Čipanje bencinarja...

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
glede na to da nimaš turbine...ne bo nič- Kvečjemu lahk daš športni filter ter na ta račun dobiš kakega konjiča.

Na splošno pa se turbine splača čipat...pa ne zato da boš imel več konj (na rdečem polju) ali da bi dirkal ampak zgolj zato ker je 'vsakodnevna' vožnja mnogo boljša kot brez/pred čipanjem.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Športni filter bo prej odvzel kakega konjička, kot jih pa dodal.
rolleyes-1.gif


Je treba zrak kar dobro zrihtat da se pozna.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Itak obvezen je cel "sistem" zamenjat oz pol bol sam panelnega zamenjat. Ni +moči, je pa globji zvok..
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Sem že nekak po teh vseh komentarjih čipanje odpisal..........

Je pa v igri nov izpušni in sesalni kolektor...mislim da bo večji efekt.....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113

Na splošno pa se turbine splača čipat...pa ne zato da boš imel več konj (na rdečem polju) ali da bi dirkal ampak zgolj zato ker je 'vsakodnevna' vožnja mnogo boljša kot brez/pred čipanjem.

[/QUOTE]


In kako se to obnese na dolgi rok??? Lukna v batu? Al je avto še zmer za 200.000km???
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja še kaj.... čipa se vsaj morda okol 15% vseh dizlov, kar je veliko avtomobilov, kateri bi moral ribnit.

Majo proizvajalci dost velike tolerance v štartu, pa še na registracijo morajo gledat, da ne padejo v previsok razred.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Ja že sam če maš naprimer 1.6CRDi 90KM pa 1.6 CRDi 115KM kolk maš še tolerance če čipaš 115KM....da se konje navit...kje je pa pol še toleranca oz kolk jo še ostane???


Sj X tud čvakneš...na dolgi rok maš pa lukno v glavi...avto pa luknov batu!
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Pa sta 1.6 90 in115 tehničnio čisto enaka?? Če je ista litraža še ne pomeni da je motor enak.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Teorija o toleranci je veljala včasih, ko so delali dejansko motorje za 300.000 kilometrov. Danes, se pa proizvajalci trudijo zmanjševati stroške na vsakem koraku. In to se pozna na sami kvaliteti materijalov. Na koncu pride produkt(motor), ki je na sami meji med obstojem in samouničenjem! Tako se dela.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Pa sta 1.6 90 in115 tehničnio čisto enaka?? Če je ista litraža še ne pomeni da je motor enak.

Kako je pa s 1.9 TDIji - 100hp in 130hp (ki jih imajo stari passati)? A gre za isti motor ali ne?
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Pa sta 1.6 90 in115 tehničnio čisto enaka?? Če je ista litraža še ne pomeni da je motor enak.

Kako je pa s 1.9 TDIji - 100hp in 130hp (ki jih imajo stari passati)? A gre za isti motor ali ne?

Ja motor bi naj bil po defoltu enak.....so pa stvari, ki ti dajo dodatne konjčke.....recimo elektronika al pa kakšen drugačen pretok zraka...itd
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Za škodo octavijo vem ker se je neki frend 1x hotu pozanimat da bi 1.9tdi dau iz 90KM na 115 al pa 130......baje se za eno stopnjo še da..da pač ne crkne takoj čez 3 mesce..vse ostalo je vrtanje v bat.......ker je turbina druga.......materijal bata je drug.......če bi hotu u nulo predelat je pol še sklopka druga......tko da je to čipanje motorjev k da X požreš.....na dolgi rok bl tko tko!
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Za dizle tudi jaz ne vem, ampak kar se npr. 1.8T motorjev tiče, nisem opazila, da bi se kaj pritoževali. Po pravici povedano mi je žal, da nisem šla čipat že takoj ko sem ga kupila (115.000 km), ker se zadeva v mestni gneči 100x lepše pelje kot prej in dosti manj prestavljanja je. Če vidim, da je pred mano kolona, ki se počasi premika, dam v drugo in se avto pelje lepo sam.
smile-1.gif
Tudi izven mesta se zadeva zelo pozna. V glavnem se raje peljem v mestu bolj sproščeno in kje drugje bolj divje, pa tudi, če bo treba 10k km prej kaj zamenjati.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Ni tolk problem pr "ženski" nogi (don`t get me wrong! ) Problem je ko se sprau [censored] čipat avto iz nevem 115KM na 150KM pa ga pol tišči.....zdei če si normaln voznik pa da čišneš avto iz TDI 90KM na TDI 115KM bo avto lih tko naredu 10let pa nevem 200.000!

Če daš pa tak avto kakmu sonicku k bi ga pa že v osnovi čipu sam zato da bi bl leteu....pol maš pa lukno v batu
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
@sonick pa noben motor ni že po defoltu enak.......ker nismo več v časih ko je bla manj konjska različica samo zadušena varjanta močnejšga motorja!
Z več konji pridejo drugačni bati (oblika)....iz drugihmaterjalov.....večja turbina da ne trpi tolk....druge odmične
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sam si poln bullshita.

Full bi blo tehle čiptunerjev, če bi zadeve mele tako male tolerance.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Ah, če nimaš občutka, ti vse crkne že brez čipanja, samo se mi zdi, da je pri tem težava v pretežki nogi in ne dovolj segretem "olju", kar dela veliko več ljudi, kot si lahko predstavljamo.
smirk-1.gif


In smo spet OT... Čeprav je treba priznati, da o N/A motorjih in čipanju res ni kaj veliko za povedati. Koliko se splača si lahko vsak zase pogleda po ceniku. Za tistih 10 konjev več se raje odpelji za par dni na dopust. Nasploh se mi zdi škoda denarja za tako malo efekta (tudi za ostale konce, ki si jih namontiral na avto). Jaz bi raje menjala original motor za en 1.8T, seveda če bi se dalo dobiti eno razbitino za solidno ceno. Pa tudi izkušenj glede tega v Sloveniji ne manjka.
wink-1.gif

Je pa res, da večina ljudi, ki se spravi v modifikacije avta, se raje spravi na styling, kot na nek kvaliteten "tuning". Jaz raje vidim, da avto zgleda stock in da od njega vsaj nekaj je, kar pa mogoče v štartu zahteva malo večji vložek denarja, kot če podhranjen avto naknadno skupaj sestavljaš, samo se na koncu verjetno le približaš ceni enega močnejšega avta. Pridobivanje let in s tem tudi izkušenj v življenju pri nekaterih ljudeh pripelje do tega, da se včasih tudi sreča s pametjo in namesto dodatnega spojlerja, filtra ipd. pelje svojo drago/dragega ali pa samega sebe na kakšno večerjo ali dopust. Lahko pa tudi denar začneš dajat na stran in si kasneje kupiš kaj močnejšega in ker ponavadi z leti rataš tudi bolj "komot" - večjega in prostornejšega.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
@leprotto pazi ker te bo Malecky optožu da si pouhn bullshita
evil.gif


Pa še odgovor Malecky-iju.......bol se splača že v osnovi kupt močnejši motor kukr pa pol neki čipat pa se skos z drisko vozt naokol k nikol neveš al boš pršu z beybo na morje al neboš!
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.