
Kolk je realna cena pri nepooblaščenem mehaniku, da ti turbino ven vzame očisti in nazaj zmontira??
Naj še omenim, da zdaj ko za nazaj pomislim, prvič ko sem se vsedel v ta avto, takrat ko ga je sestra kupla se mi je zdel full poskočen...No, zdaj pa ni več al pa sem se jaz privadil...čeprav sem kar prepričan da ni več tako poskočen...Sej gre še vredu, potegne itd...samo ni tiste občutne razlike ko pohodiš do konca...
lp
hvala za vsak nasvet...