Cene goriv part I.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
klko je v hrvaški?
mam 5min do tja
grin1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
0.06 na liter to je pri 45 litrih 2.7 €
hmmm

naaah... se mi ne splača
smile-1.gif


bom rekel bratu naj mi v kanistrih iz avstrije dol vozi vsak vikend
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Krize ne bo konec, a pri nas se bo vstrajno višala trošarina in ne bo nič ceneje.

Razen, če pade nafta na par $ na sod, ampak takrat bodo pa na kak drug način zvišali ceno. Ne skrbet.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
samo res, letos bo prvič da bomo tankali takoj za mejo namesto pred
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
jaz pa tankam bilokje samo da je dobra cena.Avto pozre vse.Se olje z friteze ce je sila
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Vladni 'ekonomi' nimajo pojma, kako se odziva trg.

Z predragim gorivom izgubljajo:
- tovornjakarje, ki tankajo v tujini, namesto pri nas
- slovence, ki živijo ob meji, ker zdaj tankajo v tujini
- tujce, ki so prej tankali pri nas, zdaj pa tankajo pri sebi

Učinek bo ta, da bo pobranih manj trošarin v absolutni vrednosti, slovenci, ki pa ne živijo ob meji, pa bodo tankali najdražji bencin v Evropi.
Še dobro, da se vozim na elektriko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Že, ampak na ta način nižajo luknjo v proračunu in hkrati omogočajo subvencioniranje polnega delovnega časa.

Ampak tole ne spada v ta del foruma, bolj v ekonomijo.

Bi pa se naj naslednji mesec zvišala cena cestnin za tovornjakarje, in bodo na tak način dobili denar, ki ga zgubijo zaradi predrage nafte.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zato sem pa napisal, da bodo pobrali v absolutni vrednosti manj trošarin. Kaj to pomeni? To pomeni, da tudi če ti dvigneš trošarino za 20%, boš v EURih pobral manj EURov, ker bo nakupljenega manj goriva.
Zakaj ga bo manj nakupljenega? Ker:
- tovornjakarji, ki gredo čez SLO, tankajo na zunanji meji Slovenije
- obmejni slovenci tankajo zunaj meje
- tujci, ki se peljejo skozi Slovenijo, tankajo na zunanji meji Slovenije
- ker bodo Slovenci, ki se vozijo na fosilna goriva, več varčevali in manj porabili

To je logično, a ne? Kdo lansko leto ni šel na npr. Hrvaško, ali Italijo ali v Avstrijo in na meji, v Sloveniji, natankal na polno?
Ko sem šel v Verono, sem na Petrolu na meji tankal na polno, tank sem imel za tja in nazaj, nazaj v Sloveniji sem tankal na Ravbarkomandi. Ko sem šel do letališča v Munchen, sem tankal polno na Karavankah. Tank mi je zdržal do nazaj do Karavank.
Do Pag-a in nazaj sem prišel s tankom, ki sem ga tankal na meji, pri Petrinjah.
Kje sem pustil denar? Kje ga bomo zdaj?
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Pa še nekaj, čeprav še vedno vstrajam, da ne sodi v tole temo.

Slovenija bi, brez višanja trošarin, imela primankljaj v proračunu, zaradi česar bi prišla preko določene meje in bi iz strani EU fasala kazen, katera pa ni tako majhna.

So že izračunali, a se jim bolj splača to, kot pa imeti najnižji bencin in hkrati fasati kazen. Žal pa je, da nimajo domišljije, oz znanja, kako bi na drug način zmanjšali luknjo, ampak so pač naredili to, kar je najbolj enostavno.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Seveda je najbolj enostavno, vedno potem recejo koliko bodo vec pobrali na letni ravni z dvigom trosarin, vendar pozabljajo dejstvo da z drazjih gorivom od sosedov prodamo vedno manj goriva.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa še nekaj, čeprav še vedno vstrajam, da ne sodi v tole temo.

Slovenija bi, brez višanja trošarin, imela primankljaj v proračunu, zaradi česar bi prišla preko določene meje in bi iz strani EU fasala kazen, katera pa ni tako majhna.

So že izračunali, a se jim bolj splača to, kot pa imeti najnižji bencin in hkrati fasati kazen. Žal pa je, da nimajo domišljije, oz znanja, kako bi na drug način zmanjšali luknjo, ampak so pač naredili to, kar je najbolj enostavno.

Tega so se lotili popolnoma napačno. Vlada bi morala znižati svoje odhodke, ne pa povečevati prihodke, za kritje razlike.
Pa s tem ne mislim šparanja pri kavicah
uf-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
247
15
18
Posledično imamo manj denarja in seveda manj zapravljamo za ostale stvari, katerim prodaja pada.

Začaran krog...

lp
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
No ja, v take extreme ni potrebno iti.

tudi meni, ko delam mesečno 4000-5000km se kaj občutno NE pozna cena goriva, kakšnih 50€ bi prisparal na mesec, ampak saj to ni nek hud denar.

Drugo pa bo, če bo, da bo cena goriva prišla na staro ceno; 1.2€ ali več.
 

Audio

Pripravnik
6. avg 2007
247
15
18
Ne pravim, da je to mejnik med biti bogat ali reven.

Nekdo, ki mu na koncu mesca ne ostane nič pa pač ne bo kupoval jogurte ali whatever.

In takih verjetno ni malo
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Vsekakor, ampak država rajši vidi, da ljudje dajo 1000€ na mesec za bencin, kot za hrano. Imajo veliko več koristi od vseh davkov in dajatev in trošarin, kot pri hrani
wink-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Države so tudi glavni krivec za finančno krizo. Vsako leto večji proračunski deficit in posledično zunanji dolg. Vedno izgovori, da rabijo denar za več ljudi, da bodo bolj regulirali reči, da ne bo prihajalo do kriz. Realnost pa ravno obratna. Denar zapravljen, reči pa zregulirane v napačno smer, pomaga se skorumpiranim bančnikom in ne gospodarstvu. Gospodarstvu se samo obeša nove davke za vrat.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.