Tudi če sam delaš servis se je "konkretno" podražalo, seveda moraš gledat v procentu ne v drobižu. Precej robe niti ni na zalogi, tako da si primoran vzet dražje ali pa slabše za višjo ceno. Če bi bil ravno picajzlast sedaj ne morem več pri servisu avta popit 6packa, mi še zmanjka in se moram še cel teden potem odpovedovat kavici.
Da gremo v številke. Cene materiala glede na lani pri istem ponudniku, recimo oljni fiter je šel iz 5.2 na 6.6 (25% gor), kabinski filter iz 13.4 na 17.8 (30% gor), olje 4l iz 28EUR na 35EUR (25% gor). Skupno torej na osnovni servis 12.8EUR več kar je pol platoja pira. Če bi še grel delavnico z 1x dražjo nafto, fural kompresorje z 3x dražjo elektriko in moral zaposlenim plačat 15% višjo (minimalno) plačo bi rekel da je normalno da pride enakovreden servis trenutno VSAJ 30% dražje kot lani.
Da gremo v številke. Cene materiala glede na lani pri istem ponudniku, recimo oljni fiter je šel iz 5.2 na 6.6 (25% gor), kabinski filter iz 13.4 na 17.8 (30% gor), olje 4l iz 28EUR na 35EUR (25% gor). Skupno torej na osnovni servis 12.8EUR več kar je pol platoja pira. Če bi še grel delavnico z 1x dražjo nafto, fural kompresorje z 3x dražjo elektriko in moral zaposlenim plačat 15% višjo (minimalno) plačo bi rekel da je normalno da pride enakovreden servis trenutno VSAJ 30% dražje kot lani.