Čipanje bencinarja , brez Turbo

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
...ne me takoj lincat ce se ne bom pravilno izrazil, samo ko sem jaz svojega 2.0t bencinca peljal cipat je mojster za zacetek oz. prvi korak skalibriral in nastavil na racunalniku parametre za nadmorsko visino in s tem gostoto zraka ki jo motor pricakuje (iz univerzalnih ne vem kolk do ne vem kolk) in je bilo na valerjih takoj 10KM vec, na predhodnih 175KM.
Potem pa je sele nalozil novo mapo in jo finetunal po prestavah. Tako da mozno se na atmosfercu, da s tem tudi kaj pri dobiti
redface-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.742
6.739
113
pri taščici
Samo ne potem s takim avtom na kak vrsic plezat. Zna biti pestro. Pri turbincah se kar da dobit od 10-20% pri NA pa precej tezje. Ajd pustimo bingo in podobne dihtinge.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ko boste vedli, kako deluje atmoferski bencinski 4 taktni motor vam bo vse jasno, kaj se da in kaj ne.

Do takrat pa....veselo "čipanje" atmosferca
smile-1.gif
)
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
hehe..to z vrsicem sem ga tudi jaz vprasal pa je rekel, da ni neke panike. Motor pac ne bo laufal optimalno crknil pa glih ne bo :D

kot sem rekel, na mojem turbincu je samo s to kalibracijo pridobil 10KM in me je to zelo presenetilo, potem je sele prilagajal ostale parametre do koncne cifre, ki je bila cca 20% na KM in cca 30% na Nm...sem pa sel v "light" verzijo, zaradi potencialne montaze avtoplina.

Ce ta nastavitev "nadmorske" na atmosfercih funkcionira pa ne vem, sklepam pa da se dolocene minimalne prilagoditve s tem da dobiti...ce je pa to smiselno pa je spet stvar posameznika ter njegove zelje po tistem nekaj "ekstra", ce je za to pripravljen seveda placat.

Sam bi rekel da je na atmosfercu vse skupaj bolj placebo efekt, sploh pri nizjih kubikazah.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Kot sem že povedal na NA bencincu je max tam nekje do 7% prirastka (odvisno kako je že dodelan motor in elektronika iz tovarne)
Realno pa vem iz primera par avtov da je ta procent bolj pod 5%, za kaj več je treba prilagodit sesalni in izpušni trakt.

Turbaši so čisto drugo področje in jih ne mešat zraven.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Kakšne so pa kaj posledice pri vzdržljivosti materiala? Najbrš so posamezni sklopi v vozilu bolj obremenjeni. Se servisi delajo na krajše intervale ali ne?
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Zdele gledam na SKN strani chip tuning za E46 330i. Splošno znano je, da se z čipanjem NA motorja ne pridobi veliko, ampak tukaj s čipanjem navajajo prirastek iz 231hp in 300Nm na 259hp in 346Nm, kar se mi zdi direkt neverjetno. Kaj mislite o tem konkretnem primeru?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.742
6.739
113
pri taščici
Najbolje da se obrnes na moda v avtomobilizmu. Baje ima neke veze pri skn!?
Jaz bi jim rekel, da placam cip in valarje (prej in potem), ce dobijo te podatke(ajd kak konj...). Ce konjev ne bo, je strosek njihov.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik matix pravi:
Zdele gledam na SKN strani chip tuning za E46 330i. Splošno znano je, da se z čipanjem NA motorja ne pridobi veliko, ampak tukaj s čipanjem navajajo prirastek iz 231hp in 300Nm na 259hp in 346Nm, kar se mi zdi direkt neverjetno. Kaj mislite o tem konkretnem primeru?

Lol, pri cliotu 1.2 16v bi oni dobili dodatnih 14 konjev, kar je 20%
hysterical-1.gif


Sploh pa zgledajo strokovnjaki za vsa vozila po vrsti. Mogoče vgrajujejo celo surbo ali kak podoben tehnološki čudež.