Chevrolet Bolt / Ampera-e

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Zato pa sem predlagal, da se zadevo preda tržnemu, naj malo raziščejo če je vse sploh OK.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.314
4.129
113
Pa te hitre polnilnice so od SODO. Kaj drugi ponudniki ne morejo prodajati elektrike tukaj?
 

Petrol

Petrol d.d.
31. avg 2011
109
22
18
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Lep pozdrav!

Hvala za odgovor.

Vsekakor se strinjam, da je polnjenje potrebno začeto zaračunavati, ampak ne pavšalno - na priklop.
Vam bom povedal, zakaj to ni dobro.

Recimo, da polnilna postaja dela normalno in tudi komunikacija deluje normalno, ne da bi se zgodilo, da bi po eni minuti, zaradi napake v komunikaciji, prekinilo polnjenje in bi uporabnik za vsak ponoven priklop moral plačati pavšal 2.5 EUR. To se lahko hitro zgodi. Poglejte primer vaše hitre polnilne postaje na Barju, ki v specifičnih pogojih ni hotela polniti in je vrnila napako. Napaka je bila javljena in po mojih informacijah je polnilna postaja na Barju že popravljena.

Ampak, recimo, da je vse ok. Zaračunavanje pavšalno - po prklopu bo povzročilo to, da bo vsak uporabnik, ki bo začel polnjenje, hotel iz tega polnjenja potegniti maksimalno, kar se da, tudi polnjenje do 100%, kjer je polnjenje od 90%-100% že tako počasno, kot če bi polnil na navadni polnilni postaji - torej izredno počasno za hitro polnilno postajo. To sem imel priložnost videti iz prve roke na polnilni postaji pri Kristalni palači, kjer je voznica Citroena C-Zero polnila do 100%. Kolega, ki je čakal, da on začne polniti, je čakal pol ure, da se ji je C-Zero napolnil iz 90%-100% baterije, torej pol ure za zadnjih 10% in je šele potem lahko priklopil svojo, skoraj prazno Kio Soul EV.

Pavšalno razačunavanje - na priklop - ne bo vzpodbujalo tega, da čim hitreje avto napolniš, plačaš po priklopljenih minutah in ga umakneš za naslednjega uporabnika, ampak bo vsak hotel za tistega 2.5 EUR potegniti kar se le da, kar pomeni, da bodo avto polnili, kar se da dolgo, s tem pa preprečili polnjenje morebitnemu naslednjemu uporabniku.

Tukaj se ne gre za ceno storitve, ampak za (ne)uporabnost načina zaračunavanja, kot ste si ga zamislili.

Enako razmišlja tudi Društvo za Električna Vozila Slovenije: http://www.devs.si/devs/october-15th-2015

Spoštovani,

pri trenutnem sistemu mora uporabnik na polnilnici porabiti vsaj 1 kW električne energije, da se mu zaračuna znesek polnjena. Naj poudarim še, da smo v prehodni fazi in za prihodnje načrtujemo spremenjen način obračunavanja.

Pri tem bi še opozorili, da ne gre enačiti obnašanja uporabnikov med polnenjem na Petrolovih postajah, kjer se zneski zaračunavajo in polnenjem pred Kristalno palačo, kjer je le-to brezplačno.

Hvala vam za konstruktivno kritiko!
V primeru dodatnih vprašanj, se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu .

Lep pozdrav,

Klemen Geršak
Trženje, Spletno komuniciranja
Petrol d.d., Ljubljana
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Petrol pravi:
Pri tem bi še opozorili, da ne gre enačiti obnašanja uporabnikov med polnenjem na Petrolovih postajah, kjer se zneski zaračunavajo in polnenjem pred Kristalno palačo, kjer je le-to brezplačno.

Moje mnenje je, da bi tudi polnjenje pred Kristalno palačo morali zaračunavati (na tak ali drugačen način), ker se zgodi, da nekdo tam prikopi avto na hitro polnjenje in gre po opravkih po BTC-ju.
In med tem, ko je avto že zdavnaj napolnjen, je še vedno priključen na polnilno postajo, drugi pa ne morejo polniti. Npr. e-Gof celo zaklene CCS priključen na avto dokler ga lastnik ročno ne odklene, to pomeni, da nihče drug s CCS priključkom ne polniti do trenutka, ko se lastnik takega vozila ne vrne do polnilne postaje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
http://www.siol.net/avtomoto/zanimivosti/reportaze/2016/01/intervju_borut_gazvoda_opel.aspx

"Tak avtomobil je zagotovo tudi v naših prodajnih načrtih, a za zdaj je o njih prezgodaj govoriti. "

hm...
17758-icon_confused.gif
 

Petrol

Petrol d.d.
31. avg 2011
109
22
18
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Moje mnenje je, da bi tudi polnjenje pred Kristalno palačo morali zaračunavati (na tak ali drugačen način), ker se zgodi, da nekdo tam prikopi avto na hitro polnjenje in gre po opravkih po BTC-ju.
In med tem, ko je avto že zdavnaj napolnjen, je še vedno priključen na polnilno postajo, drugi pa ne morejo polniti. Npr. e-Gof celo zaklene CCS priključen na avto dokler ga lastnik ročno ne odklene, to pomeni, da nihče drug s CCS priključkom ne polniti do trenutka, ko se lastnik takega vozila ne vrne do polnilne postaje.

Spoštovani,

tudi na Petrolu že dalj časa razmišljamo o primernem sistemu zaračunavanja polnjenja električnih vozil. Kristalna palača, kot ena najbolj frekventnih lokacij, bo seveda imela temu primeren način zaračunavanja. Vsem uporabnikom električnih vozil želimo omogočiti čim boljšo uporabniško izkušnjo. To pomeni, da bomo polnenje zaračunavali na minuto polnenja oziroma podoben sistem, ki uporabnika motivira, da ob primernem času zapusti polnilno mesto. Kdaj to bo, kolegi še ne morejo oceniti.

V primeru dodatnih vprašanj, se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu .

Lep pozdrav,

Klemen Geršak
Trženje, Spletno komuniciranja
Petrol d.d., Ljubljana
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp, vsaj za enkrat je znana ta informacija, pa še ta je prišla po stranski poti omenjenega linka osebe, ki se je udeležila autoshowa v Washingtonu, ker do sedaj tega GM ni nihče od novinarjev vprašal.

Če pogledaš po tem linku, ki sem ga dal in si ga tudi citiral in prebereš celotno temo na tem gm-volt forumu, boš videl, da imamo vneto debato glede tega, še posebej moderatorji foruma na polno branijo GM.

Podpiram GM, Bolt se mi zdi super avto, vsi veste, kako sem navdušen nad njim od prvih spy fotk, ampak tole s toplotno črpalko, če bo takole ostalo, je pa fail.

Vozil sem Kio SOUL EV, ki ima toplotno črpalko in zajem odvečne toplote z elektro motorja in inverterja in to toploto spelje v kabino, tako da 'čutim' razliko med tehnologijama, ker ima Ampera še navaden grelec za ogrevanje in ta razlika je občutna.
Zdaj, pri Amperi to ni problem, ker imaš vedno bencinski motor, ki ti lahko priskrbi toploto v kabino, ampak pri pure EV, kjer manjko toplotne črpalke lahko pomeni, da pozimi ne boš prišel do doma...
Kot sem rekel, razlika v porabi električne energije je občutna.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Po pravici, bi raje videl ~100km po ceni 10.000€, kot pa 200+milj za 40k
wink-1.gif


bolt je za moje pojme nekje na nivoju nove Merive, kao "suv" oz MVP avto...in merive je na voljo za pol cene
wink-1.gif