cabrio?

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Zakaj vsi za mazdo? Po moje je najmanj udoben roadster izmed teh...ko gokart.


In kaj je boljsega kot PRAVI roadster, zadnji pogon in direktni volan za Windig road drive?

Roadster ki se nekam premakne.
cheer.gif

110KM MX-5 gre vec kot solidno za svojo moc. Da o menajlniku sploh ne govorimo, ker se danes redko kateri rocni menjalnik konkurira.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Dobronameren nasvet: glede na tvoje zahteve izloci vse avte, kateri nimajo klime. Sploh, ce bo softtop.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
pa še nekaj, ne glede kar pravi SJTV, ce si vecji od 180 cm, kar pobriši iz glave mx5, mgje, ccje, z3je in ostalo šaro. tudi prešnji SLK, no go. enostavno je 180 cm preveč. Da se peljat, amapk da bos gledal cez streho, jaz v tem ne vidim užitka, prej muko. Aja sem vse to vozil, in povem iz prve roke...., tako da bodi to teh stvareh kritičn, ker se boš le ti vozil in uzival.

cabrii za velike fante so, bmw 3, novi slk, clk cabrio itd... v glavnem vecji rang.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
pa še nekaj, ne glede kar pravi SJTV, ce si vecji od 180 cm, kar pobriši iz glave mx5, mgje, ccje, z3je in ostalo šaro. tudi prešnji SLK, no go. enostavno je 180 cm preveč. Da se peljat, amapk da bos gledal cez streho, jaz v tem ne vidim užitka, prej muko. Aja sem vse to vozil, in povem iz prve roke...., tako da bodi to teh stvareh kritičn, ker se boš le ti vozil in uzival.

cabrii za velike fante so, bmw 3, novi slk, clk cabrio itd... v glavnem vecji rang.

Z3 in MX5 sem s svojimi 188cm vozil popolnoma BP. Do strehe mi manjka toliko, kot pri "normalnih" avtomobilih, edino zgornji rob vetrobranskega stekla se zdi tako hudičevo blizu, ampak to niti ni napaka. Pač stvar, ki se jo je potrebno navadit.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Ksz

Meni je SLK full vsec med cabrioti, sploh pa zaradi cene. Sam ce pravite da z 188cm nemores notri sedet. Sem pa sedel enkrat v MX5 pa sem lahko sedel, res pa da je zelo utesnjeno.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Zakaj vsi za mazdo? Po moje je najmanj udoben roadster izmed teh...ko gokart.


In kaj je boljsega kot PRAVI roadster, zadnji pogon in direktni volan za Windig road drive?

Roadster ki se nekam premakne.
cheer.gif

110KM MX-5 gre vec kot solidno za svojo moc. Da o menajlniku sploh ne govorimo, ker se danes redko kateri rocni menjalnik konkurira.

Mamo pr bajti omenjeno igračko, res gre za te konje več kot solidno, sploh not po mestu sem tečen, ker se smukam med avti, s semafora prva druga sta pa pravi užitek, za teh 6 jurjev kaj je zdaj vreden. Avto ki te spravi v dobro voljo, steho pokneš dol kar
med vožnjo, in tut zapreš jo vmes,... Po AC sem letel 190... Kaj češ več....

Sem pa vozil 1.8 varjanto, tisto pa je že mali gokard, spet za teh 6 jurjev kaj jih rabiš.

Stroškov nobenih, je pa res da smo v 7mih letih naredli komaj 80k, ker ga nihče ne vozi, oz. vozimo ko je kater na servisu
ali posojen,..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Ksz

Meni je SLK full vsec med cabrioti, sploh pa zaradi cene. Sam ce pravite da z 188cm nemores notri sedet. Sem pa sedel enkrat v MX5 pa sem lahko sedel, res pa da je zelo utesnjeno.

Mah moje mnenje glede sedenja: probat treba, sej veš da folk pr isti višini čisto drugače sedi, eni bolj "ležijo", drugi majo hrbtni delzelo pokončno pa rit do roba, drugi spet ne itd itd.

Vsekakor ne bo prostora za izvoz
grin1.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
slk itak, ima hardtop, kar ti bo postalo zelo pomembno če se bo peljal malo dlje/hitreje..vse ostalo je riž, za čefurje in mularijo
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
se ne strinjam, sedenje je samo eno pravilno, in ce se pravilno vsedes, potem v teh prej omenjenih avtomobilih ni prostora za nas velike. Ce noter po cefursko lezis je to problem voznika in mi je vseeno.

soulmenu se samo smejem.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
se ne strinjam, sedenje je samo eno pravilno, in ce se pravilno vsedes, potem v teh prej omenjenih avtomobilih ni prostora za nas velike. Ce noter po cefursko lezis je to problem voznika in mi je vseeno.

soulmenu se samo smejem.

Ja pa pr isti višini mamo tut vsi enak dolge roke itd...Lej sploh ne rabš ležat notr, lahko maš samo naslonjalo za 2 stopnji (min razlika) bolj pokonc pa si čisto drgač z placom
smirk-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz...

verjetno bo res najboljša izbira slk že zaradi trde strehe.če bo pa dovolj prostora zame (190cm) bo pa potrebno opravit kako daljšo testno vožnjo
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Citat:
Uporabnik shift pravi:
dej mi povej kolk ga kej je.be vožnja po snegu.ker tile slkji sploh niso toliko dragi
Z zimskimi gumami sploh ni problem. Tako kot vsi avti na zadnji pogon. Mal bolj se ti ESP vklapalja, ampak to je isto pozimi in poleti (če si "živ" za volanom se pač navadiš na občasno korekcijo rumenega trikotnika na sredi števca
cool-1.gif
). Skratka priporočam za sprobat, če ti bo po velikosti sedel (meni 183cm sploh ni bilo panike, res pa je da se nižje vsedeš - logično) potem sploh ven ne boš hotel.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
soulmenu se samo smejem.

Zakaj natančno? V obeh sem sedel popolnoma zravnano, Z3 je letnik '98, MX5 pa mislim da je bila cca. '02 (v glavnem faceliftana) in v obeh sem sedel popolnoma zadovoljivo in "čefur mode" je bil na off. Če sem bolj natančen, mi je bilo večja muka voziti Forda Pumo ali pa Opla Tigro, predvsem zaradi idiotsko postavljenega notranjega ogledala in isto višino nad glavo, kot npr. Z3. V bistvu sem za slednjega tudi sam trdil, da ne bom mogel sedet notri dokler se dejansko nisem usedel vanj. Sedanje vanj ob dvignjeni strehi je res malce smotano za nas dolgonoge, predvsem zaradi dokaj visokega praga, ampak zopet je to ena stvar, na katero se navadiš. Do cca. 80-90km/h pa tudi z mojo višino in nameščeno protivetrno zaščino ne čutiš vrtinčenja zraka. Kasneje se le-to začne, vendar ni neke panike. Je pa res, da hitreje kot 110km/h se nisem peljal.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če bi bil visok do 180 je zmaga tole...ga skoraj ni junaka, ki bi se približal po vozni dinamiki za ta razred. Motor ima pa pod 7 sekund do 100 km/h.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2761725&show=1

ali pa avto, ki je bil prvi na svetu, ki je v svojem rangu dobil najboljše ocene za varnost ( **** EuroNcap)!

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2719717&show=1

Zanesljivost je odlična, verjemi!

Bilo bi lepo ce bi malo manj lagal.

Pospeske "7" sekund ima samo VVC 160KM varjanta. OStalo je sivo povprecje.

Toliko problemov kot pa je z temi MGji pa ni z nobenimi avtomobili na svtetu. Potem je tu menjalnik, tako kot se ta menjalnik nenatancno vede in zatika, in to v roadsterju, je prava sramota. Zamakanje strehe, problem dostopa do motorja itd. itd.

Proti MX5 nima pogojev.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če bi bil visok do 180 je zmaga tole...ga skoraj ni junaka, ki bi se približal po vozni dinamiki za ta razred. Motor ima pa pod 7 sekund do 100 km/h.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2761725&show=1

ali pa avto, ki je bil prvi na svetu, ki je v svojem rangu dobil najboljše ocene za varnost ( **** EuroNcap)!

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2719717&show=1

Zanesljivost je odlična, verjemi!

Bilo bi lepo ce bi malo manj lagal.



Toliko problemov kot pa je z temi MGji pa ni z nobenimi avtomobili na svtetu.

o ima ima.rover jih ima saj je zadeva praktično identična.so bile varijante z lotusovim motorjem.lega teh MGjev je odlična vse ostalo pa
ne-ne-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če bi bil visok do 180 je zmaga tole...ga skoraj ni junaka, ki bi se približal po vozni dinamiki za ta razred. Motor ima pa pod 7 sekund do 100 km/h.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2761725&show=1

ali pa avto, ki je bil prvi na svetu, ki je v svojem rangu dobil najboljše ocene za varnost ( **** EuroNcap)!

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2719717&show=1

Zanesljivost je odlična, verjemi!

Bilo bi lepo ce bi malo manj lagal.

Pospeske "7" sekund ima samo VVC 160KM varjanta. OStalo je sivo povprecje.

Toliko problemov kot pa je z temi MGji pa ni z nobenimi avtomobili na svtetu. Potem je tu menjalnik, tako kot se ta menjalnik nenatancno vede in zatika, in to v roadsterju, je prava sramota. Zamakanje strehe, problem dostopa do motorja itd. itd.

Proti MX5 nima pogojev.


hysterical-1.gif
. Kje sem se zlagal? Da ima pospešek okrog 7 sekund? Saj ga ima, teoretično 6.9!! Pokaži mi tako mx5tko! Že navaden TF 135(136konjski) scat pelje mx5 tko po dinamiki vožnje! menjalnik se zatika??!! Resno, ne vem katerga TFa si ti vozil...:rofl:
Gremo po vrsti:
"toliko problemov, kot jih ima MG..." nisem vedel, da se pogovarjamo o Roverjih. Edini "problem", ki jih ima TF je "problem" s tesnilom glave motorja, pa še to se da lepo rešit!!
"zamakanje strehe"....spet pravim, ne vem katerega in totalno zje..anega si videl, vozil ga nisi, če ne ne bi klanfal kozlarije.
"problem dostopa do motorja"....jah, motor je sredinsko nameščen, tko to je! Pa tudi zadnja hauba se lahko sname in imaš dovolj dostopa do kamerkoli.
lp
ne bom več offtopical
grin1.gif