Tako čez palec 15.000 km pri porabi okoli 7L/100, po normativu je to glih za eno leto vožnje.Kolega si je natankal 1000l dizla v cisterno, ko je bil pod 1€/l med korono, da ma za avto tankat doma
To je zdaj mal problem za njega, ker nas preveč ve, da ma 1000L domaKolega si je natankal 1000l dizla v cisterno, ko je bil pod 1€/l med korono, da ma za avto tankat doma
Spet so bili verjetno sami anticepilci v vrstah, me prav zanima ko bo drug teden dizel po 2 eur ali bodo še vedno takšne vrste v ponedeljekJaz še takega razumem, rabi verjetno za kako kmetijsko mehanizacijo in se mu pozna razlika. Ampak velika večina pa jih je včeraj tam verjetno kampirala s pol polnimi tanki. To pa je čredni nagon
Pol se mu bo tisti % biodizla not pokvaro pa bojo šle dize v organ in bo minus vsekalKolega si je natankal 1000l dizla v cisterno, ko je bil pod 1€/l med korono, da ma za avto tankat doma
Ima pokrov gor, pa z glicerinom zalito kot sod šmarnice, da zraka ni zraven.
Sprašujem se, koliko je sploh možno, da imamo nižje cene od sosednjih držav? Potem bomo tranzitu in obmejnim prebivalcem sosednjih držav prodali več goriva, EU bo opazila, da Slovenja pokuri (pre)več fosilnih goriv, ne bomo izpolnjevali neke EU eko zaveze in bomo dobili kazen. Dvojna kazen za državo, manj prilivov v proračun zaradi nižjih davkov in še kaka kazen EU, ki jo bomo konec koncev morali pokriti iz drugih virov ... Ali pa se vsaj zavezati, da bomo bolj masovno kupovali nemška električna sranja ne glede na to, koliko bodo stala. Ko (če) jih bodo uspeli narediti ...
Zgodovina na si-stat nič ne kaže na to, da bi cena imela nek resen vpliv na porabo. Ali sploh kak vpliv. Korona je imela vpliv in gospodarske krize z manj tranzita, obdobja z večjo brezposelnostjo.Pri visokih cenah pa tudi če so nižje od sosednjih držav bo poraba nafte padla, tako da se ni za bat, da bi nas kdo kaznoval zaradi tega.
Prej bi rekel cepilciSpet so bili verjetno sami anticepilci v vrstah, me prav zanima ko bo drug teden dizel po 2 eur ali bodo še vedno takšne vrste v ponedeljek