Samo pri tej količini "strank" je verjetno logično, da jim po telefonu sistem deluje slabše. Zakaj pa nista preko aplikacije vsega uredila oz. maila pa ne bi rabil čakat tako dolgo.To očitno v LJ? Ker v MB (da nadaljujem) kličeva zjutraj za "prijavo/termin", kot mi je naročila teta v petek. Ob 7:25 končno začne laufat ona "ste XY v čakalni vrsti" in potem po 10 minutah dvigne ena in spet nima pojma, ko ji še drugič razložim in prosim, da mi da tisto eno in edino od 10, ki tam dvigujejo telefone, in ima edina neke pristojnosti, jo le dobim in mi mrtvo hladno reče, da se me spomni in da danes pa ni cepljenj v MB in da bomo pač enkrat po SMS dobili obvestilo kdaj bo cepljena. Ja pi..a koji ku.ac sem potem moral danes zjutraj klicat?
Jaz iz moje izkušnje lahko rečem, da so izvedli vse profesionalno in hitro. Razen tistih nekaj minut negotovosti, ko nas je kakih 50 čakalo pred UŠC in nismo takoj vedeli kakšen je sistem je vse potekalo hitro in strokovno.