Celoletne gume...

boomslang

Fizikalc
10. nov 2014
1.397
0
36
Glede na to, da sem povsem spremenil količino vožnje na leto ( do sedaj 18000, sedaj samo še 7000 Km ), me zanima, kaj mislite o tem, da bi prešel na celoletne gume... Avto je Škoda yeti 4x4...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-386
113
sej je bolj teren pomemben kot pa kilometrina...

če se voziš po spluženih cestah, imaš mirno nogo in si umirjen voznik, pol bi ti čist funkcionirale celoletne...

al pa če kupiš zimske, pa jih imaš skoz gor... v 2 letih boš sprednje znucal, jih zamenjaš z zadnjimi in si še za 2 leti dober...

moje mnenje...
 

TurboD

Pripravnik
19. dec 2012
112
3
18
Imam jih že 2 leti gor na avtu, vozim povsod in se mi ne zdijo nič napačne. Če je v glavi poštimano, je tudi na na avtu...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sem imel celoletne in sem v 1 dnevu 3X ostal v snegu, da so me morali porivati in mi je bilo nerodno za popizdit, ker so verjetno mislili, evo ga kretena z letnimi (2x pred blokom in 1X sredi ceste, da sem kolono naredil). Avto pa je bil Twingo s 165mm širine, kar pomeni, da so bile živ obup. Gume so bile GoodYear Vektor s 6mm profila. Drugi dan sem kupil 2 prednji zimski in šel stestirat in je Twingo postal TANK!!!! Nikoli več celoletnih. Še z avtom znižanim u poden 10 let nazaj in Savo S3 sem plužil po snegu in nikoli ostal v njem.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Moje mišljenje... Določeni SUVi pridejo z M+S pnevmatikami (karkoli naj bi to pomenilo). Recimo Kadjar X-Mode je že tak.
Torej bi bilo bolje nabaviti take pnevmatike (kar sem gledal, niso ravno zimske ampak nekakšna mešanica terenskih celoletnih...)
Glede na to da imaš 4x4... Kar pomeni da ko zdrsne, zdrsnejo vsa 4 kolesa.
 

boomslang

Fizikalc
10. nov 2014
1.397
0
36
Problem predvsem vidim v tem, da pri tako malo kilometrih, ne bom ne zimske ne letne gume zvozil do konca in bodo prej postale trde...Pozimi mi sploh ni problem počakat, dan ali dva, da se ceste splužijo... V bistvu pozimi ne bom naredil več. kot cca 2000 Km, poleti pa okoli 5000...Vsekakor pa tud 4x4 pri vožnji kar pomaga razen seveda pri zaviranju...
 

B81

22. jul 2007
36.921
10.497
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
sej je bolj teren pomemben kot pa kilometrina...

če se voziš po spluženih cestah, imaš mirno nogo in si umirjen voznik, pol bi ti čist funkcionirale celoletne...

al pa če kupiš zimske, pa jih imaš skoz gor... v 2 letih boš sprednje znucal, jih zamenjaš z zadnjimi in si še za 2 leti dober...

moje mnenje...


Kako pa se rece celoletnim in kako zimskim? So kaksne posebne oznake?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
jaz bom šel pri svojih dobrih 20 jurjih letno na celoletne, ko zvozim trenutna kompleta

po snegu se ne bom vozil, v vsem ostalem pa se crossclimate očitno več kot solidno odreže. pa še če bi me tistih 1x na leto po nesreči presenetil beli drek verjetno ne bom obtičal.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Sem imel celoletne in sem v 1 dnevu 3X ostal v snegu, da so me morali porivati in mi je bilo nerodno za popizdit, ker so verjetno mislili, evo ga kretena z letnimi (2x pred blokom in 1X sredi ceste, da sem kolono naredil). Avto pa je bil Twingo s 165mm širine, kar pomeni, da so bile živ obup. Gume so bile GoodYear Vektor s 6mm profila. Drugi dan sem kupil 2 prednji zimski in šel stestirat in je Twingo postal TANK!!!! Nikoli več celoletnih. Še z avtom znižanim u poden 10 let nazaj in Savo S3 sem plužil po snegu in nikoli ostal v njem.
Sem na zimske gume (vedno kupim najbolje ocenjne na ADAC testu!) 50 m pred hišo že ničkolikorat montiral verige. Je pač 180° ovinek in rahla klančina. Če je sneg moker te ob preveliki hitrosti lahko na ovinku zanese, če pa si počasnejši pa na mokrem snegu in klančini zakoplješ.
Verige so kljub M+S pnevmatikam obvezne ob sneženju na nekaterih cestah. Potrebuješ jih v tujini... Tako da spadajo v vsak avto pozimi. Ko se navadiš jih imaš v 5 min, na kolesih- vsekakor prej, kot pa najdeš koga, da te potisne
evil.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Pri celoletnih moras vedet samo eno: snega ne smejo videt. Za vse ostalo so ok
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-386
113
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Sem imel celoletne in sem v 1 dnevu 3X ostal v snegu, da so me morali porivati in mi je bilo nerodno za popizdit, ker so verjetno mislili, evo ga kretena z letnimi (2x pred blokom in 1X sredi ceste, da sem kolono naredil). Avto pa je bil Twingo s 165mm širine, kar pomeni, da so bile živ obup. Gume so bile GoodYear Vektor s 6mm profila. Drugi dan sem kupil 2 prednji zimski in šel stestirat in je Twingo postal TANK!!!! Nikoli več celoletnih. Še z avtom znižanim u poden 10 let nazaj in Savo S3 sem plužil po snegu in nikoli ostal v njem.
Sem na zimske gume (vedno kupim najbolje ocenjne na ADAC testu!) 50 m pred hišo že ničkolikorat montiral verige. Je pač 180° ovinek in rahla klančina. Če je sneg moker te ob preveliki hitrosti lahko na ovinku zanese, če pa si počasnejši pa na mokrem snegu in klančini zakoplješ.
Verige so kljub M+S pnevmatikam obvezne ob sneženju na nekaterih cestah. Potrebuješ jih v tujini... Tako da spadajo v vsak avto pozimi. Ko se navadiš jih imaš v 5 min, na kolesih- vsekakor prej, kot pa najdeš koga, da te potisne
evil.gif

in kdaj te bo izucilo, da najbolje ocenjena guma ni vsemogocna? pomoje je napaka v soferju, da ne spelje ovinka za najboljsimi zimskimi gumami.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Jaz pa raje predlagam letne za celo sezono, realno je sneg na cesti mogoce 3 dni v celi zimi, glede na majhno stevilo kilometrov mislim da bi slo to najbolje cez. Seveda mas v prtljazniku verige ali kak drug nadomestek ki je predpisan. So letne v mrazu vseeeno veliko boljse kot zimske v vrocini sploh ce je se mokro!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
jaz bom šel pri svojih dobrih 20 jurjih letno na celoletne, ko zvozim trenutna kompleta

po snegu se ne bom vozil, v vsem ostalem pa se crossclimate očitno več kot solidno odreže. pa še če bi me tistih 1x na leto po nesreči presenetil beli drek verjetno ne bom obtičal.

Jaz verjetno enako, glede na zime zadnja leta ne vidim razloga imeti zimskih, samo material se prej uniči. Imam plan da trenutni komplet prekurim do konca, potem pa z zimskimi še poleti, potem pa na celoletne.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Jaz pa raje predlagam letne za celo sezono, realno je sneg na cesti mogoce 3 dni v celi zimi, glede na majhno stevilo kilometrov mislim da bi slo to najbolje cez. Seveda mas v prtljazniku verige ali kak drug nadomestek ki je predpisan. So letne v mrazu vseeeno veliko boljse kot zimske v vrocini sploh ce je se mokro!

Predlagaš mu letne za celo sezono??
13.gif
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Kar nekaj sezon sem lepo prevozil na letnih pa sem se kar ziv in avto je cel (delam 14.000km letno) mogoce je pa res kej na soferju
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Vse je na šoferju, pač moraš imeti opcijo za tistih 3x, ko je dejansko sneg in plundra, ostalo pa vse gre
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
takrat, ko je plundra pa sneg, pač ne greš na cesto v nobenem primeru, ne glede na opremo

ne zaradi sebe ampak zaradi drugih.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.270
4.097
113
Vredestein quatrac 3. Še star model. Po spluženi cesti, danes BP na Mariborsko Pohorje.
Ja in je bilo malo belo po cesti.