Carinska pošta

22. jul 2007
13.563
1.744
113
124
Kaj ko bi sedaj zahtevali od njih dokaz npr. sliko paketa, ker kako
evil.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Jaz tole razumem, da bo 3 EUR, pa čeprav bo CN22 pravilno izpolnjen.
frown-1.gif


Vesel bi bil, če bi se motil.

LP
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Jap, so očitno našli novo tržno nišo za molženje denarja... No upam, da se bo kmalu našel posrednik recimo v Nemčiji, kamor boš naročil blago iz ne EU, le-ta pa ga bo posal po dostavni službi naprej. Samo da bo originator pošiljanja potem EU in se kekci lahko obrišejo pod nosom.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.466
1.924
113
Naj še kdo kontaktira kako inštititucijo. Več mailov bodo dobili, večji bo pritisk da se mogoče kaj naredi...

V slogi je moč
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tako je.
@Hanzi... Je treba znati ločiti... In davek je sigurno vključen v dodatno storitev...

Bo pa Car temu ugovarjal (glede monopola...)
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
carina ne zaračunava pregleda ipd jajc. zaračuna carino + davek. pošta zaračunava razne finte. in njo sem mislil kot monopolista, kar dejansko je na področju pisemskih pošiljk
ni pa pošta edina taka. še hujši je fedex, ki ima svinjsko visoke cene za take storitve
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če si gledal sem monopolizem Pošte že omenjal in doživel burni ugovor...
 
Nazadnje urejeno:

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
to je nemogoče... očitno imajo na pošti zaposlene d.e.b.i.l.e
v kolikor je poslano iz območja EU ne more biti predmet uvoznih carinskih postopkov
napiši jim, da je Belgija v EU in da znotraj EU velja prosti pretok blaga in storitev ( med drugim )
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Spodaj ti piše ...
Citat:

Rechtliche Informationen des Verkäufers
sa la mo er
huang jia yan
lian zhou town, dong an road,15-15-104
536100 hepu, 广西壮族自治区
中國

Citat:

Der Widerruf ist zu richten an: Moonarstore.com Co.LTD Bantian Street 42, LongGang District, Shenzhen City China support@moonarstore.com

Telefon:(086)0755-8953-4262
E-Mail:moonarstore@gmail.com

Tako da grem stavit da je pošiljka res prišla iz kitajske. Na pošto se pa ne zanašat, ker ima polno "evropskih" držav poštne izpostave na kitajskem in se potem pošilja preko tistega. Belgijska pošta je pri tem še zelo popularna. Carinske formalnosti se žal dela pri naslovniku.

Najboljša opcija? Zavrneš paket oz. prej kitajca obvestiš pa tudi ebay (ker ima eventuelno podatke o lokaciji blaga napačne).
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Aha, OK. Svašta!

Torej, obvestim prodajalca preko ebay sporočila, carinikov pač ne. On bo dobil nazaj produkt, jaz pa denar. Kitajček me je res "na suho". Torej je potrebno še dodatno pogledati spodaj, od kod je pošiljka in niti lokacija, vpisana v ebay ni nujno, da drži.
ne-ne-1.gif


Nič, hvala za pomoč
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Aha, OK. Svašta!

Torej, obvestim prodajalca preko ebay sporočila, carinikov pač ne. On bo dobil nazaj produkt, jaz pa denar. Kitajček me je res "na suho". Torej je potrebno še dodatno pogledati spodaj, od kod je pošiljka in niti lokacija, vpisana v ebay ni nujno, da drži.
ne-ne-1.gif


Nič, hvala za pomoč

Po pravilih mora lokacija držati, zato pa imaš "srečo" ker pač odpreš case na ebayu da imaš zaradi napačne lokacije blaga prevelike stroške.

Prodajalec ti zna ponudit plačilo stroškov (vrne ti razliko v ceni za stroške), ampak pazi pri takih manevrih ker ko boš enkrat plačal carino in dobil paket domov boš ti imel predmet kar pomeni da ga bo prodajalec lahko zahtevl nazaj (in stroški pošiljanja nazaj na kitajsko sploh niso poceni, poleg tega moraš spet računat na carinske ovire in dodatne stroške jasno plačaš jih pa tokrat ti).
 

bula

Fizikalc
3. sep 2007
453
26
28
Nihče ni nikogar na suho nat..... , potrebno je le prebrat "drobni tisk". Pošiljatelj blaga je iz Kitajske, blago se pa verjetno res nahaja v Belgiji, kjer je Kitajec najel carinsko skladišče. To pa pomeni, da je v tem skladišču roba NEOCARINJENA, ko pa se jo proda na območje EU, jo je pa pač treba ocariniti. Ker pa Kitajca ni tu, da bi robo ocarinil v Belgiji, to opravilo elegantno prevali na kupca - za kupca je enako, kot da bi roba prišla iz Kitajske. Se pa te taktike Kitajci poslužujejo že dolgo, ker nihče ne bere "drobnega tiska". Vsak pogleda le ceno in pa izjavo, da se blago pošilja iz npr. Nemčije.. Ni ravno na.teg, je pa zavajanje.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Razumem. Torej biti bi moral previden še na zgoraj našteta dejstva. Bom vedel za drugič. Za sedaj pa bom moral rešiti ta problem s prodajalcem.

Hvala za nasvete
aplauz.gif