brez tega mi živeti ni...ali kaj res potrebujemo?

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Keyless go je OK, kartica pa ne.

Kaj to pomeni? Nekateri recejo tako, drgui drugace... Razlika je le v obliki "daljinca"
smile-1.gif
...


Mercedes recimo v obliki nekaksnega USB kljuca
smile-1.gif
...

skitched-20150819-081709.png

Tole je kar klasični ključ (še naš mercedes ima takega, pa nima keyless go). Mercedes pač že dolgo (15 let) ne uporablja kovinskega ključa, s tem da je pri modelih z keyless gor treba še vedno dati tale ključ noter in ga obrniti (pred tem pa ga ključavnica "prime").

Ni res, je lahko kar lepo v žepu tapametni ključ. Pa start knof imaš. Se pa ne spomnim, če je še take oblike ... Če me ne zmoti, redko pogledam obliko ključa.

To kar je na tej sliki mislim da je dejansko USB ključ (ga imam nekje doma). Pravi ključ je zelo podoben, tisti za Keyless Go pa ima kakor vem še "panic button"

230480d1331661990-keyless-entry-keyless-go.jpg
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Avtomatski menjalnik ni na tvojem seznamu ?

V bistvu je, samo se mi je zdelo neumno da je isti menjalnik pri VW dobrega jurja, pri škodi pa skoraj 3 jurje (pač ščitijo svojo prvo znamko). Če bi zdaj kupoval Superba bi se verjetno odrekel navigaciji in še kakšni malenkosti in vzel DSG.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Keyless go je OK, kartica pa ne.

Kaj to pomeni? Nekateri recejo tako, drgui drugace... Razlika je le v obliki "daljinca"
smile-1.gif
...

Renault in se nekateri drugi imajo pac obliko kartice ...

skitched-20150819-081724.png


Mercedes recimo v obliki nekaksnega USB kljuca
smile-1.gif
...

skitched-20150819-081709.png


Nekateri pa klasicni "daljincek"... brez kljuca (oz. je ta skrit v notranjosti za rezervo) ...

skitched-20150819-081754.png


Nakteri pa imajo (bodo imeli) taksne "high tech" daljince s touch screenom
smile-1.gif





Pomeni točno to, kar sem napisal. Oseba z dobrim vidom bo le Renaultove ključe klasificirala kot kartice (na tvojih slikah) ... in prav te Renaultove kartice so meni hudo mimo, sploh prva generacija (Laguna II, Scenic II ...) ima te kartice nemarno slabe kvalitete. Novejše (prva slika) so že precej boljše.

Osebno (kot uporabniku, predvsem za serviserju) mi je najboljši sistem Mercedesov. Vtakneš plastičen del ključa in ga zavrtiš kot običajen ključ, pri čemer je točno določena pozicija za "kontakt" in vžig. Klasika torej. Ko delam tuning oziroma programiram nekaj, vem, da bo zadeva ostala v poziciji "kontakt" toliko časa, dokler ne bom premaknil ključa. Pri raznih drugih sistemih (recimo spet Renault) je potrebna telovadba za trajen kontakt, pa še takrat nisi nikoli siguren, da bo res trajal.
rolleyes-1.gif


Vtikanje ključa ala BMW mi tudi ni posebej pri srcu, ampak tam se vsaj zažene zadevo na tipko, za razliko od VAG-a, kjer je treba ključ porivati do konca za zagon - tudi ta sistem je po mojem precej zgrešen.

Aja, pri novejših Mercedesih s keyless sistemom ni potrebno vtikati ključa za zagon, ampak samo pritisneš tipko.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Pri BMWju ni nobenega vtikanja ključa, vsaj pri 4ici ne in vrjetno tudi pri drugih novejših (pri starejših pa proti plačilu).

Pri VAGu ravno tako odvisno od modela in doplačila. Naš Passat letnik 2007 je imel Kessy in ni bilo treba ključa nikamor vtikat. Edino držat si moral "gumb" (oziroma tist Kessy vložek namesto ključa) celoten čas verglanja (ključ je še vedno v žepu) za razliko od A4, kjer samo pritisneš gumb (ali pa ključ, če nimaš Keyless sistema) in sam vergla po potrebi. Pri novem Passatu pa je kot vidim isto Start gumb kot pri A4.

Drugače pa pri A4ki brez Keyless nisem imel nikoli problema glede pozicije.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
No sej pravim, pri BMW 4ici in vrjetno tudi drugih novejših modelih ni več navadnega ključa, samo še keyless.

Drugače pa pri A4ki brez keyless za kontakt porineš ključ do konca not in je to to. Ali je kaka druga težava?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
No sej pravim, pri BMW 4ici in vrjetno tudi drugih novejših modelih ni več navadnega ključa, samo še keyless.

Drugače pa pri A4ki brez keyless za kontakt porineš ključ do konca not in je to to. Ali je kaka druga težava?

Vem, še enkrat pravim - pisal sem za navaden ključ BMW, tako kot je tudi na sliki (citiran post). Porivanje ključa za vžig mi ni všeč, čeprav je res, da ima recimo A4 tolje bolj smooth rešeno kot Passat.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.160
3.878
113
Edina stvar, ki je pri meni res nujna je originalna vlečna kljuka (ki se jo da zaklenit).
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Off topic: Uvozniki berejo kaj alter? Po napisanem sodeč lahko keyless sistemom dvignejo ceno x2.
smile-1.gif


On topic: Kaj pa usnjeni sedeži? Jaz bi jih dal pri novem avtu prve na spisek po "must have" opremi.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.738
113
ksz

Vsi nastevate le must have bonboncke za komoditeto. Varnostnih pa ni nihce omenil. Ok, radarski tempomat, pa se ta zaradi komoditete.
Marsikatera varnostna oprema je dandanes samoumevna, vendar se vedno so ljudje, ki kupujejo kaksen starejsi model in jim je treba razlagat, naj le posicejo taksnega z ESP, recimo.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
ksz

Vsi nastevate le must have bonboncke za komoditeto. Varnostnih pa ni nihce omenil. Ok, radarski tempomat, pa se ta zaradi komoditete.
Marsikatera varnostna oprema je dandanes samoumevna, vendar se vedno so ljudje, ki kupujejo kaksen starejsi model in jim je treba razlagat, naj le posicejo taksnega z ESP, recimo.

Je ESP res tako zelo potreben? Meni se zdi samo še eden izmed bombončkov. Vem, da je pri novih avtomobilih že standard.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zakaj tipka? A zato ker si McRae ali ima to kakšno praktično prednost?

Jaz tipke za izklop nimam, v snegu pedalka v poden in kolesa enakmerno grebejo brez popuščanja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Zato ker alter populacija gre vsaj 1x mesečno na dirkališče (vsaj Nordschleife) in tam imaš brez ESPja vsaj 10 sec boljši čas.

Sicer pa ja, pri večini vozil ESP tipka izključi itak samo ASR (sistem proti zdrsu pogonskih koles) kar je dokaj uporabno oz. da ne rečem nujno pri določenih pogojih.
 

quagga

Pripravnik
4. jul 2015
111
1
18
Gledam tele BMWjeve daljince s touchscreenom pa kupom stvari... a to bo treba vsake par dni natikat na polnilec?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Da ne bomo samo o Keylessu: pri zadnjem atvu sem imel prvič možnost izbrati opremo po mojih željah, saj je bil nov, naročen v tovarno. Keyless go nisem vzel, čeprav je bila opcija. Nekaj zaradi cene (500-600eur), nekaj pa zato ker sem imel slabe izkušnje z takim sistemom (podobno kot je opisano gor).

Tisto kar sem vzel (in kar smatram za nekako obvezno) je:

-avtomatska klima (je bilo serijsko v tej opremi, a če ne bi bilo smatram to kot nujno
-ksenonski žarometi (po možnosti AFL)
-bluetooth z komandami na volanu
-tempomat (vzel bi radarskega a v tem modelu ni bil možen)
-radio z usb (obvezno), navigacijo (priporočljivo) in touch screenom (ni nujno, je pa fajn).
-Hifi ozvočenje - ojačevalnik+dodatni zvočiki (na to dam zelo veliko in bi bil pri rabljenem kar velik faktor za izbiro)
-parkirni senzor spredaj in zadaj (to je nujno, še boljši bil 360 pogled - kamere sicer ne maram)
-gretje sedežev (bi preživel brez, je pa vseeno fajn če je)
-avtomatske luči, dežni senzor, samo zatemnitveno ogledalo (ko se navadiš je težko brez tega)
-rezervno kolo polne velikosti (lani sem imel dva defekta, oba taka da se z tyre kitom ne bi dalo nadaljevati vožnje, saj je bila guma uničena)
-športni oziroma vsaj malo bolj profilirani sedeži (da se v avtu dobro sedi)
-zatemnjena stekla zadaj (ni nujno, zgleda pa fajn in tudi pride prav če vozi kako šaro)
-razni zunanji dodatki (lita platišča, razne letvice, kovinske sanke na strehi itd...)

Če bi moral izbrati minimum od zgornjega bi vzel avt. klimo, ksenon, park senzorje in bluetooth.

zmaga.gif
:

Končno en razumen kolega.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.258
4.837
113
Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
jah, tale keyless bom verjetno kar malo pogrešal pri nemcu...smrk. ali pa mi bo eden takoj v avto vstopil, saj ga ne bom zaklenil oz. ga bom pozabil zakleniti..(bom čakal na tisti renaultov bip bip, pa ga ne bo, hehe)
prideš do avta, zazna roko na kljuki, odpre, pritisneš gumb in se odpelješ. ko greš iz ugasnjenega avta, ti na cca 5 metrov sam zaklene. in zapre ogledala. simpl ko pasulj
smile-1.gif

To je že ta tretja Laguna s keyless sistemom in ko bom to menjal (razen če ne pride ne vem kaj vmes) bo to ena glavnih funkcij ki jih mora met naslednji avto, saj ko pridem otovorjen, mi ni da bi brskal po ključih/daljincu po žepih, da sploh odpreš avto... se samo vsedem, ptistisnem start, vmes ko pa s lučke ugašajo in avto vžge, pa se lepo pripnem... spustim sklopko, nakar se ročna avtomatsko
spusti in grem naprej...

Sem mel pred letom na testu novo Octavio... parkiram pred blokom, grem še peš do trgovine in nazaj... gledam zakaj sveti luč v avtu...
grem v stanovanje da poiščem ključe... itak so bili v avtu, ko bi vsaj kaj piskalo, da si pozabil ključe ven vzeti
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.694
6.714
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Zato ker alter populacija gre vsaj 1x mesečno na dirkališče (vsaj Nordschleife) in tam imaš brez ESPja vsaj 10 sec boljši čas.

Sicer pa ja, pri večini vozil ESP tipka izključi itak samo ASR (sistem proti zdrsu pogonskih koles) kar je dokaj uporabno oz. da ne rečem nujno pri določenih pogojih.
Ja ASR. Najdi objavo od softija, kako je opisal zimsko voznjo z avtomatikom z vsemi bonbončki in super duper gumami.
Da mi se takrat ko imas nekaj oprijema motor mori elektornika.... Bom letos v snegu testiral, mogoce celo objavim kako video primerjavo.
Pa upam da bom dlje prisel brez nje kot z njo.