Glej, ne rabiš citatov in vsega ostalega tukaj linkat.
Ker SE STRINJAM s tabo (upam, da mi ne bo treba še narisat
), da je vožnja tudi s prostoročno opremo precej manj varna kot pa brez telefoniranja. Nikjer nisem napisal, da je velika razlika v prid BT, temveč, da je telefoniranje s prostoročno napravo varnejše kot pa s telefonom v roki. Čeprav si upam trditi, da je kar precej razlike. In ne bom iskal nobenih raziskav, ker mi kmečka pamet to pravi. Najmanj iz dveh razlogov:
- ker imaš obe roki na volanu (no, bi moral imeti, pravi žešči imajo eno na vrhu volana, drugo pa na prestavni ročici, tudi če je avtomatik
- ker ne opredaš stalno še za policijo in je tako vsaj tisti del pozornosti, ki ni usmerjena v telefon, usmerjen na cesto, ne pa iskanje za katerim grmom so policisti
In raziskave zagotovo obstajajo, ampak res ne bom izgubljal časa za to.
In še tole: spet zavijaš v x smer in spreminjaš izjave.
Prej si trdil, da 10% klicev pač sprejmeš s telefonom v roki, kljub temu, da imaš prostoročno, kar je meni popolnoma nerazumljivo. Sedaj trdiš, da ignoriraš telefon v avtu. Ker če si in in varen in super duper napreden in ne sprejmeš nobenega klica ok. Ampak ker očitno jih sprejmeš 10%, je neumno (moje osebno mnenje), da ne izkoristiš večje varnosti, ki ti jo nudi prostoročna inštalacija. Če pa bi zaradi prostoročne inštalacije dlje blebetal po telefonu, potem pač ne morem pomagat in se le ne izogibaš tako klicem v avtu, kot trdiš.
Glede infotainment zadev se pa tudi strinjam s tabo, da so zadeve sedaj s touch screeni šle v napačno smer glede varnosti. Ker, da moraš namesto ene tipke iskati po 10-ih podmenijih je noro (v nekaterih primerih).
Vsekakor priporočam ogled testa najnovejšega Mercedes-a C klase v zadnji seriji Fifth Gear, kjer so testirali uporabo njegove najnovejše ''miške'' s touchpadom med vožnjo. Vicki je bila po celotni širini dirkalne steze...