C4 Grand Picasso

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.249
6.792
113
torej po vseh kolobocijah še vedno nisem izbrala avta, preveč časa za razmišljanje. Kot je v prvem postu omenjeno, vseh zahtevam in željam ustrezata le sharan/alhambra, ampak sta nekoliko dražja. Kljub temu, da sem se racionalno odločila za cenejšo opcijo (C4GP), zdaj moj komplicira, da ne ve, če bo dovolj velik (smajli, ki zavija z očmi), ker on bi onega spacetourerja, jaz pa glih ne mislim se okoli voziti s kombijem. Poleg tega ta kombi zaenkrat ne pride v spregi z bencinarjem, jaz pa delam po 5x na dan po 2-5kmjev, pa tiste dvakrat malo daljša tura ko gremo na morje. C4GP pa ima samo 130konjski motor. Za močnejšega rabiš top opremo, ki je ne rabim. In mojega skrbi, da to ne bo dovolj. pa da je sharan večji, čeprav na prvi uč ne bi rekla.

Torej moja vprašanja:
- sharan/alhambra pride z 1,4TSI 150KM motorjem. Je to dovolj? Bistveno bolje od 130KM v C4GP?
- na koliko so servisni intervali? koliko je servis. Bolj me zanima alhambra oziroma seat, saj gre za isti avto, le malo cenejši
- kupuje se nov, torej zanima me za aktualno verzijo, ki je tudi na trgu že nekaj časa. So kake težave s temi avtomobili oziroma so bile kdaj, pa so zdaj po parih letih odpravljene?
- za koliko se dobi ta avto glede na cenik. Tudi VAG prodaja popuste (glede na avto.net in konfigurator je kar nekaj razlike)?

s-maxa sem izločila, ker je kufer enak kot v c4gp, alhambra naj bi imela pri 5 zicih 100L več. espaca tudi, ker ni bencinarja, razen v initial izvedbi (vsaj v konfiguratorju), poleg tega pa nobeden nima drsnih vrat zadaj.

Še kaka pripomba, opomba, predlog in nasvet? Ne zanimajo me VAG vs svet vojne. Imela moja familija in jaz od nekdaj francoze (renault in citroen) in nikoli nobenih problemov, po drugi strani na tastovi in svakovi strani en kup enih jajc z VAGom. Pa še kar kupujejo... pa marsikdo, ki ga poznam tudi. Zavedam se, da gre za mali vzorec, zato ga zanemarjam pri svoji izbiri (beri drugače niti pomišljala ne bi o VAGu), zanimajo pa me kake morebitne serijske pomankljivosti alhambre/sharane, da pretehtam ali tvegam ali ne, glede na to, koliko stanejo... Enako sicer velja za c4gp, če ima že kdo kaj več povedati.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.428
113
Ðabe zakaj ne greš poskusit enega in drugega in sama vidiš ali ti je konjenica dovolj? Na Porscheju se komot zmeniš za kak test... pri Citroenki pa tut nebi smela biti težava...? Sicer pa če je cena Sharana podobno kot C4GP nimaš kaj razmišljat, defnitivno je Sharan bolje skupaj narejen wagen in tudi dražje ter verjetno lažje ga boš prodala ko se odločiš... pač moje mnenje... zna pa bit Citroen bolj udoben....
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.249
6.792
113
razlika je najmanj 5k€ pa vse do 10k€ (ne vem še koliko odštejem od konfiguratoeja pri alhambri/sharanu) za tisto kar sem jaz nakljukala.

konjenica je meni dovolj, je pa malo problem dobiti na test bencinarja (za alhambro/sharana se še nisem zanimala). Vsaj v tem avtu. Moj komplicira. Čeprav ga bom v 95% vozila jaz, mene testna vožnja niti ne zanima. Meni je vse kul...
Jaz bom šla tik pred zdajci k obojestranko požegnanemu "favoritu" s svojimi otroškimi zici, da vidim kako notri pašejo pa koliko se moram stegvat, da pripnem pa take fore. To je meni važno. Je reku, kupi kar češ, ko sem se pa odločila, je reku pa "jaz to ne bi". Zdaj pa je, kar je...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.428
113
Pa kupi raje dizla, enega ali drugega... lažje potem prodaš, kdo ti bo kupil potem rabljenega zdrkanega turbo bencinarja... sicer pa tudi nisi povedala kakšne relacije maš in koliko delate letno...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.249
6.792
113
Kako, da ne? Pa v prvem postu teme tudi napisala...

Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
Poleg tega ta kombi zaenkrat ne pride v spregi z bencinarjem, jaz pa delam po 5x na dan po 2-5kmjev, pa tiste dvakrat malo daljša tura ko gremo na morje.

Sem uspela si zrihtali delo 5km od doma, vrtec in šola blizu, trgovina tudi, ampak gajslanje cel dan sem pa tja teh par km. Ampak pač več ali manj otroke zraven napakirane. Kot rečeno edina daljša tura kaki dopust... 2-3x mesečno na kaki obisk 50km daleč. Bojda za to bencinar primernejši. Načeloma vedno kupim avto do smrti (njegove ali moje), ampak potem kaj vmes pride pa tako nerada s travmami prodajam starega in kupujem novega. Zdaj pač nekaj kamor gredo 3 otroški zici zadaj. Tako da me načeloma niti ne zanima za koliko ga bom prodala, ker ga ne nameravam prodajati, ampak koliko me stane vmes - stroški vzdrževanja. Moja tiha želja vsakič je, da bi avto imela dokler mi pod ritjo ne razpade, upam da bo vsaj tokrat uslišana, razen če si ne omisliva se 4ga otroka. Pol bo pa dobil tisti kombi
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.428
113
Se opravičujem, nisem vsega bral, zgolj preletel.... ja, potem bo verjetno res bencinar boljši.... kakšni pa so kaj Citroen bencinci pa nimam pojma, verjetno pri Citroenu ne gre za turbo bencinarja? Sicer mi je to bolj všeč, če ni turbo bencinar, manj morebitnih težav...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Si lastim prejšnjo generacijo teh "gajb" na katere smo "obsojeni" starši treh mulcev. Se pravi C8 in Xsara Picasso. Če imaš dobrega serviserja ki pozna znamko je to to. Če si kje blizu Grosuplja se obrni na Jerovška. Sicer nisem fan teh zaslonov na dotik v avtih, sam očitno se bo treba navadit.

Zakaj smo "obsojeni"...?

Vsak pravi "petrol head" oče vozi Smaxa. Period! Sem vse gajbe prevozil in sem na koncu izbral kolibo, ki ima vsaj malo priokusa vožnje navadnega avta in ne gajbe ali štbunka ( Reno ).
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.249
6.792
113
kaki način predlagaš, da izberemo, kdo bo doma ostal? Žreb, anban,...

enako velja za gran tourer.
 
Nazadnje urejeno:

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
Vozim Alhambro letnik 2014 z omenjenim motorjem 1.4 TSI. Danes ravno obrnil 70.000 km. Zadeva dela bp. Meni je dovolj konjev, je pa res, da se malo bolj premakne komaj ko mas obrate cez 4000. Oprema je Executive,kar ma skoraj vse, dodal sem se sportno podvozje, webasto. Nimam pa 7 sedezev,ker jih ne rabim. Kaksne so cenev Sloveniji ne vem, v Avstriji je bla po konfiguratoju nekaj cez 40.000€, kupljena potem seveda za manj, ker je kar nekaj rabata preko firme.
Zaenkrat se ni nic crknilo, servisi so na 30.000km, kolko ap stanejo pa ne vem,ker jih placuje firma. Za ostala vprasanja in kaksen test me komot kontaktiras preko ZS.
 

andmer99

Pripravnik
11. okt 2007
160
0
16
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Kaj pa če bi ti imela BMWja?
smile-1.gif

http://www.bmw.si/sl/all-models/2-series/activetourer/2014/at-a-glance.html

ti že kar odokativno povem, da tukaj noter ne spraviš normalno na zadnjo klop 3 otroških sedežev. Če ti čisto slučajno celo gredo po širini noter, pa ni šanse, da boš lahko ti oz. otrok sam normalno pripenjal varnostni pas na srednjem sedežu. v osnovi rabiš avto, ki ima zadaj tri normalne sedeže (plus želiš si isofix na vseh 3, kar tudi ni samoumevno).

če rabiš hkrati 3 sedeže na zadnji klopi (3. vrsta odpade zaradi x razlogov), po možnosti še vse v najvišji kategoriji je izbor osebnih avtov (torej ne kombijev in ne "obrtniških" vozil) prekleto omejen - bolj kot ne, je govora o teh: sharan/alhambra, s-max, galaxy, c4gp, scenic (pa ne vsi modeli), espace (za novega ne vem), C8/P8.../Ph.

Skratka, zelo omejen izbor, in vedno slabše je, ko pada popularnost enoprostorcev in raste popularnost SUV.

Pa da bom še malo ontopic: lastim si prejšnji model C4GP. v bistvu dobro opravlja svojo vlogo. od znanih serijskih napak prejšnjega modela me je doletelo: lupljenje volana (menjano pod garancijo, novi se je spet olupil), lupljenje barve na tipkah armature (že izven garancije), lupljenje barve na sprednjem odbijaču (so v garanciji popravili v drugo), tempomat se pusti vklopiti, samp ko se njemu zdi (še niso uspeli ugotoviti, kaj je narobe). Od neserijskih napak so enkrat morali menjavati neko "tesnilo" na motorju, ker je malo puščal olje, za kar so morali narazen vzeti "pol motorja" (cca. 5 ur dela). Kaj od tega se je preneslo na novi model, pa ne vem.

PS: In novejši modeli otroških sedežev so samo vedno širši, ker tako dvigujejo bočno varnost, tako da postaja vsa zgodba samo še zahtevnejša
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.249
6.792
113
vem vem, za zjokat... pri vseh teh ladjah, ki rastejo vsako leto bolj, je problem dobiti 3 otroke v zadnjo klop (če rabiš 3 otroške zice). POleg tega imam vse od cybexa, ki so ja najširši takole na prvi uč (pa sem une bočne plastike dol vzela)

s-maxa sem še gledala, ampak res ne vem, zakaj bi dajala ceno alhambre za velikost in komoditeto c4gp (ni drsnih vrat, kufer enak). espace pride samo v dizlu (ima pa zadaj 3 enakovredne zice in 3x isofix), razen, če bi vzela initiale opremo (kar pa ne bom, predrago in ne rabim...), scenic nič več, ima 40:20:40 po novem, C8/P8/Ph - kdaj se je nazadnje novo dobilo, pa še nek biser zanesljivosti ni. imam kar nekaj znancev s kako zmed izvedb, pa vsak ima kake probleme in imam odpor.

dejte mi nekaj povedati. ja imam pač še iz starih cajtov v glavi, da za dolge ture dizel, za fijakanja par km sem pa tja pa bencin. In razlog ni bil zgolj finančni, ampak naj bi bilo slabo za dizle, da se jih vozaka po par km naenkrat. ne vem, zakaj? večkrat omenjena tudi turbina. ampak zdaj so tudi vsi ti bencinarji turbinski? Ali je še ta razlika ali je tehnologija kaj drugačna, pa se bencinar še vseeno drugače obnaša. Torej če zanemarimo finančni vidik - ali je na kratke relacije bencinar še vedno boljša opcija kot dizel ali je oboje za en klinc. Atmosferca pa itak več ni nikjer za dobiti...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.019
1.471
113
Jaz bi rajši gledal za bencinarjem, še vedno velja, da ima dizel najrajši dolge proge.

Kaj pa kakšen SUV, to ne pride v poštev? Me pa veseli, da je moški stopil na bremzo za C4.
grin1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.249
6.792
113
ne...ker (vsaj ti ki sem jih gledala) vsi pridejo s tremi neenakimi zici zadaj, poleg tega je kufer praviloma manjši. Že zdaj popularni krosoverji so ta prvo stvar, ki so jo naredili, spremenili sedežni red zadaj.
 

andmer99

Pripravnik
11. okt 2007
160
0
16
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:

Kaj pa kakšen SUV, to ne pride v poštev? Me pa veseli, da je moški stopil na bremzo za C4.
grin1.gif

Za SUV pa nimam pojma, kako je s 3 sedeži na zadnjo klop. Ima kdo kaj info iz prakse?

Ko smo mi nazadnje menjavali drugi avto, so bili SUV izven finančno/motornega okvirja, ko smo pa menjavali prvega, pa še niso bili popularni in še ni bilo dosti modelov na trgu.

EDIT: @jabe mi smo za drugi avto, ki se vozi podobno kot tvoj (minus tvoja pot na morje), 2 leti nazaj vzeli bencinca (in to še celo atmosferca, ki ga pa sedaj sigurno več ne dobiš).

 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
vsak ki je kdaj sedel v SUVu mu je jasno da noben ni višek prostornosti. Večinoma je vzeta neka manjša osnova in se ga dvigne in napihne. Od zunaj izgleda ogromen, noter pa bolj bogo
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.019
1.471
113
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
ne...ker (vsaj ti ki sem jih gledala) vsi pridejo s tremi neenakimi zici zadaj, poleg tega je kufer praviloma manjši. Že zdaj popularni krosoverji so ta prvo stvar, ki so jo naredili, spremenili sedežni red zadaj.

Ste preverili skodo kodiaq?