cabrio?

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Užitek pri cabriu je cruseanje po navadnih cestah do 100kmh. Za počasno, uživajočo vožnjo. Dirkanje in kabriolet je enako kot kros motor na avtocesti.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Pri kaki Kii Elan, res ne.
Tudi pri MX5 ne.
nahrung002.gif
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Užitek pri cabriu je cruseanje po navadnih cestah do 100kmh. Za počasno, uživajočo vožnjo. Dirkanje in kabriolet je enako kot kros motor na avtocesti.
Dej nehi no, a reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees?
shocked-1.gif

Kar sem hotel povedat je tole: pri 100 km/h v npr. MX5 bo užitek in feeeeeeeeeling. In pa tudi že prej, sploh čez ovinke.
Pri 100 km/h v šestici ali pa trojki bo brez veze, ker se ti bo zdelo, da stojiš. Zato še vedno trdim, da so ti cabrii za ''kafičarje''.

In iz lastnih izkušenj ti lahko povem, da se z 645Ci da prav svinjsko dirkat. Ta ku.rba je tako stabilna in kompaktna (kar je sicer (bil)problem večine cabriov, da se zvijajo ko špageti), da adijo pamet. Ampak za te užitke orenk tvegaš glavo.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Užitek pri cabriu je cruseanje po navadnih cestah do 100kmh. Za počasno, uživajočo vožnjo. Dirkanje in kabriolet je enako kot kros motor na avtocesti.

"Dej nehi no, a reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees?
shocked-1.gif

Kar sem hotel povedat je tole: pri 100 km/h v npr. MX5 bo užitek in feeeeeeeeeling. In pa tudi že prej, sploh čez ovinke.
..."(kar je sicer (bil)problem večine cabriov, da se zvijajo ko špageti)"

Kje je sedaj užitek? Da se zvija avto ko špaget? Užitek pri rakem avtu NISO ovinki, ampak vožnja z normalno hitrostjo, v bistvu že na meji penzionistične vožnje po navadnih cestah.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik kihko pravi:

In iz lastnih izkušenj ti lahko povem, da se z 645Ci da prav svinjsko dirkat. Ta ku.rba je tako stabilna in kompaktna (kar je sicer (bil)problem večine cabriov, da se zvijajo ko špageti), da adijo pamet. Ampak za te užitke orenk tvegaš glavo.

Vidiš to pa si nismo mislili, da se za 335 konji da prav svinjsko dirkat. Jaz sem mislo da je to tak malo. Pač za po mestu,
v merkator pa fasungo. Vidiš tut to da je stabiln in kompaktn si nebi mislil, no vsaj jaz sem si mislil da luxsuzni šport kabrioleti
niso ravno kompektni in stabilni, pač da se zvijajo ko špageti. Pa kak glavo tvegaš. To pa sploh.

V enem zaprtem kupeju je niti malo nena, ko pa je kabrio pa si vbistvu celčas objet s smrtjo.

Neki sn bral, da v nemčiji ti na občini ko urejaš prepis kabrioleta, podarijo nagrobni kamen zraven.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Citat:
Uporabnik kihko pravi: ... Ampak za te užitke orenk tvegaš glavo.



Dokler samo svojo je še v redu. Zadnjič sem skoraj [ni blo več kot 10m lufta] dobil takega kretena v naročje, ko je na polno sekal povsem nepregleden ovinek. Vozil je ravno serijo 6.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Užitek pri cabriu je cruseanje po navadnih cestah do 100kmh. Za počasno, uživajočo vožnjo. Dirkanje in kabriolet je enako kot kros motor na avtocesti.
"Dej nehi no, a reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees?
shocked-1.gif

Kar sem hotel povedat je tole: pri 100 km/h v npr. MX5 bo užitek in feeeeeeeeeling. In pa tudi že prej, sploh čez ovinke.
..."(kar je sicer (bil)problem večine cabriov, da se zvijajo ko špageti)"

Kje je sedaj užitek? Da se zvija avto ko špaget? Užitek pri rakem avtu NISO ovinki, ampak vožnja z normalno hitrostjo, v bistvu že na meji penzionistične vožnje po navadnih cestah.
Glede na napisano lepo klobasaš. Brat pa tudi ne znaš. VEČINE je namreč bistvena beseda, se opravičujem, da je nisem že prej poudaril
rolleyes-1.gif
.
In MX5 definitivno ne spada v špageterijo. Zanimivo pa recimo, da Volver C70 cabrio je pa tako sranje, da se še po ravni luknjasti cesti ne moreš prav vozit, ker ti gre sprednji konec drugam od zadnjega in res zahteva ultra penzionistično vožnjo.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Voznik bmwja nemore zgrešit svoje "rute", tako da vrjetnost prometne je bla nična.
Se strinjam. Dokler gre mimo za več kot 5cm, švicajo samo ostali. Voznik bimerja je hladen ko špricer.
nahrung002.gif
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Voznik bmwja nemore zgrešit svoje "rute", tako da vrjetnost prometne je bla nična.
Se strinjam. Dokler gre mimo za več kot 5cm, švicajo samo ostali. Voznik bimerja je hladen ko špricer.
nahrung002.gif

Če prehitevam, dokler ne vdarima z stranskimi špegli, zame sploh ni prehitevanje v škarje,...
Khm, glede na zapisano imaš ziher trojkico z 1.6 mašino
rolleyes-1.gif
.
Namreč pravi Bimeraši ne morejo priti v tako situacijo, ker jim kante preveč stegnejo in so prehitro mimo.
nahrung002.gif
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Mam pa staro trojkico 91', 316, 105 konjev, in pošvasano špero.
Bi te rad videl ja....
Mamin sinko pa 20 let star avto ne gre ravno skupaj.
tongue-1.gif
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Čeprav jaz bi za tak denar raje vzel prejšnji SL, mi je oblikovno eden najhujših avtov (jačji od aktualnega SL-a). Samo ceno pa še vedno drži [censored].
grin1.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
jaz sem pa odgovarjal avtorju teme
wink-1.gif


mali naklada pa ne bere,kaj sploh avtor išče.
niso vsi sinkoti po poklicu da bi si kupovali SL-a
tongue-1.gif