370-ka ima že veliko boljši menjalnik kot 350-ka kajne?
TT gre fejst dobr sam je pa najbolj gej avto na svetu. Je pa res da gre dobr pa res lep zvok. Par dni nazaj sva se s tanovim Rsom gonila pa res lepo zapoje. Sam kot pravim.. Gej avto za popizdit. Tako kot z4 in nova Cupra. Če maš za Porsheja pač vzameš Porsheja
Itak, če že TT pol 2.5 RS. 2.0TFSI je bz oz kupš Golfa
Opcija seveda še kak 235/240 oz M2? Sploh 235 zna bit zanimiv, tak sleeper
to se vedno nasmejim, ko vidim koga v GTI-ju, ko se repenči ... dude, it's a Golf. still! škoda pa je, da R32 ne obstaja več, tisto je bila drugačna žival in po moje edini Golf, ki mi je bil ok.
RS že serijski lepo leti, potrebuje pa kako nastavitev podvozja in poštene gume, da postane res pravi mini dirkalnik. Meni osebno predstavlja rabljen TT RS najboljši kompromis med trpežnostjo, zmogljivostmi in karakterjem za majhen 4WD avto.TT gre fejst dobr sam je pa najbolj gej avto na svetu. Je pa res da gre dobr pa res lep zvok. Par dni nazaj sva se s tanovim Rsom gonila pa res lepo zapoje. Sam kot pravim.. Gej avto za popizdit. Tako kot z4 in nova Cupra. Če maš za Porsheja pač vzameš Porsheja
Sam je precej hiter golf.to se vedno nasmejim, ko vidim koga v GTI-ju, ko se repenči ... dude, it's a Golf. still! škoda pa je, da R32 ne obstaja več, tisto je bila drugačna žival in po moje edini Golf, ki mi je bil ok.
V MK1 imaš kljub delitvi platforme z S3 8l pri vožnji čisto drug občutek, kot z S3. Kot je napisal BigPoppa, sta oba 1.8T 225KM Quattrota z minimalnimi posegi (stabilizatorji & narejena optika, torej manj, kot 500EUR vložka) zelooo hitra avta.
Kar se tiče MK2 TT, me je po testni vožnji presenetil do te mere, da sem dolgo iskal in nato vzel RSa. Dodelan S3 8l je proti temu samo igračka z dobro lego.
Sam je precej hiter golf.