Citat:
Uporabnik quagga pravi:
Gledam tele BMWjeve daljince s touchscreenom pa kupom stvari... a to bo treba vsake par dni natikat na polnilec?
ne bo treba, ker se ze kljuc od 10 let stare trojke polni, ko ga imas v kontaktu.
Citat:
Uporabnik quagga pravi:
Gledam tele BMWjeve daljince s touchscreenom pa kupom stvari... a to bo treba vsake par dni natikat na polnilec?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ja ASR. Najdi objavo od softija, kako je opisal zimsko voznjo z avtomatikom z vsemi bonbončki in super duper gumami.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Zato ker alter populacija gre vsaj 1x mesečno na dirkališče (vsaj Nordschleife) in tam imaš brez ESPja vsaj 10 sec boljši čas.
Sicer pa ja, pri večini vozil ESP tipka izključi itak samo ASR (sistem proti zdrsu pogonskih koles) kar je dokaj uporabno oz. da ne rečem nujno pri določenih pogojih.
Da mi se takrat ko imas nekaj oprijema motor mori elektornika.... Bom letos v snegu testiral, mogoce celo objavim kako video primerjavo.
Pa upam da bom dlje prisel brez nje kot z njo.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik quagga pravi:
Gledam tele BMWjeve daljince s touchscreenom pa kupom stvari... a to bo treba vsake par dni natikat na polnilec?
ne bo treba, ker se ze kljuc od 10 let stare trojke polni, ko ga imas v kontaktu.
Za določene ta strah odpade, imeli ga tako ali tako ne bodo...Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik quagga pravi:
Gledam tele BMWjeve daljince s touchscreenom pa kupom stvari... a to bo treba vsake par dni natikat na polnilec?
ne bo treba, ker se ze kljuc od 10 let stare trojke polni, ko ga imas v kontaktu.
...torej ga bo le treba spraviti iz žepa. Kje je potem smisel keyless sistema?
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ja ASR. Najdi objavo od softija, kako je opisal zimsko voznjo z avtomatikom z vsemi bonbončki in super duper gumami.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Zato ker alter populacija gre vsaj 1x mesečno na dirkališče (vsaj Nordschleife) in tam imaš brez ESPja vsaj 10 sec boljši čas.
Sicer pa ja, pri večini vozil ESP tipka izključi itak samo ASR (sistem proti zdrsu pogonskih koles) kar je dokaj uporabno oz. da ne rečem nujno pri določenih pogojih.
Da mi se takrat ko imas nekaj oprijema motor mori elektornika.... Bom letos v snegu testiral, mogoce celo objavim kako video primerjavo.
Pa upam da bom dlje prisel brez nje kot z njo.
Če gumb je sem prepričan, da bo v snegu bolje z izklopljenim (pač zanič sistem ko je vklopljen), če gumba ni pa bog si ga vedi kako je občutljiv ASR/ESP. Pri meni brez problema tudi koplje in nič ne mori motorja, nisem pa testiral na drsališču.
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Za določene ta strah odpade, imeli ga tako ali tako ne bodo...
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri našem mercedesu gumba za izklop ni, samo ni bilo nikoli do sedaj problem. ESP (oziroma ASR) je pri teh avtih že tako dodelan da pusti kolesa vrteti (jasno ne preveč, pač toliko za speljat) in potem z zavorami regulira da se levo ali desno kolo ne vrtita prehitra. No, saj niti točno ne kaj vse dela, a rezultat je tak da se da brez problemov priti tudi iz globokega snega (prej bo avto nasedel s trebuhom).
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri našem mercedesu gumba za izklop ni, samo ni bilo nikoli do sedaj problem. ESP (oziroma ASR) je pri teh avtih že tako dodelan da pusti kolesa vrteti (jasno ne preveč, pač toliko za speljat) in potem z zavorami regulira da se levo ali desno kolo ne vrtita prehitra. No, saj niti točno ne kaj vse dela, a rezultat je tak da se da brez problemov priti tudi iz globokega snega (prej bo avto nasedel s trebuhom).
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pri našem mercedesu gumba za izklop ni, samo ni bilo nikoli do sedaj problem. ESP (oziroma ASR) je pri teh avtih že tako dodelan da pusti kolesa vrteti (jasno ne preveč, pač toliko za speljat) in potem z zavorami regulira da se levo ali desno kolo ne vrtita prehitra. No, saj niti točno ne kaj vse dela, a rezultat je tak da se da brez problemov priti tudi iz globokega snega (prej bo avto nasedel s trebuhom).
Če me spomin ne vara, govoriš o A-klasi W169. ESP se da izključit s kombinacijo tipk pred vžigom motorja.