Cestninske hišice vseeno grejo

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Sicer pa Dars je res mečkal, zdaj se nekaj izmotava. Ampak kar na horuk vseeno ne gre, tukaj zgleda, da bo kar minister sam projektiral in štemal. Ne vem pa, kdo bo potem odgovoren, če bo koga odneslo v planke ali pa pod šlepar, ker za 20.000 EUR ne bo narejeno tako, kot bi moralo biti.

Upravitelj ceste, seveda.
Minister je DARS, katerega lastnik je država, pač nekaj naročil. In to morajo izpolnit, brez debate. Če bi manj pisali PR sporočila pa več delali, bi bilo lahjko že narejeno. Razpis se da pripravit v 1 dnevu. Če ge ne moreš, si nesposoben (vodstvo namreč).
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
No ja, razpisa se pač ne da v enem dnevu narest, to ni tender za pasjo uto, res pa je, da je še bolj sitno, če ga moraš prilagodit tako, da zmaga pravi.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Hec je, ko "pravih" ni več.
wink-1.gif
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ja pa ti veš kako smrtno nevarni so tovornjaki, ki se bodo morali ustavljat še vedno tam
tongue-1.gif
Zanimivo, da potem ni zmanjšana omejitev pri vsakem izvozu...

Am, a ni na vsakem izvozu z AC tabla 40???? Al si hotel kaj drugega povedat?

LP
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Podobno kot je zoki nategnil ljubljancane z mesarskim mostom za pesce preko ljubljanice, ki je na koncu stal skoraj toliko kot viadukt in tunel AC cez peracico. Oba kraka (!!).
Ma nemoj.
hysterical-1.gif


Če boš ceni mesarskega dodal še eno nulo, potem bo precej bolj pravilna primerjava.

Mesarski most je stal 89.000 EUR/m, viadukt Predel 18.000 EUR/m, viadukt Črni kal 30.000 EUR/m - govorim o dolžinskih metrih, Črni Kal je širok skoraj toliko, kot je Mesarski most dolg.

@keber: kaj pa cena viadukta Peračica s tunelom na tekoči meter?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:Štos je edino v tem, da hoče DARS stisnit državo za puste novce.
Problem je, da je DARS družba, ki je sama sebi namen in nima konkurence. Pač slabost, če je vse državno in monopolno. Zakaj pa nimamo samo enega upravljalca in prodajalca mobilnega omrežja?
Sedaj so v teku redna vzdrževalna dela. Letos so začeli zelo zgodaj, ker je bilo verjetno potrebno pod prejšnjo vlado posle oddati. Ne mislim, da bi bilo pod to kaj bolje, bolj mi ne gre v račun, da DARS nima sam kapacitet, da opravi 2/3 vzdrževalnih del. On je ja edini, ki se mu to lahko splača za najnižji denar. Vsi ostali izvajalci morajo imeti kapacitete, ne vedo pa, če bo razpis, kdo ga bo dobil, z razpisom so stroški itd. DARS bi lahko imel kapacitete polne celo delovno sezono. Tega verjetno drugi gradbinci ne morejo doseči. Enako je bilo z gradnjo.
Seveda ne dvomim v to, da če bi avtoceste v resnici gradil in popravljal DARS sam, bi bilo na koncu vse skupaj še dražje, čeprav bi moralo biti vsaj nekaj 10% ceneje
bonk.gif
.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Podobno kot je zoki nategnil ljubljancane z mesarskim mostom za pesce preko ljubljanice, ki je na koncu stal skoraj toliko kot viadukt in tunel AC cez peracico. Oba kraka (!!).
Ma nemoj.
hysterical-1.gif


Če boš ceni mesarskega dodal še eno nulo, potem bo precej bolj pravilna primerjava.

Mesarski most je stal 89.000 EUR/m, viadukt Predel 18.000 EUR/m, viadukt Črni kal 30.000 EUR/m - govorim o dolžinskih metrih, Črni Kal je širok skoraj toliko, kot je Mesarski most dolg.

@keber: kaj pa cena viadukta Peračica s tunelom na tekoči meter?

Tebi in somišljenikom očitno nikoli ne bodo jasne gradnje. Gradnja ni tema za ekonomiste, če še ne veš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
No ja, razpisa se pač ne da v enem dnevu narest, to ni tender za pasjo uto, res pa je, da je še bolj sitno, če ga moraš prilagodit tako, da zmaga pravi.

Zakaj že ne?
Učinkovito organizran team, 24 ur, ...
Seveda se da. Ampak pač ali nočejo ali so pa nesposobni.
Itak pa ni treba, so imeli dovolj časa. Naročili so jim marca. Par dni za razpis, 30 dni roka, 2 dni za izbiro ... OK, lahko se kdo pritoži, ampak kljukci tudi razpisa še niso ven dali. Po 2 mesecih. Ne me j..., navadna nesposobna, požrešna banda so.
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Podobno kot je zoki nategnil ljubljancane z mesarskim mostom za pesce preko ljubljanice, ki je na koncu stal skoraj toliko kot viadukt in tunel AC cez peracico. Oba kraka (!!).
Ma nemoj.
hysterical-1.gif


Če boš ceni mesarskega dodal še eno nulo, potem bo precej bolj pravilna primerjava.

Mesarski most je stal 89.000 EUR/m, viadukt Predel 18.000 EUR/m, viadukt Črni kal 30.000 EUR/m - govorim o dolžinskih metrih, Črni Kal je širok skoraj toliko, kot je Mesarski most dolg.

@keber: kaj pa cena viadukta Peračica s tunelom na tekoči meter?

Tebi in somišljenikom očitno nikoli ne bodo jasne gradnje. Gradnja ni tema za ekonomiste, če še ne veš.

Tudi slučajno nisem ekonomist in dobro vem, koliko stane kg varjene jeklene konstrukcije. In teh 226 ton je krepko preplačanih
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Na AC mimo izvozov ni nič zmanjšana omejitev.
Kako da ne, marsikje je omejena na 100.

V Sloveniji? Se ne morem spomnit niti enega (razen v okolici Lj) ...
Domžale. Pa bolje da je, ker tam so norci glede vključevanja na AC...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Dvomim, da je ravno leto 2012 pravo za proizvajanje stroškov z odstranitvijo cestninskih hišic. Za letos bi bilo dovolj, da bi enega uradnika poslali v Avstrijo in bi si tam pogledal, koliko imajo oni omejitev na avtocesti ob delih, če sta denimo pasa široka 2,5 in 2,0 metra. Potem bi na konferenci v Sloveniji to poskušal aplicirati v Sloveniji z novimi omejitvami pri neporušenih cestninskih postajah. Efekt bi bil enak podiranju hišic. Dalo bi se pa to narediti za cca 50.000 € s konferenco vred, da ne bomo porabili samo 1000€ kolikor je zato v resnici potrebno.
Naložbe na cestni infrastrukturi letos bi morali usmeriti v povečanje profita iz tega prodajnega artikla v lasti države. Sistem cestninjenja, ki ne izvzema obvoznih cest vsaj za tovorni promet.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Dvomim, da je ravno leto 2012 pravo za proizvajanje stroškov z odstranitvijo cestninskih hišic. Za letos bi bilo dovolj, da bi enega uradnika poslali v Avstrijo in bi si tam pogledal, koliko imajo oni omejitev na avtocesti ob delih, če sta denimo pasa široka 2,5 in 2,0 metra.
60 km/h:
A-A2-02.jpg


@"strokovnjake" za mostogradnjo:
Ja, obvezno je treba enačit relativno enostaven betonski viadukt sredi ničesar ter precej kompliciran jeklen most v strogem centru mesta s svojevrstno arhitekturo, steklom, dvigali, kipi, sanitarijami in pomoli za ladjice. Ne rečem, da bi lahko bil most cenejši, ampak tudi Peračica bi lahko bila potem cenejša. Pa pivo na Prešercu bi lahko stalo tudi samo 50 centov, a ne? Samo Kitajce dajmo pripeljati sem. Ti lahko potem še zamenjajo vse naše predrage gostince pa trgovce, verjetno pa znajo še marsikaj drugega ...

Meter predora Ljubno? Kakih 35.000 €, ne bom pa trdil, najbrž z vsem skupaj niha za kakih 10 jurjev gor ali dol.