Ah, če nimaš občutka, ti vse crkne že brez čipanja, samo se mi zdi, da je pri tem težava v pretežki nogi in ne dovolj segretem "olju", kar dela veliko več ljudi, kot si lahko predstavljamo.
In smo spet OT... Čeprav je treba priznati, da o N/A motorjih in čipanju res ni kaj veliko za povedati. Koliko se splača si lahko vsak zase pogleda po ceniku. Za tistih 10 konjev več se raje odpelji za par dni na dopust. Nasploh se mi zdi škoda denarja za tako malo efekta (tudi za ostale konce, ki si jih namontiral na avto). Jaz bi raje menjala original motor za en 1.8T, seveda če bi se dalo dobiti eno razbitino za solidno ceno. Pa tudi izkušenj glede tega v Sloveniji ne manjka.
Je pa res, da večina ljudi, ki se spravi v modifikacije avta, se raje spravi na styling, kot na nek kvaliteten "tuning". Jaz raje vidim, da avto zgleda stock in da od njega vsaj nekaj je, kar pa mogoče v štartu zahteva malo večji vložek denarja, kot če podhranjen avto naknadno skupaj sestavljaš, samo se na koncu verjetno le približaš ceni enega močnejšega avta. Pridobivanje let in s tem tudi izkušenj v življenju pri nekaterih ljudeh pripelje do tega, da se včasih tudi sreča s pametjo in namesto dodatnega spojlerja, filtra ipd. pelje svojo drago/dragega ali pa samega sebe na kakšno večerjo ali dopust. Lahko pa tudi denar začneš dajat na stran in si kasneje kupiš kaj močnejšega in ker ponavadi z leti rataš tudi bolj "komot" - večjega in prostornejšega.