Chevrolet Volt 2 / Ampera 2

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Sploh ni kriva cenovna politika ne? daj mi EV za 10k, toliko kot je vreden napram ICE, pa takoj nabavim
smile-1.gif
Seveda da ni prikolica na 4 kolah.

Ne pa da imaš ampero za 35k, za to že dobiš tak orenk avto, da glava boli, pa je avto...ne opel. Da tesle ne omenim...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ti bereš, kaj jaz napišem?

Mimogrede, zraven še napiši, kateri primerljiv ICE avto dobiš za 10kEUR. To je po moči, porabi in opremi.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Nekje toliko, kot so sedaj cene rabljenih amper, bi bila realna cena za novega. Torej 18-20k. Za 10k pa sploh ni EV vozil, tista kitajska jajca niti ne sodijo v temo o vozilih, ampak bolj o mopedih s streho.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kaj darjan želi je brezveze razpravljati, trenutne cene so postavljene tako, da prodajo vse kar proizvedejo, koga briga če si tega ubogi darjan ne more privoščiti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Samo razlog sem nakazal, zakaj prodaja v EU ni na nivoju, in da ni krivo to, kot je nekdo napisal, da ima raje EU "smrdeče dizle".

Mogoče se bo, pri nas, to spremenilo takrat, ko bodo EVji postali "statusni simobil", takrat bo pa slovenec navalil na EV, da bo le boljši od soseda.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
EV se kupuje tam kjer je potrošnik "močan" (statusni simbol) in ne tam kjer je gorivo drago in elektrika poceni. Gre za alternativni pogon dajte si dopovedat da to ni in nikoli ne bo "zastonj" vožnja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Saj nihče ne pričakuje tega, itak bi šle dajatve štroma gor, če bi prišlo do tega...

Ampak pač...trg kaže na realno stanje, če bi bili EVji zanimivi za rajo in predvsem dostopni (finančno) bi pač bile prodajne številke veliko višje. Še vedno sem mnenja, da je to kriva politika cen in ne nepraktičnost, cene so pač enostavno previsoke, da bi raja zagrabila masovno v nakupe.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
citat:"EV se kupuje tam kjer je potrošnik "močan" (statusni simbol) in ne tam kjer je gorivo drago in elektrika poceni. Gre za alternativni pogon dajte si dopovedat da to ni in nikoli ne bo "zastonj" vožnja. "
Močno dvomim, da avtomobilski proizvajalci dolgoročno pri razvoju in izdelavi EV ciljajo na t.i. geekovski statusni simbol ali osveščenost. Niti pri Tesli ne skrivajo željo po masovni proizvodnji in prodaji za širše ljudske množice.
Bo treba kar priznati darjanu, da je v njegovih trditvah o cenah EV kar nekaj resnice.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Seveda, ampak, da cene padejo na nivo ICE avtomobilov, je potreben čas. Nissan Leaf je ob splavitvi stal 38.000+ EUR. Zdaj ga dobiš polno opremljenega za 32kEUR.

Isto se dogaja z Volt-om.
 
Nazadnje urejeno:

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Se strinjam.
Čimprej, tem bolje.
Mogoče bo k padcu pripomogel razvoj baterije iz linka, ki sem ga prilepil v temi o baterijah coklah....

BTW: kolko pri nas košta novi volt in kakšen ima doseg?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Za enkrat ni znano, če se bo sploh prodajal v Evropi. Škoda.

Obstoječi Volt ima po EPA električnega dosega 37 milj, novi naj bi ga imel 50 milj.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Za začetek bi morala naša država narediti...

- podražiti diesel
- poceniti bencin
- stare kripe bolj obdavčiti
- subvencije dati v obtok vsaj 15 januarja vsako leto
- pojačati gradnjo polnilnih postaj

- kontrola tovornega prometa (vsaj tako kot to delajo avstrijci)
.
.
.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Za začetek bi morala naša država narediti...

- podražiti diesel
- poceniti bencin
- stare kripe bolj obdavčiti
- znižati DDV iz zdajšnjih 22% na nižjo davčno stopnjo (mislim, da je 9.5%). Nič birokracije, nič rokov, nič rezervacij.
- pojačati gradnjo polnilnih postaj

- kontrola tovornega prometa (vsaj tako kot to delajo avstrijci)
.
.
.

Fixed
wink-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Nekaj zelo podrobnih detajlov novega pogonskega sklopa:
http://www.greencarcongress.com/2015/04/20150423-voltec.html

- 164 kg > 119 kg
- Dodatna "prestava" v hibridnem načinu
- Manjša in manj zmogljiva el. motorja
- Pri motorju podobni triki kot jih uporablja Toyota (cooled EGR, višja kompresija s triki zakasnitve odpiranja in zapiranja ventilov) ampak niso šli v take ekstreme da bi preveč znižali navor.
- 20% večji doseg
- 11% nižja poraba goriva v hibridnem načinu
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
2016 Chevy Volt will start at $33,995

Citat:
One of the biggest mysteries regarding the 2016 Chevy Volt has been revealed. Chevy announced today that the next-gen plug-in hybrid will have an MSRP of $33,995, which includes GM's $825 destination fee. That's a few hundred dollars less than the current Volt, which has an MSRP of $34,170.

The second-gen Volt is about more than a price cut, though. The car has an increased all-electric range (50 miles vs. 38 in the current model) and better fuel economy. Once the battery power runs out – which it doesn't do, in most situations, since 90 percent of all trips are electric-only – the no-longer-premium-only gas engine offers 41 miles per gallon, up from 37 mpg.

We know most buyers are price-conscious, and with the still-available federal tax incentive of up to $7,500, the new Volt can be had for $26,495. That should put a spring back into sluggish Volt sales, which are down 46 percent year-over-year so far in 2015. Through the end of April, GM has sold a cumulative 76,136 first-gen Volts since introducing the car in 2010.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Darjan v redu razmišlja...jaz pravim tako...ko/če bo kdaj razlika v ceni med primerljivo velikim fosilarjem in električarjem ob nespremenjenih cenah goriv nekje 5000 evrov, je pričakovati masovno kupovanje štromarjev.