Čipanje bencinarja , brez Turbo

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Kaj takega bi kupil, sipal kurilca, pa bi bil mir, ni varjante da ne prišparaš vsaj 500e.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4573241&show=1

Pa tega dejansko lahko čipaš
smile-1.gif

Nisem pristaš dizlov,že zato ker ne delam veliko kilometrov. Sploh pa nebi tankal kurilca in stem utajal davek in si nabral morebitno sranje.

@Cizy Vem, kaj si napisal. Avto se lepo vozi, poraba je zmerna (količina PS in tehnologija motorja), pa me vseeno zanimajo tut te stvari. Če nimaš kaj za napisat s prve roke glede čipanja bencinarjev , lahko prosim zaključiš tu.
wink-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik badguy777 pravi:
Ker pa elektronika iz leta v leto izjemno napreduje (100 eur vreden čip danes, bodo čez 2 leti izdelali za 30 eur), pa tudi cene po par letih precej padejo.

Poglej, najprej moraš razčistiti osnovne pojme pri chiptuningu. Cena chiptuninga ni bila nikoli odvisna od cene fizičnih čipov, saj se slednjih ne menja (oz. v zelo redkih primerih), spreminja se le njihovo vsebino. Tvoj avto ima Boschev računalnik ME7.5 s flash čipom 29F800BB (pišem iz glave, vendar drži 99%). Cena praznega čipa je max. 5€ (zgolj kot primer, pri chiptuningu se ga seveda ne menja, ker ni potrebe). Skratka, plačaš zgolj in samo znanje ter orodje tunerja.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Sej sta dva uporabnika napisala, da je opazno izboljšanje navora v višjih obratih

Le kako sta to ugotovila?????? Čevelj meter? Je avto kdo od zadaj držal, pa je potem po odtisih nohtov na spojlerjih vedel, da je 0,001% nekaj drugače, pa je potem temu rekel "navor", ker je to že nekje slišal v povezavi z avtomobili?

Oni model, ki zgoraj piše, da mu avto "po predelavi" vleče 800 obratov kasneje, se je mirno zahebal, ker to ni napredek, ampak nazadovanje in pohebek motorja.

Navor potrebuješ za vožnjo v nizkih obratih in ta ti pomaga motor zvlečt v obrate, ko potem prevlada moč. Grafi to lepo kažejo.

Je pa videt, da si si zapičil v glavo to nardit, pa pač vrži denar stran. Potem se oglasi, pa poročaj, kako je "opazno povečanje navora v višjih obratih"...

Pusti stara jajca pri miru, naj mirno služijo še tistih par let. Vsak si želi neke spremembe, pa obesi rumeno namest zelene smrekce, efekt bo isti.

Over&out
JoeJoe
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Če ne verjameš, si lahko ogledaš graf po mapiranju:

vtm-dyno-b.jpg

(‎267,3Nm@4500rpm in 207,5HP@6700rpm)

Po tovarniških podatkih naj bi avto imel 170KM pri 5500 rpm ter 245 Nm pri 3950rpm.
Torej sem s čipanjem atmosferskega motorja pridobil dobrih 37KM in 22Nm navora.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.742
6.739
113
pri taščici
In zakaj ga nisi pred cipiranjem postavil na valje? Samo tako bi videl pravo razliko. Pusti "tovarniske" podatke. Najbrz ti je vec pozrl kot tovarna navaja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.742
6.739
113
pri taščici
Badguy777. Pozabi na cipiranje.Meritve sem izvajal s stoparico pred in po cipanju(ne tista varianta z nohti). Razlika je! Sicer ima sam cipanga TD, sam bencinarja ne bi nikdar. Z 1.8 mootrjem pa kolega pred 10 leti ni bil zadovoljen, pa je kupil novega.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Kot je že Hanzi napisal: Ta graf ne pomeni ničesar! Manjka najmanj graf nečipanega motorja v zelo podobnih pogojih (povsem enake nastavitve na dinamometru in enaka temperatura). To je isto, kot če bi sam nekaj narisal, sploh ker je lahko program v dinanometru nastavljen na sto različnih načinov. Vprašanje je že, če je to meritev na kolesu, ali že preračunana moč motorja na vztrajniku? Ti preračuni so... ah... no ja, dejmo sam rečt, da je isto, kot če bi graf sam narisal z barvicami na papir
smile-1.gif
Zmisliš si lahko karkoli.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Grafa od prej na žalost nimam.
Razlika pa vsekakor mislim da je, ker v praksi gre popolnoma enako kot 328Ci in 330Cd.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Mene pa zadeva zanima čisto resno. Torej pri bajti je Polo 1.4 atmosferc (letnik 2010), ki ima 63kW oziroma 85KM pri 5000 rpm in 132 Nm navora pri 3800 rpm. Mašina je pač kakrkšna je, pustimo zdaj ozadje izbire, ampak za to kar se uporablja večino časa, je moči čisto zadosti. Vseeno pa bi sem pa tja kakšen konjiček več prišel prav, npr. ko je treba pospešit na AC v kakšen klanc.

Ker gre za atomsefrko polnjen motor, si predstavljam, da se kaj dosti s samim chip tuningom ne da narest. Na moje presenečenje, pa sem na nemški SKN strani nekaj našel:
polot.png

Torej ponujajo optimizacijo motorne elektronike in s tem povečanje moči za 12KM (15%) in navora za 12Nm (9%), kar se mi zdi dosti za atmosferski motor. Je to možno? Kakšni so vplivi na mašino? Dela to kdo pri nas?
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Kot že 100x povedano NA motor ni ravno primeren za čipanje, je premalo efekta (seveda obstaja kaka izjema, sploh če je tovarniška nastavitev preveč racionalna)
Sem pa že večkrat slišal od tunerjev da je realnost tam do 7% max!
Za alfin 3.0 v6 24v lahko povem da ta cifra kar drži, jih je kar nekaj čipanih in tam do 15KM prirastka na 220KM je maximum.
Torej na majhnih mlinčkih kaj več kot 5KM ni za pričakovati (mislim da se ne splača)
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Itak, ker bo večji efekt z praznim tankom in odstranjeno rezervno opremo
grin1.gif
pri taki mali gajbi-

So pa vedno izjeme, ker je lahko določen motor umetno zadušen. Ponavadi na sesalnem delu tako da treba čim več info dobit. Lep primer je recimo 95 1.4 Civic. Samo ena dihtunga za 4€ naredi preskosk z 75 na 86ps.

Če nekdo to oglašuje naj naredi meritev prej in po posegu in če ni učinka naj vrne denar. Simpl.
 

dominic

Pripravnik
18. okt 2009
191
0
16
42
za taksen denar ki ga das ven, se ne splaca za teh par km...ki jih pridobis, kot je ze alan reko, odvisno od velikosti masine...ter cuprar, koliko je dolocen tip motorja zaprt...

na tuning je drag, sem ga dal skozi...sicer pridobil cca. 50ps, vendar vlozo precej denarja...v osnovi se ne splaca

je pa tako, da je skoraj vsaka masina individuala in se razlikuje od druge...res da so isti deli pa vse, vendar lahko konji med sabo prekleto nihajo...vzrok, pretok zraka, vlaznost, temperatura, malce razlike na vzigu, itd, itd...

lp, dominic...
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Eno vprašanje... koliko se procentualno lahko največ pridobi na moči vozila, če ga samo računalniško obdelaš?
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Zelo odvisno od samega motorja in seveda od tega, ki bo delal na avtu poseg.
Lahko pridobiš samo nekaj na navoru, lahko pa tudi več kot 10% na moči.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
TCE je turbo motor tako da tukaj se da mogoče kaj več stisniti. Vprašanje samo koliko je že kaj razvit tuning za te nove motorje.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Jaz vem samo za enega čipanega Twinga 1.2TCE.
Avto je šel kar lepo, malenkost slabše kot Twingo RS, tako da razlika je opazna.