Hej nekaj s cim pač mormo žvet.Malo razmisli, kaj bi novinarji delali, če bi šlo 5c gor. To bi spet kolone imeli na bencinskih.
Vseeno se evro napram USD pomika precej po polžje (1 % v roku tedna dni) napram ceni nafte, ki niha za 20 % v skrajne lege.Da nam bo to kaj koristilo, se mora evro še malce krepiti.
Poglej priponko 58256
Zanimivo
In kaj je takšna netočnost konkretno???Naj ti ne bo zanimivo, ker je v tem "prispevku" navedno ogromno neumnosti in netocnosti.
In kaj je takšna netočnost konkretno???
Pa dobro.Predvsem glede aditivov. Ce jih podjetja ne bi dodajala, bi ze interno oddelki zsatrigli z usesi, npr. kaksen quality, sustainability, saftey, security ipd. Aditive sploh ne dodaja sofer pri pretakanju goriva iz cisterne v rezervoarje benciskega servisa. Za vecji kretenizem se nisem slisal. Gorivo se prevzame na polnilnici, ki so vec ali manj avtomatizirane in nadzorovane. Konkretno za OMV ti lahko povem, da ima povsem svojo recepturo za dodatke, ki so poslovna skrivnost. Te dodatki se mesajo na polnilnici ne pa pri pretakanju, kjer sofer z zaposlenim na bencinskem servisu samo preveri za kaksno vrsto goriva gre in ali se stevilke ujemajo v smislu kolicin. Aja, pozarno strazo ima z zaposlenim.
Toliko za okus. Bi lahko se komentiral, ampak recimo, da je to kljucno. Sploh pa, kaksnega sogovornika so nasli, ze to je komedija.
Je pa res, da ucinkovitost dodatkov ni v rangu 40% kot bi si lahko nekdo zmotno predstavljal. Tisti, ki rabi npr 100 oktanca ze ve zakaj ga rabi, predvidevam.
Pa dobro.
V Srbiji je malo po balkansko.
Tam bi človek še res rekel, da mešajo tak malo na roko.
Za zahod, pa se sigurno pripravi blago v skladišču.
Koliko dejansko vpliva cena na borzi se vidi pri nas na cenah goriva na avtocestiStanje na borzi gre za zdaj še v našo korist. Tako da lahko pričakujemo še kako pocenitev v kratkem. Upam da gre še nekaj časa v tej smeri. (bomo videli drug teden ko se industrija nazaj zazene..).
Seveda, saj je tudi bolj umazan.pol dizel bo zdej skos velik draži kot bencin?